To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-15
Poznań: Zakup i dostawa 12 sztuk laptopów konwertowalnych (hybrydowych) wraz z systemem operacyjnym dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 129178 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91402 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa 12 sztuk laptopów konwertowalnych (hybrydowych) wraz z systemem operacyjnym dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 sztuk laptopów konwertowalnych (hybrydowych) wraz z systemem operacyjnym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zaoferowane laptopy muszą spełniać wymagania dyrektywy CE oraz posiadać naniesione oznaczenie CE; 4. Do każdego laptopa musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcja obsługi w języku polskim. 5. W przypadku licencjonowania systemu operacyjnego na obudowie każdego laptopa musi być naklejona etykieta certyfikatu autentyczności (COA) systemu operacyjnego wraz z naniesionym numerem seryjnym. 6. W formularzu ofertowym zał. nr 1 należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 7. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, na inne oprogramowanie systemowe niż wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni (zrealizuje), bez dodatkowych kosztów pełną funkcjonalność dostarczonego sprzętu, w środowisku informatycznym Zamawiającego; 8. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 1 lipca 2013 r. 9. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji. 10. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 11. Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 5 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00 - Komputer tablet .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIUSZ SPYCHAŁA "KOMBIT PLUS"
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIUSZ SPYCHAŁA "KOMBIT PLUS"
- KOMBIT PLUS Sp. z o.o. Sp. k, Os. Wichrowe Wzgórze 104, 61-674 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19173,24
Oferta z najniższą ceną: 19173,24 / Oferta z najwyższą ceną: 22228,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów jednorazowych na potrzeby SZOZ nad MiD w Poznaniu ".
- "Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych w zakresie pływania oraz rekreacji ruchowej na pływalniach Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji"
- Zestaw instrumentarium - Endometrioza laparoskopowa
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych - część 8,9,10
- Obsługa serwisowa systemu powiadamiania o zdarzeniach z elementami monitorowania parametrów środowiskowych oraz systemu dystrybucji informacji o zdarzeniach krytycznych w WCO Poznań, Kalisz i Piła
- DOSTAWA OPON SAMOCHODOWYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa komputerów, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania Office i osprzętu do budowy sieci LAN na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o. wg zadań 1-3.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej z podziałem na 3 części (WEiZ, OA, WIPiL).
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Powiecie Bieruńsko-Lędzińskim oraz zakup tabletów
- Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu Pierwszy Klub Rozwoju Cyfrowego w Gminie Darłowo
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skarżysku - Kamiennej II
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.