Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Okonek: PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W SZKOLE PODSTAWOWEJ W LOTYNIU
Numer ogłoszenia: 129173 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Okonek, ul. Niepodległości 53, 64-965 Okonek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2660957, 2669003, fax 067 2669976.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl ( BIP lub zakładka Przetargi ) lub www.splotyn.okonek.biuletyn.net
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka Oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W SZKOLE PODSTAWOWEJ W LOTYNIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Lotyniu, gm. Okonek. Budynek piętrowy, nie podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) zdemontowanie starej instalacji c.o. z rur stalowych czarnych i grzejników żebrowych żeliwnych, 2) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych i grzejników płytowych zasilanych z boku i z dołu, 3) zamontowanie w ścianach pionów prowadzących do grzejników w salach lekcyjnych i pozostałych pomieszczeniach, a w holach głównych na piętrze i parterze w bruzdach ściennych, 4) zamocowanie rurociągów do ścian za pomocą uchwytów z obejmą amortyzacyjną gumową, 5) założenie stalowych tulei ochronnych przy przejściach przewodów przez ściany i stropy, 6) uzupełnienie przestrzeni pianką poliuretanową przystosowaną do uszczelnień instalaci c.o., 7) wykonanie gałązek z rur miedzianych o średnicy 15 mm, ze spadkiem 1% na wierzchu po ścianach pod oknami pomeszczeń, łącząc piony zasilający i powrotny z gałązkami i grzejnikami, 8) zamontowanie zaworów spustowych, 9) wykonanie wszelkich robót zanikowych, malowania i prób izolacyjnych,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium - nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do działalności, zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej, co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospopdarczej lub wypisem z właściwego KRS. 2) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 ustawy, co potwierdzą oświadczeniem własnym. 6) spełnią pozostałe warunki wyszczególnione w SIWZ. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia : <> przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zgodnie z wiedzą techniczną i wytycznymi określonymi w SIWZ, <> w zakres wykonania zamówienia wchodzi również : przeprowadzenie próby szczelności instalacji, uporządkowanie terenu budowy. <> wszelkie materiały stosowane przy montażu muszą posiadać atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie oraz świadectwa oceny higienicznej i trwałe oznakowanie wyrobów, Materiały użyte do wykonania instalacji : armatura i urządzenia powinny posiadać znak bezpiueczeństwa B i atest energetyczny. Spełnienie powyższych warunków oceniane będzie w formie zapytania : spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawine nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22, ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. 4) Oświadczenie o nie podleganiu z wykluczenia z postepowania na podstawie art. 24, ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ. 5) Oświadczenia o : a) udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty, b) wykonaniu zamówienia zgodnie z dokumentacją, c) uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, d) niepogorszenia stanu technicznego pomieszczeń, w których wymieniano bądź zakładano instalację c.o., e) przeprowadzeniu próby szczelności, f) terminie wykonania zamówienia. 6) Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej oraz : a) wskaźniki kalkulacyjne tj. rbh, koszty pośrednie ( łącznie z kosztami zakupu ), zysk, b) zestawienie materiałów wraz z cenami, 7) Wykaz kadry i personelu przewidzianego do wykonania robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz z uprawnieniami, 8) Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia. 9) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy od w/w, to za ten okres. Wykaz powinien zawierać : nazwę i adres zamawiającego, rodzaj wykonanych robót, terminy rozpoczęcia i zakończenia tych robót, wartość wykonanych prac (robót).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okonek.pl lub www.splotyn.okonek.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa, 64-918 LOTYŃ, ul. Polna 9 - Sekretariat SP.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa, 64-918 LOTYŃ, ul. Polna 9 - Sekretariat Szkoły Podstawowej.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
- Budowa kancelarii dla czterech leśnictw
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - Centrum Usług Społecznych w gminie Pieszyce (...)
- Przebudowa dawnego budynku Dworca Kolejowego na potrzeby Laboratorium Dialogu
- Budowa instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Wyzwolenia 62 dz. Nr. 254/1 w Żurominie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.