eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lewin BrzeskiWYKONANIE REMONTÓW BIEŻĄCYCH DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY LEWIN BRZESKI W 2009 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Lewin Brzeski: WYKONANIE REMONTÓW BIEŻĄCYCH DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY LEWIN BRZESKI W 2009 ROKU
Numer ogłoszenia: 128972 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Lewina Brzeskiego , ul. Rynek 1, 49-340 Lewin Brzeski, woj. opolskie, tel. 077 4246600, 4246637, faks 077 4246638.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lewin-brzeski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTÓW BIEŻĄCYCH DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY LEWIN BRZESKI W 2009 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zadania obejmuje cząstkowy remont dróg i ulic gminnych. Zakładana technologia naprawy dróg: Roboty należy wykonać zgodnie z opisem pozycji z KNR zastosowanych do określenia wartości kosztorysu inwestorskiego. - Drogi o nawierzchni gruntowej: Założono wyrównanie równiarką samojezdną mechanicznie i ręcznie wraz z zagęszczeniem walcem samojezdnym. - Drogi o nawierzchni bitumicznej: Założono remont nawierzchni bitumicznej na grubości 4 cm z BA 0/12,8 mm z uprzednim obcięciem krawędzi do figur zbliżonych do prostokąta, oczyszczenie podłoża, zagęszczenie podłoża z kruszywa i skropienie emulsją asfaltową przed układaniem MMA. Niezbędny sprzęt do wykonywania robót (min. - skrapiarka do bitumu przewożna z ręczną pompą, walec statyczny samojezdny, ciągnik kołowy) - Drogi o nawierzchni tłuczniowej: Założona średnia głębokość ubytków 5 cm. Założona konstrukcja: - tłuczeń kamienny niesortowany - kliniec kamienny - miał kamienny Niezbędny sprzęt do wykonywania robót (min. - walec statyczny samojezdny).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-4 oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający dokument w terminie wymaganym przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowania przez Wykonawcę potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załączniki Nr 3 2. wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik Nr 4 - lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik Nr 4a 3. w przypadku podzlecenia wykonania części robót podwykonawcom wymagane jest podanie w załącznik Nr 6 zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania. 4. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik Nr 5 -lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał na sprzęt, którym będzie dysponował - załącznik Nr 5a 5. do oferty należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn. kserokopia uprawnień do kierowania robotami drogowymi oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność Wykonawcy do tej Izby zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane, aktualne na dzień składania ofert, 6. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lewin-brzeski.pl (dział ogłoszenia przetargi gosp. kom. mieszkaniowa i ochrona środowiska).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lewinie Brzeskim ul. Rynek 1 49-340 Lewin Brzeski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Lewinie Brzeskim, ul. Rynek 1, 49-340 Lewin Brzeski, pok. 13 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.