eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie nad OsąOrganizacja wizyty studyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-03

Świecie nad Osą: Organizacja wizyty studyjnej
Numer ogłoszenia: 128958 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 1, 86-341 Świecie nad Osą, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4661613, faks 056 4661621.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiecienadosa.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wizyty studyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia - Kompleksowa organizacja 5 dniowej wizyty studyjnej w dniach od 01.05.2013r do 05.05.2013 r. do Białego Boru, Torunia, Gdynia - Gdańska, Warszawa. - W wyjeździe uczestniczyć będzie 40 uczniów klas gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych będących Beneficjentami Ostatecznymi projektu systemowego. W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zorganizować wyjazd studyjny obejmujący : - Zakwaterowanie uczestników, opiekunów, koordynatora i kierownika projektu : Biały Bór - Zapewnienie 2 sal wykładowych na 36 godzin zajęć . - Zaplanowanie spędzania czasu wolnego. - Zapewnienie 3 opiekunów dla wyjazdu studyjnego. - Koszty związane z wprowadzeniem oraz zapoznaniem z działalnością odwiedzanych zakładów dla instruktorów nauki zawodu . 3. Noclegi z 01.05.2013 na 02.05.2012 ; z 02.05.2013 na 3.05.2013 z 03.05.2013 na 04.05.213 i z 04.05.2013 na 05.05.2013 , 1 pokój jednoosobowy, 2 pokoje dwuosobowe, 1 pokój trzyosobowy, 8 pokoi czteroosobowych i 1 pokój pięcioosobowy (we wszystkich pokojach łazienki). Wyżywienie: 1) 1 maja 2013 r. obiad (zupa: 300 ml, ciepłe danie obiadowe w formie drugiego posiłku trzyskładnikowego: mięso 160 g, ziemniaki lub frytki 200 g, zestaw surówek 120 g ) oraz kolacja integracyjna ( potrawa ciepła: mięsna (200g/na osobę). Napoje ciepłe (kawa, herbata) w liczbie nielimitowanej, napoje zimne (woda) w liczbie nielimitowanej. Dodatki do napojów ciepłych: cytryna, śmietanka do kawy. 2) 2 maja 2013r. śniadanie , suchy prowiant (bułka ,jabłko, napój, wafelek / batonik ) oraz zaplecze z artykułami niezbędnymi do organizacji grlia bądź w wyniku złych warunków atmosferycznych kolacja podczas wyjazdu studyjnego do Gdyni - Gdańska , obiad (zupa: 300 ml, ciepłe danie obiadowe w formie drugiego posiłku trzyskładnikowego: mięso 160 g, ziemniaki lub frytki 200 g, zestaw surówek 120 g.). 3) 3 maja 2013r. śniadanie , suchy prowiant ( bułka ,jabłko, napój, wafelek / batonik) w związku z wyjazdem studyjnym do Warszawy , obiad zupa: 300 ml, ciepłe danie obiadowe w formie drugiego posiłku trzyskładnikowego: mięso 160 g, ziemniaki lub frytki 200 g, zestaw surówek 120 g) w Warszawie w drodze powrotnej kolacja ( potrawa ciepła: mięsna (200g/na osobę). Napoje ciepłe (kawa, herbata) w liczbie nielimitowanej, napoje zimne (woda) w liczbie nielimitowanej. Dodatki do napojów ciepłych: cytryna, śmietanka do kawy). 4) 4 maja 2013r. śniadanie ( szwedzki stół) , suchy prowiant ( bułka ,jabłko, napój, wafelek / batonik) w związku z wyjazdem studyjnym do Torunia , obiad ( zupa: 300 ml, ciepłe danie obiadowe w formie drugiego posiłku trzyskładnikowego: mięso 160 g, ziemniaki lub frytki 200 g, zestaw surówek 120 g), kolacja ( potrawa ciepła: mięsna (200g/na osobę). Napoje ciepłe (kawa, herbata) w liczbie nielimitowanej, napoje zimne (woda) w liczbie nielimitowanej. Dodatki do napojów ciepłych: cytryna, śmietanka do kawy. 5) 5 maja 2013r. śniadanie ( szwedzki stół) , obiad (zupa: 300 ml, ciepłe danie obiadowe w formie drugiego posiłku trzyskładnikowego: mięso 160 g, ziemniaki lub frytki 200 g, zestaw surówek 120 g) , kolacja ( potrawa ciepła: mięsna (200g/na osobę). Napoje ciepłe (kawa, herbata) w liczbie nielimitowanej, napoje zimne (woda) w liczbie nielimitowanej. Dodatki do napojów ciepłych: cytryna, śmietanka do kawy). Transport uczestników projektu ze Świecia nad Osą do Białego Boru i z powrotem Transport uczestników wraz z opiekunami, koordynatorem i kierownikiem projektu w trakcie trwania wyjazdów studyjnych : 1. Do Torunia - zwiedzanie Zakładu Doskonalenia Zawodowego ul. Żółkiewskiego 37/41 i zorganizowanie pobytu na terenie miasta do godziny 1900. 2. Do Gdyni Container Terminal Gdynia ul. Energetyków 5 i Gdańska - zorganizowanie pobytu na terenie Trójmiasta do godziny 2000. 3. Do Warszawy - Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 i zorganizowanie pobytu na terenie miasta do godziny 1800 Zapewnienie miejsc parkingowych z poniesieniem wszystkich opłat w czasie wyjazdu studyjnego. Ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego. Ubezpieczeniem NNW min 10 000.00 złotych na osobę. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest również do: - udostępnia Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizowanym zamówieniem, - niezwłocznego poinformowania kierownika projektu o trudnościach z realizacją wyjazdu studyjnego oraz innych sytuacjach, które mogą wpływać na realizację programu, harmonogramu wyjazdu i umowy, - rozliczenia realizacji wyjazdu studyjnego za pomocą jednej faktury - zapewnienia opieki uczestnikom podczas: transportu, czasu wolnego oraz wizyty studyjnej. Opiekunami uczniów mogą być osoby posiadające uprawnienia pedagogiczne lub kurs opiekunów wycieczek (1 opiekun - max. 15 uczniów). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników wyjazdu w tym okresie oraz za szkody wyrządzone przez uczniów przebywających pod jego opieką,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi potwierdzić, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności, tj. spełnia wymagania określone w ustawie o usługach turystycznych z 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U z 2004 r. nr 223, poz. 2268 ze zmianami ). Ocena warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego zaświadczenia o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi organizacji wycieczek krajowych lub zagranicznych, każda dla grupy minimum 40 osobowej. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie: a)wykazu minimum 2 wycieczek krajowych lub zagranicznych, każda dla grupy minimum 40 osobowej, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 5 do SIWZ, b)dowodów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiecienadosa.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świeciu nad Osą Świecie nad Osą 3 86-341 Świecie nad Osą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świeciu nad Osą Świecie nad Osą 3 86-341 Świecie nad Osą.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.