eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubanie › Remont - modernizacja drogi gminnej Bodzia - Sarnówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-29

Lubanie: Remont - modernizacja drogi gminnej Bodzia - Sarnówka
Numer ogłoszenia: 128938 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105596 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2513312, faks 054 2513312.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont - modernizacja drogi gminnej Bodzia - Sarnówka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont - modernizacja drogi gminnej nr 190127c Bodzia - Sarnówka od km 0+000 do km 1+295 na długości 1295.00m gmina Lubanie. