Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Mielec: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
Numer ogłoszenia: 129129 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, fax 017 7880069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia:dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych tj. tonerów do drukarek Ilość: 70 sztuk Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego w obecności Komisji przetargowej. Przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie producenta, znaków towarowych i pochodzenia, typów urządzeń drukujących łącznie z numerami katalogowymi oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nadanych przez producenta. Wskazane oznaczenia mają służyć jedynie do celów informacyjnych przy sporządzaniu ofert przez Wykonawców. Zamawiający wyszczególnił parametry techniczne tych produktów jednocześnie dopuszczając składanie ofert zawierających produkty równoważne, tzn. spełniające minimalne wymagania jak produkty określone poprzez znak towarowy, wyprodukowane bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Toner do HP LaserJet 3020, 3030, 1015 kolor Czarny Szt. 70 Równoważny z tonerem firmy HP o numerze: q2612a 1. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, winny posiadać oryginalne fabryczne opakowania (hermetycznie zamknięte, w przypadku tonerów zawleczki transportowe) nie noszące znamion otwierania, muszą być wolne od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości. 2. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne lub/i równoważne. Przez oryginalne ZAMAWIAJĄCY rozumie materiały eksploatacyjne opatrzone marką producenta sprzętu, do którego mają być zastosowane. Przez równoważne ZAMAWIAJĄCY rozumie: materiały fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane - materiały przy produkcji których muszą być wykorzystane w 100% nowe części. Żadna z części np. bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, toner oraz pozostałe elementy - nie były wykorzystane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie; materiały nie mające śladów poprzedniego użytkowania, pochodzące z bieżącej produkcji; materiały, których wydajność jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych a w przypadku tonerów do drukarek monochromatycznych wydajność musi być potwierdzona certyfikatem ISO/IEC 19752 (lub równoważnym). 3. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych: Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych i zobowiązany jest do zwrotu kosztów jego naprawy; Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oświadczenia producenta artykułu równoważnego, iż produkt ma wydajność nie gorszą niż oryginalny. W przypadku tonerów do drukarek monochromatycznych - wydajność kaset z tonerem mierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (lub równoważną) ma być potwierdzona zaświadczeniem (deklaracją wydajności), wydanym przez podmiot uprawniony do kontroli jakości. 4. Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych tj. tonery, powinny posiadać datę ważności /przydatności (wg. danych producenta - gwarancja) do użytku przez okres co najmniej 8 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 5.W przypadku dostarczenia nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości lub wyrób producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej. 6. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 94570 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PB MARKETING S.C. JOLANTA SZWAKOP, JAN SZWAKOP
jakie przetargi wygrała firma
PB MARKETING S.C. JOLANTA SZWAKOP, JAN SZWAKOP
- Jan Szwakop Firma Xerima, ul. Potockiego 9B Oddział Al. Kwiatkowskiego 11, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9581,97
- Oferta z najniższą ceną: 9581,97 / oferta z najwyższą ceną: 9883,77
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem
- Usługi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz usługi otwierania i zamykania budynków
- Opracowanie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Mielcu
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz wykonywanie innych prac i zadań na terenie ZUOK
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Budowa żłobka w ramach Programu MALUCH+2022-2029- zadanie realizowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowani
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.