Ogłoszenie z dnia 2007-07-29
Węgrów: Modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębów : Budziska, Barchów gmina Łochów
Numer ogłoszenia: 129169 - 2007; data zamieszczenia: 29.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7922617, fax 7922617 w. 145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębów : Budziska, Barchów gmina Łochów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zawarte w SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1200zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zawarte w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawarte w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Węgrowie ul. Przemysłowa 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego w Węgrowie, ul. Przemysłowa 5, pokój 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa drogi gminnej nr 420301W w miejscowości Tończa, gmina Liw
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SPZOZ w Węgrowie
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
- Budowa chodnika przy ulicy Dworzyskowej w miejscowości Radzewo
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla dwóch obrębów ewidencyjnych Patoki, Janowice w gminie Nieborów, powiat łowicki, województwo łódzkie
- Wykonanie wycen 200 nieruchomości
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.