eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławMODERNIZACJA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ (BUDYNEK D - CZĘŚĆ I PIĘTRA) DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIAZADANIE 1 REMONT POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ, ZADANIE 2ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIECI K



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Wrocław: MODERNIZACJA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ (BUDYNEK D - CZĘŚĆ I PIĘTRA) DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA: ZADANIE 1 : REMONT POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ, ZADANIE 2: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIECI KOMPUTEROWEJ W ZAKŁADZIE DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ.
Numer ogłoszenia: 128951 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, fax 071 3689584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ (BUDYNEK D - CZĘŚĆ I PIĘTRA) DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA: ZADANIE 1 : REMONT POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ, ZADANIE 2: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIECI KOMPUTEROWEJ W ZAKŁADZIE DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: MODERNIZACJA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ (BUDYNEK D - CZĘŚĆ I PIĘTRA) DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA: ZADANIE 1 : REMONT POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ, ZADANIE 2: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIECI KOMPUTEROWEJ W ZAKŁADZIE DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: łącznie: 1500.00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł), Zadanie 1: 1300.00 zł Zadanie 2: 200.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1. Wykonawca wykaże, że firma posiada status PCI PANDUIT (certyfikowany instalator) - należy dołączyć do oferty aktualny certyfikat PCI PANDUIT wystawiony na firmę - zadanie 2. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Zadanie 1: kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownicy robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji urządzeń sanitarnych, muszą być wpisani na listę Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego oraz wykazać się aktualnym zaświadczeniem przynależności do O.I.I.B. - załącznik nr 15 do SIWZ. Zadanie 2: co najmniej 1 instalator bezpośrednio wykonujący sieć strukturalną musi posiadać imienny certyfikat instalatora PCI wystawiony przez firmę Panduit - załącznik nr 16 do SIWZ. 2.2. Zadanie 1: Wykonawca wykaże się wykonaniem minimum 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością (nie mniejszą niż 100.000,00 zł netto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 17 do SIWZ. Zadanie 2: Wykonawca wykaże się wykonaniem minimum 3 usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością (nie mniejszą niż 15.000,00 zł netto) usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie - załącznik nr 18 do SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualnego certyfikatu PCI Panduit wystawionego na firmę - zadanie 2, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia - załącznik nr 15 do SIWZ (Zadanie 1) i/lub załącznik nr 16 do SIWZ (Zadanie 2) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że osoby wymienione posiadają te uprawnienia - zgodnie z zapisem punktu 5.2.1. SIWZ. 2.2. wykazu wykonanych minimum 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - załącznik Nr 17 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z zapisem punktu 5.2.2. SIWZ - dotyczy Zadania 1, 2.3. wykazu wykonanych minimum 3 usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartości usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - załącznik Nr 18 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z zapisem punktu 5.2.1. SIWZ - dotyczy Zadania 2. 3. Wykaz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty. 3.1. Dla zadania nr 1: Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Projektem budowlanym - Aneks stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Sanitarnych stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ, Przedmiarem robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, Przedmiarem robót elektrycznych stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, Przedmiarem robót sanitarnych stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ z uwzględnieniem kosztów wymienionych w pkt. 4.2. SIWZ i par.5 ust 6 projektu umowy. 3.2. Uzupełniony o elementy finansowe Harmonogram robót budowlanych, będący załącznikiem nr 12 do SIWZ. 3.3. Dla zadania nr 2: uzupełniony o elementy finansowe Harmonogram robót sieci komputerowej będący załącznikiem nr 12A do SIWZ 3.4. Formularz oferty- załącznik nr 14. 3.5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 13. 3.6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3.7. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312 - cena 50 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 : REMONT POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 : REMONT POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-9, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIECI KOMPUTEROWEJ W ZAKŁADZIE DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIECI KOMPUTEROWEJ W ZAKŁADZIE DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.