eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa i wdrożenie systemu raportowania danych dotyczących uwolnień i transferów zanieczyszczeń, umożliwiającego wypełnienie obowiązku wynikającego z rozporządzenia nr 166/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 stycznia 2006r. w sprawie ustanowien

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-03

Warszawa: Budowa i wdrożenie systemu raportowania danych dotyczących uwolnień i transferów zanieczyszczeń, umożliwiającego wypełnienie obowiązku wynikającego z rozporządzenia nr 166/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 stycznia 2006r. w sprawie ustanowienia Europejskiego Rejestru Uwalniania i Transferów Zanieczyszczeń i zmieniającego dyrektywę rady 91/689/EWG i 96/61/WE, w zakresie raportowania dla Komisji Europejskiej. Nr referencyjny sprawy - ZZP/56/2007
Numer ogłoszenia: 1291 - 2008; data zamieszczenia: 03.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4590000, fax 022 4590201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfosigw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i wdrożenie systemu raportowania danych dotyczących uwolnień i transferów zanieczyszczeń, umożliwiającego wypełnienie obowiązku wynikającego z rozporządzenia nr 166/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 stycznia 2006r. w sprawie ustanowienia Europejskiego Rejestru Uwalniania i Transferów Zanieczyszczeń i zmieniającego dyrektywę rady 91/689/EWG i 96/61/WE, w zakresie raportowania dla Komisji Europejskiej. Nr referencyjny sprawy - ZZP/56/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa i wdrożenie systemu raportowania danych dotyczących uwolnień i transferów zanieczyszczeń, umożliwiającego wypełnienie obowiązku wynikającego z rozporządzenia nr 166/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 stycznia 2006r. w sprawie ustanowienia Europejskiego Rejestru Uwalniania i Transferów Zanieczyszczeń i zmieniającego dyrektywę rady 91/689/EWG i 96/61/WE, w zakresie raportowania dla Komisji Europejskiej. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania następujących zadań: 1.Wykonanie projektu technicznego oraz oprogramowania bazy danych Krajowego Rejestru i Transferu Zanieczyszczeń, zwanego dalej POL_PRTR i wdrożenie bazy danych POL_PRTR na serwerach w GIOŚ oraz oprogramowania klienckiego w 16 WIOŚ. 2.Wykonanie projektu technicznego oraz oprogramowania witryny internetowej POL_PRTR, a następnie wdrożenie witryny internetowej POL_PRTR w GIOŚ. 3.Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie obsługi systemu dla administratorów i operatorów systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 152.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców, stanowiącej część SIWZ, dalej zwanej IDW), spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć pozostałe wymagane poniżej dokumenty: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Dysponować co najmniej 3-osobowym zespołem ekspertów, o co najmniej następujących kwalifikacjach: Ekspert 1, Kierownik zespołu - Wykształcenie i kwalifikacje: Wyższe magisterskie. Ponadto osoba musi posiadać certyfikat z zakresu metodologii zarządzania projektami PMI lub PMP lub inny równoważny; Specjalizacja: Specjalista w dziedzinie zarządzania projektami; Doświadczenie: Osoba musi posiadać doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie realizacji systemów informatycznych, tzn. wskazana osoba, w okresie ostatnich 2 lat, zarządzała co najmniej 2 projektami w zakresie realizacji systemów informatycznych. Ekspert 2, Analityk /projektant - Wykształcenie i kwalifikacje: Wyższe magisterskie; Specjalizacja: Specjalista w zakresie projektowania systemów informatycznych; Doświadczenie: Osoba musi posiadać doświadczenie w projektowaniu systemów informatycznych, tzn. wskazana osoba, w okresie ostatnich 2 lat, uczestniczyła w realizacji co najmniej 2 projektów w zakresie informatyzacji i projektowania systemów informatycznych. Ekspert 3, Programista - Wykształcenie i kwalifikacje: Wyższe magisterskie; Specjalizacja: Specjalista w zakresie programowania systemów informatycznych opartych o technologię Java; Doświadczenie: Osoba musi posiadać doświadczenie w programowaniu systemów informatycznych, tzn. wskazana osoba, w okresie ostatnich 2 lat, uczestniczyła w realizacji co najmniej 2 projektów w zakresie informatyzacji i programowania systemów informatycznych. b) Wykonać w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: b1) co najmniej 2 usługi polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu systemu informatycznego opartego na relacyjnych bazach danych, każda o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto; b2) co najmniej 2 usługi polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu systemu informatycznego opartego na technologii J2EE, każda o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj. Wykonawca musi posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym od odpowiedzialności cywilnej za projektowanie i dostarczanie systemów informatycznych obejmujących oprogramowanie oraz usługi wdrożeniowe, szkoleniowe i eksploatacyjne, wystawioną na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt III.2).1 niniejszego ogłoszenia oraz: W celu potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w pkt III.2)1.1) niniejszego ogłoszenia zobowiązani są przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie i dokument, o których mowa powyżej w pkt 2 i 2.a), musi złożyć każdy z Wykonawców. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III.2).1.2) niniejszego ogłoszenia, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: b) informację na temat składu i kwalifikacji zespołu osób, które będą wykonywać przedmiotowe zamówienie, tzw. Wykaz osób, sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do IDW.; c) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do IDW oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wymienione powyżej w pkt 2.b) i 2.c) dokumenty ma obowiązek złożyć ten, lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III.2).1.3) niniejszego ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: d) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w ww zakresie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymienione powyżej w pkt 2.d) dokumenty, ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. 3. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich żąda Zamawiający od Wykonawcy, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. III.2).2.a) niniejszego ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument/ty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 2 i 3, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Dodatkowa funkcjonalność - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfosigw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 1, pokój 214, Anna Olędzka, tel. 22 45-90-636..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie NFOŚiGW przesyłając ją na adres wskazany w sekcji I.1) lub osobiście w Kancelarii Głównej NFOŚiGW lub w pokoju nr 214 przy ul. Konstruktorskiej 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiającym jest Minister Środowiska reprezentowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mają obowiązek ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) lub oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku, w treści dokumentu/pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika. Wszelką korespondencję Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3.Termin związania ofertą (30 dni), zgodnie z art. 85 ust. 5 ustawy Pzp, zaczyna bieg wraz z upływem terminu składania ofert i liczony jest łącznie z tym dniem. 4.W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem (+48 22 45 90 201). Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osobą wyznaczoną do kontaktów z wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest Anna Olędzka - tel. +48 22 45 90 636. 5.Termin wykonania zamówienia określony w sekcji II, jest terminem maksymalnym liczonym od dnia zawarcia umowy. 6.Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą, dla których Zamawiający określił wzory załączone do IDW, powinny zostać sporządzone z ich wykorzystaniem lub być z nimi zgodne - co do treści. 7. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 8. Zamówienie finansowane ze środków Piątego Programu Indykatywnego Ekologicznego Funduszu Partnerskiego Phare. 9.Wagi kryteriów oceny ofert podane zostały w procentach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.