To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-29
Nowy Dwór Mazowiecki: Ochrona osób i mienia wraz z instalacją monitoringu dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Nr sprawy: 4/PN/15
Numer ogłoszenia: 129010 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105616 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7658308, faks 22 7658301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia wraz z instalacją monitoringu dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Nr sprawy: 4/PN/15.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest usługa ochrony osób i mienia świadczona na rzecz Zamawiającego, wykonywana z najwyższą starannością zawodową na zasadach i w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz instalacja monitoringu na następujących obiektach: 1) Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim (szpital) przy ul. Miodowej 2 2) Przychodnia Specjalistyczna w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 7. 2. Wymagania dotyczące obiektu przy ul. Miodowej 2: 1) wykonanie systemu monitoringu wizyjnego CCTV: a) kamera zewnętrzna posiadająca: promiennik podczerwieni, obiektyw zmiennoogniskowy, obiektyw o ogniskowej 2,8-12 mm, rozdzielczość 1200 linii, przetwornik obrazu 1/3 CMOS, D-WDR, filtr ICR, AGC, AWB, AES, klasa szczelności IP66, zasilanie 12V - 4 szt b) zasilacz - 1 szt c) transformator wideo - 10 szt d) kabel skrętka UTP - ok. 610 m e) etyk DC - 5 szt f) rura R-22 - 200 szt g) uchwyt do rury - 400 szt h) złączka - 100 szt i) zestaw do transmisji radiowej - 1 szt j) elementy instalacyjne - 1 szt k) rejestrator + dysk (przeniesienie urządzenia z Przychodni Specjalistycznej i zamontowanie w szpitalu) UWAGA! Podane wyżej ilości materiałów na montaż monitoringu (dot. ppkt. d-h) są ilościami szacunkowymi. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej obiektów w celu dokonania własnej kalkulacji niezbędnej ilości do wyceny zamówienia. 2) świadczenie usług przez jednego pracownika w dni robocze, w soboty, niedziele i święta w godz. 7:00 - 19:00, 3) wpuszczanie oraz wypuszczanie pojazdów przez szlaban wjazdowy na teren NCM, 4) obowiązek przyjmowanie przez pracowników Wykonawcy opłaty z tytułu płatnego parkowania na terenie NCM, który obejmuje: a) przyjęcie od kierowcy środków w gotówce według obowiązującego cennika i wydanie paragonu b) rozliczenie dzienne środków zgromadzonych na kasie z uprawnionym pracownikiem Zamawiającego c) rozliczenie środków zgromadzonych na kasie następuje codziennie (w dni robocze) do godz. 10:00 dnia następnego. 5) utrzymywanie czystości na portierni oraz w jej sąsiedztwie, 6) sprzątanie i odśnieżanie bramy wjazdowej i jej sąsiedztwa, 7) w razie konieczności współpraca z policją, strażą miejską, strażą pożarną oraz innymi właściwymi organami podczas zaprowadzania porządku publicznego, także w przypadku wystąpienia awarii, klęsk żywiołowych, katastrof losowych zagrożeń bezpieczeństwa mienia lub osób, 8) ochrona majątku przed: - włamaniem i kradzieżą, - dewastacją, wandalizmem i chuligaństwem, - napadem rabunkowym, - niewłaściwym zachowaniem ze strony osób będących pod wpływem alkoholu lub innych podobnie działających środków, - różnego rodzaju wypadkami i awariami (pożar, zalanie itp.), - innymi przypadkami naruszania prawa, 9) natychmiastowe reagowanie i przeciwdziałanie zauważonym zagrożeniom wraz z powiadomieniem odpowiednich służb państwowych, własnej grupy interwencyjnej oraz Kierownika Administracyjno-Technicznego szpitala - Pana Andrzeja Drzazgowskiego tel. 3. Wymagania dotyczące obiektu przy ul. Paderewskiego 7: 1) wykonanie systemu monitoringu wizyjnego CCTV: a) kamera zewnętrzna posiadająca: promiennik podczerwieni, obiektyw zmiennoogniskowy, obiektyw o ogniskowej 2,8-12 mm, rozdzielczość 1200 linii, przetwornik obrazu 1/3 CMOS, D-WDR, filtr ICR, AGC, AWB, AES, klasa szczelności IP66, zasilanie 12V - 2 szt, w tym jedna obrotowa b) kamera kopułkowa wewnętrzna z fonią - 3 szt c) rejestrator 16 kanałowy cyfrowy d) dysk twardy o pojemności 2 TB e) zasilacz - 1 szt f) transformator video - 10 szt g) kabel skrętka UTP - ok. 305 mb h) wtyk DC - 5 szt i) listwa elektroinstalacyjna - 10 szt j) elementy instalacyjne - 1 szt k) mikrofon - 1 szt UWAGA! Podane wyżej ilości materiałów na montaż monitoringu (dot. ppkt. g-j) są ilościami szacunkowymi. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej obiektów w celu dokonania własnej kalkulacji niezbędnej ilości do wyceny zamówienia. 