eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zam . nr OZ-AKO- 271-13/160/II/2009/Szkol./Gr./EFS GRAFIKA KOMUTEROWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Kraków: Zam . nr OZ-AKO- 271-13/160/II/2009/Szkol./Gr./EFS GRAFIKA KOMUTEROWA
Numer ogłoszenia: 129200 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie , ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6855060, faks 012 6451270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zam . nr OZ-AKO- 271-13/160/II/2009/Szkol./Gr./EFS GRAFIKA KOMUTEROWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 200 godzinnego szkolenia kompleksowego w zakresie nabycia umiejętności obsługi graficznych programów komputerowych przez uczestników szkolenia po uprzednim przeprowadzeniu kwalifikacji wstępnych dla łącznej liczby 30 osób / 3 grupy szkoleniowe po 10 osób każda/ w miesiącach czerwiec - wrzesień 2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : A/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity Dz.U nr 223/2007 poz 1655 / z póżniejszymi zmianami posiadają uprawnienia do występowania w obrocie gospodarczym i prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy posiadają pozwolenie na prowadzenie szkoleń w ramach wpisu do : ewidencji / rejestru działalności gospodarczej posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia B/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych C/ Wykonawcy zapewniający pracowników o odpowiednich kwalifikacjach do realizacji zamówienia Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą : spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie ,iż spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ,oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2.aktualny odpis / ważność odpisu lub zaświadczenia o wpisie - 6 miesięcy/ , z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem 3.ważną umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani zgodnie z art.23 ust. 2 Ustawy PZP ustanowić swojego pełnomocnika. 4.w przypadku Wykonawcy którego siedziba lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów ,o których mowa w pkt. 2 ,składa kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem odpowiednika dokumentu lub dokumentów wystawione zgodnie z prawem kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę ,lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. 5.Ponadto Wykonawca załączy do oferty : wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , oraz wskaże w ofercie części zamówienia których wykonanie powierzy podwykonawcom. 6.oświadczenie o aktualnym wpisie Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy 7.oświadczenie o akceptacji załączonego do SIWZ wzoru umowy i zobowiązanie do jej podpisania w przypadku wygrania przetargu w terminie w SIWZ określonym Wykaz przeprowadzonych szkoleń grupowych w zakresie objętym niniejszym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat , a jeżeli okres działalności jest okresu prowadzenia działalności sporządzony według schematu Przedmiot szkolenia , Termin szkolenia , Ilość uczestników , Zamawiający szkolenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie Wykonawcy - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraków , ul. Wąwozowa 34 pok. 216 - siedziba Zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 900-1400 , lub pocztą po pisemnym zamówieniu przesłanym listownie lub faxem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego : 31-752 Kraków , ul. Wąwozowa 34 , pokój 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej /EFS - Poddziałanie 6.1.3 POKL /.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.