eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › SZKOLENIE ZAWODOWE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-03

Toruń: SZKOLENIE ZAWODOWE
Numer ogłoszenia: 129078 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia , ul. Mazowiecka 49A, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6580202, faks 56 6580201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZKOLENIE ZAWODOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: NAZWA SZKOLENIA: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BIURA 1.Cel szkolenia: praktyczne przygotowanie do pracy w charakterze pracownika administracyjno-biurowego ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dot. kadr i płac. 2.Liczba osób do przeszkolenia: 30, tj. 2 grupy szkoleniowe po 15 osób. Minimalna liczba osób w grupie - 12. Nie dopuszcza się możliwości zwiększenia grupy szkoleniowej przez wykonawcę. Zamawiający zapłaci za szkolenie wg liczby skierowanych osób. 3. Forma organizacji szkolenia: kurs. 4. Pożądany termin szkolenia: I grupa: 6.05.2013 - 28.06.2013, II grupa: 3.06.2013 -26.07.2013. 5. Czas trwania kursu: maksymalnie 2 miesiące. 6. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych - 280. 7. Wymagany zakres tematyczny szkolenia: a) obsługa biura i sekretariatu - 16 godz.: - redagowanie pism, listów, raportów z użyciem komputera, - obsługa urządzeń biurowych, - organizacja spotkań z klientami, - rozliczanie podróży służbowych, b) wykorzystanie MS EXCEL w pracy biurowej - 16 godz. c) obsługa sprzedaży - 16 godz.: - dokumentacja dot. sprzedaży (rachunki, faktury paragony, zasady sporządzania faktur, podatek VAT, rabaty, reklamacje i zwroty, dokumenty korygujące) - dokumentacja finansowa (rozliczenia gotówkowe, rozliczenia bezgotówkowe (czeki, karty płatnicze), rozliczenia utargów. d) Obsługa klienta - aktywne metody sprzedaży - 8 godz. e) Kadry i płace -104 godz.: - elementy prawa pracy - 8 godz., - dokumentacja pracownicza - 8 godz., - płace - sposoby rozliczeń z pracownikami, listy płac, rozliczenia z ZUS i PIT - 16 godz., - wynagrodzenia za czas nieobecności w pracy, zasiłki z ubezpieczenia chorobowego - 16 godz., - kadry i płace w ujęciu informatycznym - program Symfonia - 32 godz., - obsługa programu Płatnik - 24 godz. f) Praktyka u pracodawców - 120 godz. (3 tygodnie)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych na 2013 rok. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie figurowała w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2013,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: - co najmniej jeden kurs w zakresie biurowości (pracownik biurowy, sekretarka asystentka) dla minimum 15 osób z liczbą godzin zajęć minimum 80, - co najmniej jeden kurs w zakresie kadr i płac dla minimum 15 osób z liczbą godzin zajęć minimum 100, Dopuszcza się również możliwość realizacji jednego kursu obejmującego moduł biurowości i kadrowo-płacowy dla min.15 osób, z ilością godzin zajęć minimum 180. W przypadku realizacji kursów, w których moduł biurowości stanowił jedną z części należy wykazać, że moduł ten obejmował minimum 80 godzin zajęć. W przypadku realizacji kursów, w których moduł kadrowo-płacowy stanowił jedną z części należy wykazać, że moduł ten obejmował minimum 100 godzin zajęć.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: a)potencjałem technicznym: - co najmniej 1 salą wykładową (z naturalnym oświetleniem i wentylacją) wyposażoną w pomoce dydaktyczne (tablica, flipchart, sprzęt audiowizualny) oraz 15 stanowisk szkoleniowych dla kursantów, - 15 zestawów komputerowych z dostępem do sieci, co najmniej 2 drukarki, - faks, co najmniej 2 skanery, kserokopiarka, bindownica.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: a) osobami o wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do realizacji zamówienia: - co najmniej 3 wykładowcami/trenerami posiadającymi wykształcenie wyższe. Każdy z wykładowców musi posiadać doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 zajęć z bloku tematycznego, który będzie realizować na kursie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Program szkolenia (wzór - zał. nr 6 do SIWZ), 2)Certyfikaty jakości usług (o ile Wykonawca je posiada) wydane przez instytucje do tego uprawnione (przy ocenie brany jest pod uwagę certyfikat systemu zarządzania jakością ISO, akredytacja kuratora oświaty), 3) Wykaz planowanych miejsc odbywania zajęć praktycznych na kursie (wzór - zał. nr 11 do SIWZ), 4) Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 5) Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30
  • 3 - Warunki lokalowe realizacji szkolenia - 10
  • 4 - Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)zmiany terminu realizacji szkolenia - na wniosek Zamawiającego w przypadku nieskompletowania w terminie grupy szkoleniowej lub na wniosek Wykonawcy z powodu zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy (np. choroba wykładowcy), 2)zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy (np. choroba, śmierć itp.). W przypadku zmiany wykładowcy wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby nowy wykładowca posiadał co najmniej kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie osoby, która została wykazana w wykazie kadry dydaktycznej - zał. nr 5 do SIWZ, na podstawie którego dokonano wyboru wykonawcy, 3)zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ, 4)zmiany harmonogramu zajęć i innej dokumentacji szkolenia, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia, ul.Mazowiecka 49A, 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia, ul.Mazowiecka 49A, 87-100 Toruń kancelaria - pok.42, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt JESTEŚMY AKTYWNI - DZIAŁAMY współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.