2) sprawowanie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia składającej się z 2 budynków przychodni, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach w systemie patrolowo-obchodowym, 3) ochrona majątku przed: - włamaniem i kradzieżą, - dewastacją, wandalizmem i chuligaństwem, - napadem rabunkowym, - niewłaściwym zachowaniem ze strony osób będących pod wpływem alkoholu lub innych podobnie działających środków, - różnego rodzaju wypadkami i awariami (pożar, zalanie itp.), - innymi przypadkami naruszania prawa, 4) prowadzenie ochrony przez pracownika na zmianie w/g następującego harmonogramu: - od poniedziałku do piątku od godziny 20.00 do godziny 8.00 dnia następnego, - w soboty, niedziele, święta i dni wolne ustawowo od pracy - całodobowo, - cogodzinny obchód dyżurujących na zewnątrz i wewnątrz budynku, - kontrola osób wchodzących na teren przychodni, 5) Zamawiający wymaga aby przynajmniej jeden z pracowników ochrony posiadał licencję pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia, 6) wydawanie osobom upoważnionym kluczy do pomieszczeń przychodni i prowadzenie rejestru, 7) obsługiwanie szatni w godz. 7.00-8.00, 8) utrzymanie czystości w szatni oraz w jej sąsiedztwie, 9) w razie potrzeb sprzątanie i odśnieżanie ciągów komunikacyjnych na zewnątrz budynku, 10) w razie konieczności współpraca z policją, strażą miejską, strażą pożarną oraz innymi właściwymi organami podczas zaprowadzania porządku publicznego, także w przypadku wystąpienia awarii, klęsk żywiołowych, katastrof losowych zagrożeń bezpieczeństwa mienia lub osób, 11) natychmiastowe reagowanie i przeciwdziałanie zauważonym zagrożeniom wraz z powiadomieniem odpowiednich służb państwowych, własnej grupy interwencyjnej oraz Kierownika Przychodni Specjalistycznej - Pani Doroty Poulakowskiej tel. 12) prowadzenie książki dyżurów do której wpisywane będą wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawozdaniem ochrony mienia. 4. Wykonawca udziela Zamawiającemu pełnej bezpłatnej gwarancji na zainstalowany sprzęt na okres min. 36 miesięcy (okres gwarancji należy wskazać w załączniku nr 1 do SIWZ). 5. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia bieżącą konserwację urządzeń i instalacji związanych z prawidłowym funkcjonowaniem monitoringów i systemów alarmowych w stałej sprawności eksploatacyjnej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania raz na kwartał przeglądów technicznych sprawności funkcjonowania systemu przez osobę ze stosownymi uprawnieniami. 7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji technicznej, książek przeglądów itd., dotyczących konserwacji urządzeń związanych z funkcjonowaniem monitoringów i systemów alarmowych. 8. W okresie gwarancji Wykonawca ponosi w pełnej wysokości koszty napraw oraz wymiany wszelkich uszkodzonych elementów, jak również innych kosztów związanych z naprawą (w tym koszty dojazdu, itp.). 9. W ramach stawki roboczo godzinnej (załącznik nr 2) należy uwzględnić wszystkie koszty wykonania usługi w tym instalacje. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ważnej przez cały okres obowiązywania umowy, polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku z prowadzoną działalnością w zakresie usług ochrony osób i mienia. 11. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia muszą posiadać aktualne badania lekarskie i nie posiadać ograniczeń psychofizycznych utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia. 12. Pracownicy ochrony w czasie dyżuru występują w jednolitym umundurowaniu z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "EGIDA" M.K.J. ROSTKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
- AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA EGIDA Sp. jawna Janusz Rostkowski, Krzysztof Rostkowski, ul. Przejazd 5, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317898,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 297915,84
Oferta z najniższą ceną: 297915,84 / Oferta z najwyższą ceną: 329569,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-249/2025: Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku internatu garnizonowego we Wrocławiu przy ul. Obornickiej 124
- SVA/4620-231/2025 Termomodernizacja budynków nr 12, 13, 14, 15 na terenie kompl. wojsk. w m. Ustronie Morskie
- SVA/4620-267/2025: Wymiana instalacji c.o. w budynku nr 17 na terenie kompl. wojskowego w m. Jarosław
- SVA/4620-255/2025: Przebudowa zewnętrznej instalacji odbiorczej na terenie kompl. wojsk. w m. Giżycko
- SVA/4620-218/2025: Wywóz nieczystości płynnych na potrzeby zadań 54051, 54053 realizowanych w Świdwinie
- SVA/4620-237/2025: Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z pompą ciepła w budynkach nr 11, 16, 38 i 39 na terenie kompl. wojsk. w m. Leźnica Wielka
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną dla obiektów Zakładu Usług Komunalnych
- Malowanie pomieszczeń w Biurach Powiatowych ARiMR z siedzibami w Choszcznie, Złocieńcu, Nowogardzie i Pyrzycach oraz wymiana kotłów gazowych c.o. w Biurach Powiatowych w Złocieńcu i Nowogardzie
- Ochrona osób i mienia w obiektach oraz na terenach przynależnych do obiektów administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy w Dzielnicy Białołęka w latach 2025-2027
- Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynków szkół Powiatu Hrubieszowskiego - etap I
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.