eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Dostawa leków, szczepionek, materiałów stomatologicznych, implantów, sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku, szwów chirurgicznych, opatrunków, środków do dezynfekcji oraz drobnego sprzętu rehabilitacyjnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-29

Legionowo: Dostawa leków, szczepionek, materiałów stomatologicznych, implantów, sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku, szwów chirurgicznych, opatrunków, środków do dezynfekcji oraz drobnego sprzętu rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 129226 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34593 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Legionowie, ul. Zegrzyńska 8, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 261 866 040, faks 261 866 972.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, szczepionek, materiałów stomatologicznych, implantów, sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku, szwów chirurgicznych, opatrunków, środków do dezynfekcji oraz drobnego sprzętu rehabilitacyjnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, szczepionek, materiałów stomatologicznych, implantów, sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku, szwów chirurgicznych, opatrunków, środków do dezynfekcji oraz drobnego sprzętu rehabilitacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 (4.1-4.13) do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowy z zachowaniem podziału na poszczególne Pakiety: PAKIET 1 - LEKI RÓŻNE PAKIET 2 - SZCZEPIONKI PAKIET 3 - LEKI I MATERIAŁY STOMATOLOGICZNE PAKIET 4 - IMPLANTY PAKIET 5 - SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU PAKIET 6 - RĘKAWICE PAKIET 7 - SZWY WCHŁANIALNE I NIEWCHŁANIALNE PAKIET 8 - OPATRUNKI PAKIET 9 - MATERIAŁY I SPRZĘT JEDNO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU I POZOSTAŁY PAKIET 10 -MATERIAŁY DIAGNOSTYCZNE PAKIET 11 - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI PAKIET 12 - REHABILITACJA 1 PAKIET 13 - REHABILITACJA 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.65.16.00 - Szczepionki 33.14.18.00 - Wyroby stomatologiczne 33.13.20.00 - Implanty stomatologiczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET 3 - LEKI I MATERIAŁY STOMATOLOGICZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TECHNETSA Spółka z o.o., ul. Młodzieńcza 36, 03-655 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233217,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248672,43

  • Oferta z najniższą ceną: 248672,43 / Oferta z najwyższą ceną: 248672,43

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET 5 - SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. JONAR Iwona Ziółkowska, Karolino 21, 05-140 Serock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6024,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5620,30

  • Oferta z najniższą ceną: 5620,30 / Oferta z najwyższą ceną: 6594,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET 6 - RĘKAWICE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. K., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14799,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12744,60

  • Oferta z najniższą ceną: 12744,60 / Oferta z najwyższą ceną: 19591,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET 7 - SZWY WCHŁANIALNE I NIEWCHŁANIALNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo YAVO Sp. z o.o., ul. Bawełniania 17, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3372,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2846,92

  • Oferta z najniższą ceną: 2846,92 / Oferta z najwyższą ceną: 4016,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: PAKIET 8 - OPATRUNKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. JONAR Iwona Ziółkowska, Karolino 21, 05-140 Serock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15401,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19285,58

  • Oferta z najniższą ceną: 19285,58 / Oferta z najwyższą ceną: 27751,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: PAKIET 9 - MATERIAŁY I SPRZĘT JEDNO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU I POZOSTAŁY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. JONAR Iwona Ziółkowska, Karolino 21, 05-140 Serock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27663,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25450,48

  • Oferta z najniższą ceną: 25450,48 / Oferta z najwyższą ceną: 25450,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: PAKIET 11 - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15654,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17185,58

  • Oferta z najniższą ceną: 17185,58 / Oferta z najwyższą ceną: 19125,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: PAKIET 12 - REHABILITACJA 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAS-MED Sp. z o.o., ul. Młyńska 20, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5715,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5806,80

  • Oferta z najniższą ceną: 5806,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5806,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: PAKIET 13 - REHABILITACJA 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JUVENTAS Bogusław Ziółkowski, ul. Stapińskiego 2, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3641,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.