Og³oszenie z dnia 2007-07-30
Gliwice: Remont w budynku administracyjno-laboratoryjnym
Numer og³oszenia: 129219 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Materia³ów Ogniotrwa³ych, ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. ¶l±skie, tel. 032 2701801, fax 032 2701934.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.imo.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont w budynku administracyjno-laboratoryjnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Modernizacja windy towarowo-osobowej. Zakres wg projektu
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.41.00.99 - 45.41.00.99 .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2950,00 PLN ( slownie: dwatysi±cedziewiêæsetpieædzeisi±tz³).
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1) spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 Pzp 2) z³o¿± w wyznaczonym terminie ofertê zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych oraz wymogami SIWZ: w tym przedstawi± wszystkie wymienione w SIWZ o¶wiadczenia i dokumenty. 3) posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia oraz nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 Pzp tzn. a/ prowadz± dzia³alno¶æ gospodarcz± w tym zakresie zarejestrowan± w Krajowym Rejestrze S±dowym lub innym organie ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej b/ posiadaj± uprawnienia Urzêdu Dozoru Technicznego wydane w formie decyzji administracyjnej w zakresie wytwarzania, monta¿u, naprawy lub modernizacji urz±dzenia technicznego i jego elementów zgodnie z ustaw± o dozorze technicznym ( Dz. U. Nr 122, poz. 1321 ) 4) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat liczonych od terminu sk³adania ofert co najmniej 4 / cztery / zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia, potwierdzonymi stosownymi dokumentami o nale¿ytym ich wykonaniu 5) dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. osobami legitymuj±cymi siê do¶wiadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostan± tym osobom powierzone, w tym dysponuj± osobami posiadaj±cymi uprawnienia a/ Urzêdu Dozoru Technicznego w zakresie eksploatacji i konserwacji urz±dzeñ d¼wigowych, oraz Stowarzyszenia Elektryków Polskich w zakresie eksploatacji urz±dzeñ elektroenergetycznych do 1 KV i ochrony przeciwpora¿eniowej oraz w zakresie robót budowlano-monta¿owych: a/ do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej /kierownik robót / 6) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia tj. a/ posiadaj± wa¿n± polisê ubezpieczeniow± lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci - wysoko¶æ ubezpieczenia na sumê gwarancyjn± min. 400 000,00 7) udziel± gwarancji na wykonane roboty od daty bezusterkowego koñcowego odbioru robót na okres nie krótszy ni¿ 2 lata
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1 Oferta cenowa / wype³niony formularz ofertowy / 2.2 Opis - specyfikacja techniczna przedmiotu umowy / za³. nr 1 / w tym: 1/ charakterystyka zaproponowanych urz±dzeñ, podzespo³ów i materia³ów. Wykonawca przedstawi dokumenty uwiarygodniaj±ce te podzespo³y, urz±dzenia i materia³y. 2/ za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczeniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy/producenta w odniesieniu do Systemów Zarz±dzania Jako¶ci± np. Certyfikatu Systemu Zapewnienia Jako¶ci ISO 9001: 2001 opartego na odpowiednich normach europejskich 3/ Informacja o warunkach gwarancji i serwisu 2.3 Kosztorys ofertowy u[roszczony / za³. nr 2 / 2.4 Harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji robót z terminem rozpoczêcia i zakoñczenia robót / za³. nr 3/ 2.5 Informacje o podwykonawcach / wskazanie podwykonawców robót oraz zakres robót, który Wykonawca zamierza im powierzyæ / za³. nr 4 / 2.6. O¶wiadczenia: 1) O¶wiadczenie), ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spe³nia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp ( za³. Nr 5 ) 2.7. Za¶wiadczenia: 1) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert / za³. nr 9 / . Zezwolenie/decyzja administracyjna Urzêdu Dozoru Technicznego / za³. nr 9a / . 2) Polisa , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci - wysoko¶æ ubezpieczenia na sumê gwarancyjn± min. 400 000,00 / za³. nr 8 / 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 / piêciu / lat robót odpowiadaj±ce swoim zakresem i warto¶ci± co do przedmiotu zamówienia a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz za³±czenie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonanych z nale¿yt± staranno¶ci± ( za³. nr 6 ) 4) Wykaz osób , które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakres wykonywanych przez nich czynno¶ci, potwierdzony dokumentami , ¿e osoby , które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia ze wskazaniem na kierownika robót / za³. nr 7 / 5) Dowód wp³aty wadium ( za³. Nr 10) 6) Pe³nomocnictwo - do³±czyæ w razie ustanowienia pe³nomocnika / za³. nr 11 / 7) Parafowany projekt umowy ( za³. nr 12 )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: siedziba zamawiaj±cego, ul.Toszecka 99 ( pok.201) , 44 Gliwice - lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiaj±cego, ul.Toszecka 99 ( pok.137 ), 44-100 Gliwice.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przed³u¿enie wsparcia technicznego dla produktów: Veeam Backup & Replication oraz Fortinet
- Przebudowa i remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2970S ul. Wiejska w Pisarzowicach
- Roboty budowlane w podziale na 3 czê¶ci
- Przeprowadzenie szkolenia praktycznego dla pracowników w zakresie modelowania numerycznego. Znak sprawy: DZPZ.283.57.2025.TB
- Dostawa sprzêtu komputerowego do szkó³ powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Ca³odobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Spo³ecznej "Nasz Dom" w Gliwicach w okresie od 02.02.2026 r. do 02.02.2027 r.
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- SVA/4620-633/2025 Budowa kot³owni olejowej wraz z zewnêtrzn± instalacj± odbiorcz± c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Budowa lokalnej ciep³owni zasilaj±cej budynki u¿yteczno¶ci publicznej w Wiêcborku
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa gminnej SUW Nowawie¶, przebudowa sieci wodoci±gowej we wsi Bia³kowo i Lisewo oraz budowa nowej sieci wodoci±gowej (...)
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespo³u Szkó³ w Chociczy w ramach zadania "Poprawa jako¶ci edukacji w³±czaj±cej w Zespole Szkó³ w Chociczy"
wiêcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





