eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągZakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych IBI-NET - Międzynarodowa Sieć Inkubatorów Biznesu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Elbląg: Zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych IBI-NET - Międzynarodowa Sieć Inkubatorów Biznesu
Numer ogłoszenia: 129003 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych IBI-NET - Międzynarodowa Sieć Inkubatorów Biznesu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych IBI-NET - Międzynarodowa Sieć Inkubatorów Biznesu Przedmiot główny: CPV: 30.12.51.10-5 Nazewnictwo wg CPV: Toner do drukarek laserowych/faksów Przedmioty dodatkowe: CPV: 30.19.21.13-6 Nazewnictwo wg CPV: Wkłady drukujące CPV: 30.19.76.30-1 Nazewnictwo wg CPV: Papier do drukowania CPV: 30.19.95.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby CPV: 30.19.00.00-7 Nazewnictwo wg CPV: Różny sprzęt i artykuły biurowe CPV: 30.23.46.00-4 Nazewnictwo wg CPV: Pamięć flash Zamówienie dotyczy projektu IBI-NET: Międzynarodowa Sieć Inkubatorów Biznesu realizowanego w ramach Programu Region Morza Bałtyckiego 2007-2013. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup niżej wymienionych materiałów biurowych i eksploatacyjnych: 1. Toner do drukarek laserowych / faksów: a) kaseta z czarnym tonerem do drukarki HP LaserJet 2300d Kaseta zapewni niezmiennie doskonałą jakość druku, bardzo ostry czarny tekst, płynne przejścia w skali szarości oraz oddanie najdrobniejszych szczegółów w grafice i zdjęciach oraz bezproblemową instalację i obsługę. Kaseta pozwoli na inteligentną technologię druku umożliwiającą kontrolę i dostęp do informacji o stanie materiałów eksploatacyjnych poprzez panel sterowania drukarki lub przeglądarkę internetową, niezawodne działanie, minimalny czas przestoju drukarki i rzadkie interwencje ze strony użytkownika, nie powodująca utraty gwarancji urządzenia. Minimalna wydajność wkładów (w czerni) 6000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752. b) kaseta z czarnym tonerem do drukarki HP LaserJet 1320 Kaseta zapewni bardzo ostry czarny tekst oraz płynne przejścia w skali szarości i półtonach, bardzo dobrą jakość druku i niezawodność przy każdym drukowaniu oraz łatwość użycia, zapewniając ekonomiczne i bezproblemowe drukowanie, nie powodująca utraty gwarancji urządzenia. Minimalna wydajność wkładów (w czerni) 2500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752. c) komplet tonerów do drukarki kolorowej OKI C830: yellow, magenta, cyan, black Tonery zapewnią bardzo dobrą jakość druku i niezawodność przy każdym drukowaniu oraz łatwość użycia, zapewniając ekonomiczne, niezawodne i bezproblemowe drukowanie, nie powodujące utraty gwarancji urządzenia. Minimalna wydajność wkładów 8000 standardowych stron przy 5% pokryciu. d) komplet tonerów do drukarki kolorowej HP Color Laser Jet 2605DN: yellow, magenta, cyan, black Tonery zapewnią bardzo dobrą jakość druku i niezawodność przy każdym drukowaniu oraz łatwość użycia, zapewniając ekonomiczne, niezawodne i bezproblemowe drukowanie, nie powodujące utraty gwarancji urządzenia. Minimalna wydajność wkładów czarny 2500, pozostałe 2000 standardowych stron przy 5% pokrycia. 2. Wkłady drukujące a) trójkolorowy wkład atramentowy do drukarki atramentowej HP DeskJet 9800 - wkład umożliwia uzyskanie bogatych, realistycznych kolorów, grafiki profesjonalnej jakości oraz zdjęć odpornych na blaknięcie przez dziesiątki lat. Inteligentna technologia druku zapewnia idealną współpracę z drukarką HP; kolory: błękitny, purpurowy, żółty; minimalna wydajność (w kolorze) 560 stron b) czarny atramentowy wkład drukujący do drukarki atramentowej HP DeskJet 9800 - czarny wkład atramentowy, który pozwala drukować ciemniejszy, laserowej jakości czarny tekst bardziej odporny na rozmazywanie po użyciu markera; trwały i wyjątkowo odporny na blaknięcie; minimalna wydajność (w czerni) 860 stron 3. Papier do drukowania - papier format A4, o grubości 80 g/m2 4. Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby: a) segregatory format A4, z mechanizmem dźwigniowym, wymienna etykieta na grzbiecie, wykonany z kartonu pokrytego PP, dwa okute otwory w przedniej okładce, wyklejka papierowa, szer. grzbietu 75 mm, wzmocnione krawędzie dolne, różne kolory b) przybornik wielofunkcyjny na biurko, oferujący wiele miejsca na przybory do pisania i inne akcesoria; przegródki różnej wielkości; z miejscem na ok. 200 kartek formatu 90 x 90 mm (kartki w zestawie); wykonany z plexi; bezbarwny lub dymny 5. Różny sprzęt i artykuły biurowe: a) zszywacz na zszywki 24/6, wykonany z metalu z plastikową oprawą, zszywa do 30 kartek b) zszywki 24/6 do zszywaczy jw., 1000 szt./op. c) dziurkacz metalowy z obudową z tworzywa ABS, posiada ogranicznik