Ogłoszenie z dnia 2012-06-13
Gorzów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji
Numer ogłoszenia: 128997 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91419 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji. 2. Kod CPV: 30237000-9 części, akcesoria i wyroby do komputerów, 30192113-6 wkłady drukujące, 30192112-9 głowice barwiące do maszyn drukujących, 30192300-4 taśmy barwiące, 30125110-5 toner do drukarek laserowych/faksów, 30234400-2 uniwersalne dyski wideo (DVD), 30234300-1 - płyty kompaktowe CD. 3. Szczegółowy wykaz zamawianego przez Zamawiającego asortymentu zawiera zał. nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy. 4. Zamawiający, ustalając wartość zamówienia uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji - zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.: a) maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie ustalonej na podstawie oferty Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza prawo opcji poprzez możliwość zmniejszenia wartości umowy (max. o 10% wartości brutto) na skutek częściowej lub całkowitej rezygnacji z asortymentów określonych w Formularzu ofertowym w ilościach 1 lub 2 sztuki. Jednocześnie gwarantuje zakup wszystkich pozycji określonych w Formularzu ofertowym w ilościach 3 sztuki i więcej (z zastrzeżeniem pkt XXI ppkt 8 lit. f SIWZ oraz § 11 ust. 2 pkt 6 umowy). W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia wartości umowy; b) wykorzystanie maksymalnej wartości umowy przed upływem okresu 24 m-cy od dnia zawarcia umowy, skutkuje jej wygaśnięciem; c) w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego maksymalnej wartości umowy w terminie jej realizacji dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy na pisemny wniosek jednej ze Stron do 6 m-cy, w granicach wartości umowy. 5. Podane ilości asortymentu wymienione w zał. nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy mają charakter szacunkowy, przyjęty w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej i nie są wiążące. Ilości szacunkowe poszczególnych rodzajów asortymentów mogą ulec zmianie w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Zmiana ta nie wpłynie na ogólną wartość umowy. 6. Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo w miarę potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej partii zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, pisemnie faksem lub drogą elektroniczną. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczane Zamawiającemu produkty, jednak nie krótszej niż wynosi gwarancja udzielana przez producenta towaru. 8. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji dostaw oraz warunków reklamacji został zawarty w Projekcie umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał cząstkowe zamówienia własnym transportem na swój koszt i ryzyko, w ciągu 4 dni roboczych (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt) od daty złożenia zamówienia. 10. Termin płatności - 30 dni kalendarzowych od dnia wystawienia faktury VAT. 11. Miejsce dostaw: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. 12. W wyjątkowych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość wskazania innego miejsca dostawy zamówienia w granicach administracyjnych miasta Gorzowa Wlkp. 13. Koszty przewozu, zabezpieczenia przedmiotu zamówienia i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, w uzgodnionych przez strony terminach. Wykonawca odpowiada za utratę bądź uszkodzenie przewożonych materiałów eksploatacyjnych do momentu jego odebrania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 14. Wykonawca zobowiązany jest to odbioru z siedziby Zamawiającego na własny koszt zużytych opakowań po materiałach eksploatacyjnych dostarczonych w ramach realizacji zamówienia. Koszty utylizacji i recyklingu ponosi Wykonawca. 15. W Formularzu Ofertowym w kolumnie 4 Materiał oferowany Wykonawca musi wpisać nazwę oferowanego przez siebie materiału eksploatacyjnego (oryginalnego lub równoważnego). 16. W Formularzu Ofertowym w kolumnie 6 Producent materiałów oferowanych z kol. 4 Wykonawca musi wpisać nazwę producenta oferowanych przez siebie materiałów eksploatacyjnych. 17. W Formularzu Ofertowym w kolumnie 5 Wydajność materiału oferowanego Wykonawca musi wpisać wydajność zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych (nie dot. poz. 70 oraz 78- 84). 18. