eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańRemont wiaduktu dla pieszych w ciągu ulicy Ogrodowej w miejscowości Iłowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Żagań: Remont wiaduktu dla pieszych w ciągu ulicy Ogrodowej w miejscowości Iłowa
Numer ogłoszenia: 129031 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wiaduktu dla pieszych w ciągu ulicy Ogrodowej w miejscowości Iłowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Remont wiaduktu dla pieszych w ciągu ulicy Ogrodowej w miejscowości Iłowa Roboty wyspecyfikowano z podziałem na następujące elementy: Roboty rozbiórkowe: 1. Oczyszczenie obiektu z zalegających na nim liści, roślinności, humusu oraz wykarczowanie krzewów, które rosną na obiekcie i najbliższym jego otoczeniu; 2. Rozebranie wszystkich odspojonych i uszkodzonych elementów wyposażenia wiaduktu, w szczególności skrajne murki ceglane, pozostałe fragmenty balustrady; 3. Rozebranie mocno skorodowanych łuków betonowych wzmocnionych siatką stalową, które dodatkowo ograniczają dostęp do dźwigarów głównych przęseł; 4. Demontaż w całości górnej części konstrukcji pagody z odstawieniem konstrukcji na plac obok wiaduktu: 5. Rozebranie uszkodzonych elementów poszycia i konstrukcji dachu pagody: 6. Rozebranie słupów ceglanych podtrzymujących dach pagody; 7. Rozebranie ceglanej nawierzchni górnej podestów i spoczników; 8. Demontaż betonowych stopni biegów schodowych; 9. Demontaż wszystkich stalowych dźwigarów głównych Roboty naprawcze: 1. Wymiana na nowe wszystkich dźwigarów stalowych w przęsłach nr 1 i 2 oraz 4 i 5, wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego; 2. Wykonanie i montaż żelbetonowej płyty pomostowej jako ustroju nośnego przesła środkowego nr 3; 3. Wymiana zniszczonych i uzupełnienie brakujących betonowych stopni we wszystkich biegach schodowych( wzorując się na istniejących) 4. Ułożenie nowej poziomej izolacji przeciwwodnej na prześle środkowym i na podestach oraz odtwarzanie nawierzchni z cegły; 5. Montaż elementów odwodnienia przęsła środkowego, 6. Wykonanie nowych murków skrajnych na obiekcie i uzupełnienie wszystkich ubytków cegieł i spoin w elementach murowych; 7. Wykonanie nowych balustrad z odtworzeniem betonowych tralek i betonowego pochwytu w oparciu o elementy istniejące na obiekcie; 8. Odtworzenie betonowych łuków ozdobnych pod przęsłami wiaduktu betonem natryskowym (np. przez torkretowanie) ze wzmocnieniem siatką stalową; 9. Montaż ceglanych słupów podtrzymujących konstrukcję pagody; 10. Naprawa drewnianej konstrukcji więźby dachowej pagody oraz uzupełnienie poszycia dachu (łaty drewniane, papa, brakujące dachówki ceramiczne); 11. Montaż naprawionej konstrukcji dachu pagody; 12. Odtwarzanie tynków ozdobnych na ścianach bocznych konstrukcji wiaduktu i na murkach skrajnych; 13. Wykonanie zabezpieczenia konstrukcji ceglanej odpowiednimi środkami do zabezpieczeń powierzchniowych murów1. ceglanych ( hydrofobizacja).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień oraz niniejszej specyfikacji; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000,00 .zł d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę; d) Aktualne Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę; e) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000 zł . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. f) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu ul. Dworcowa 39 68-100 Żagań pokój nr 109.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu ul. Dworcowa 39 68-100 Żagań pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.