formatu, A4, A5, A6, 8x8x8, do 25 kartek d) koszulki A4 krystaliczne, transparentne, wykonane z PP, otwierane u góry, antystatyczna folia, 100 szt./op. e) klipsy biurowe 32 mm, 12 szt. w opakowaniu f) klej w sztyfcie; produkowany na bazie PVP (poliwinylopyrolidonu), co zapobiega wysychaniu zamkniętego w sztyfcie kleju; nietoksyczny, bez rozpuszczalnika, z atestem PZH; kontrola dozowania przez regulację ruchomej podstawy sztyftu; użyty klej wysycha natychmiast nie powodując marszczenia papieru; 22 g g) bloczek samoprzylepny 51x38, substancja klejąca usuwalna za pomocą wody, karteczki w żółtym kolorze, ilość karteczek w bloczku: 100, 3 bloczki w opakowaniu, gramatura: 70g/m2, klej umieszczony wzdłuż dłuższego boku h) bloczek samoprzylepny 76x76, substancja klejąca usuwalna za pomocą wody, karteczki w żółtym kolorze, ilość karteczek w bloczku: 100, gramatura: 70g/m2 i) folia laminacyjna A4, 2x100 mic z połyskiem, 100 arkuszy w opakowaniu j) przekładki kartonowe z kolorowymi indeksami, wykonane z grubego białego kartonu 160 g/m2, kolorowe indeksy wzmacniane przez laminowanie, uniwersalna perforacja pozwala używać przekładki w każdym segregatorze, w komplecie dodatkowa strona informacyjno-opisowa, format A4 Maxi k) marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD, szerokość linii pisania 0,8-1,0 mm, kolor czarny l) korektor w taśmie w ergonomicznej obudowie; zapewnia dokładne korygowanie; szerokość taśmy 5mm, długość 6m; blister jednostkowy ł) koperty rozszerzane B4 HK 229x324x30, bez okna, samoklejące z paskiem m) datownik samotuszujacy, obudowa z tworzywa sztucznego pokryta materiałem antypoślizgowym, wyposażony w okienko indeksowe, wysokość czcionki 4mm, model literowo-cyfrowy n) wizytownik na 400 sztuk wizytówek, obrotowy o) kalkulator nabiurkowy 10-pozycyjny wyświetlacz, podwójne zasilanie, funkcja przeliczania walut, obliczenia procentowe, plastikowa obudowa i klawisze, wymiary: 138x103x32 mm p) papier wizytówkowy - karton wizytówkowy skóra, 250 g/m2 do drukarek laserowych i atramentowych, format A4, 20 szt./op., kolor biały i kremowy 6. Pamięć flash - pamięć flash USB w gumowej obudowie o pojemności 16 GB wyposażona w interfejs USB 2.0, prędkość transferu danych: zapis minimum 25 mb/s, prędkość odczytu minimum 27 mb/s. 2. Zakres zamówienia: 1. Toner do drukarek laserowych / faksów: a) kaseta z czarnym tonerem do drukarki HP LaserJet 2300d - 2 szt. b) kaseta z czarnym tonerem do drukarki HP LaserJet 1320 - 2 szt. c) komplet tonerów do drukarki kolorowej OKI C830 - 1 komplet d) komplet tonerów do drukarki kolorowej HP Color Laser Jet 2605DN - 1 komplet 2. Wkłady drukujące: a) trójkolorowy wkład atramentowy do drukarki atramentowej HP DeskJet 9800 - 3 szt. b) czarny atramentowy wkład drukujący do drukarki atramentowej HP DeskJet 9800 - 3 szt. 3. Papier do drukowania - 20 ryz 4. Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby: a) segregatory - 15 szt. b) przyborniki - 3 szt. 5. Różny sprzęt i artykuły biurowe: a) zszywacze - 3 szt. b) zszywki - 12 opakowań zszywek 24/6 c) dziurkacze - 3 szt. d) koszulki - 10 opakowań e) klipsy - 4 opakowania f) klej - 10 szt. g) bloczek samoprzylepny 51x38 - 6 opakowań h) bloczek 76x76 - 6 szt. i) folia laminacyjna - 1 opakowanie j) przekładki kartonowe - 5 opakowań k) markery - 6 szt. l) korektory - 4 szt. ł) koperty - 50 szt. m) datownik - 1 szt. n) wizytowniki - 2 szt. o) kalkulatory - 2 szt. p) papier wizytówkowy - 3 opakowania białe, 2 opakowania kremowe 6. Pamięć flash - 4 szt. Miejsce dostawy: w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, pokój 314. 3. Dostarczone materiały biurowe i eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji producenta na elementy dostawy wymienione w pkt III. SIWZ. 5. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane. 9. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający nie przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.00.00-7, 30.23.46.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że elementy zamówienia, o których mowa w Sekcji II.1.3) ogłoszenia są dofinansowane w ramach projektu IBI-NET: Międzynarodowa Sieć Inkubatorów Biznesu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego i Europejski Instrument Sąsiedztwa i Partnerstwa). 1. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA 7 dni od daty udzielenia zamówienia 2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 3. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanego przez osoby fizyczne Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2c do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty zawierajace oświadczenia, że: - nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument zawierający oświadczenie, że: - Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.