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych (zalecanych) przez producenta sprzętu pod warunkiem, że materiał równoważny posiada takie same lub lepsze parametry wydajnościowe niż produkt oryginalny. Zastosowanie ich nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzeń. 19. Za produkty równoważne Zamawiający uzna produkty: produkty fabrycznie nowe, nieregenerowane, tj. nie poddane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów, wyprodukowane przez innego producenta niż producent urządzenia, do którego są przeznaczone. Zastosowanie ich nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzeń. 20. Równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące warunki: a) muszą być w pełni kompatybilne ze wskazanym typem urządzenia, w którym mają być użytkowane, b) muszą zapewnić parametry jakości wydruku i wydajności nie gorszej niż oryginalne oferowane przez producentów danych urządzeń, c) muszą zapewnić prawidłową eksploatację i pełną funkcjonalność urządzeń, w których mają być stosowane równoważne materiały eksploatacyjne. 21. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych do asortymentu, który określono w Formularzu Ofertowym za pomocą nazw handlowych, Wykonawca musi podać w Formularzu Ofertowym (w kol. 4 Materiał oferowany) faktyczną nazwę danego produktu oraz załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że podana wydajność mierzona jest zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych. 22. W przypadku jeżeli zaoferowany przez Wykonawcę produkt równoważny (jeśli dotyczy) spowoduje uszkodzenie urządzenia Zamawiającego, w którym był stosowany, co będzie potwierdzone przez ekspertyzę autoryzowanego serwisu danego urządzenia, wówczas Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy lub wymiany tego urządzenia na własny koszt w ciągu 14 dni od momentu powiadomienia o awarii oraz do pokrycia wszelkich kosztów wynikających z przeprowadzonej ekspertyzy oraz kosztów z nią związanych. 23. Pod pojęciem oryginalnych materiałów eksploatacyjnych należy rozumieć: materiały fabrycznie nowe, nieregenerowane, tj. nie poddane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów, w oryginalnych opakowaniach, wyprodukowanych lub zalecanych przez producenta urządzeń. 24. Zamawiający uznaje za fabrycznie nowe produkty, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i materiały. 25. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę przedmioty muszą być wolne od wad technicznych, kompletne, zapakowane w oryginalne opakowania z nazwą producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału oraz termin przydatności, opakowania muszą wskazywać do jakich urządzeń są przeznaczone oraz jaki jest termin upływu gwarancji producenta. 26. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być produkowane w sposób bezpieczny, nie wpływający negatywnie na środowisko. 27. Zaoferowany i dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w SIWZ i jej załącznikach. 28. Zamawiający będzie rygorystycznie przestrzegał zgodności jakościowej dostarczonych towarów z warunkami określonymi w SIWZ. 29. Nośniki danych - magnetyczne i optyczne - zostaną wymienione na wolne od wad bez konieczności zwrotu uszkodzonych (zał. nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy poz. od 78 do 84) Niesprawne dyskietki i płyty CD/DVD zostaną komisyjnie zniszczone. O terminie i miejscu wybrakowania Wykonawca zostanie poinformowany, a jego przedstawiciel zaproszony do asystowania podczas tej czynności. 30. W pozycji 79 zał. nr 1 do SIWZ Formularza Ofertowego - Płyta CD - R 700MB w kopercie papierowej Zamawiający dopuszcza opakowania zbiorcze typu cake lub szpindel pod warunkiem ujęcia w cenie płyty okładki papierowej (opakowania typu cake/szpindel + okładka papierowa). 31. Zamawiający preferuje dobre jakościowo nośniki danych (zał. nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy poz. od 78 do 84), których producent udziela wieloletniej gwarancji na swoje produkty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.19.21.13-6, 30.19.21.12-9, 30.19.23.00-4, 30.12.51.10-5, 30.23.44.00-2, 30.23.43.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- City Biuro s.c., ul. J. Krasickiego 22, 66-460 Witnica, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275122,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 190724,88
Oferta z najniższą ceną: 190724,88 / Oferta z najwyższą ceną: 358579,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Bezpieczeństwo 360: Integracja SIEM, DLP i Serwerów
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień (PUP.2500.7.2025)"
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Organizacja wydarzenia pn. Nocny Szlak Kulinarny w Gorzowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont kojców dla psów służbowych: KPP Słubice, KPP Świebodzin, KPP Żagań, KPP Wschowa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Zakup sprzętu kancelaryjnego
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Sukcesywne dostawy tuszów, tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IV
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.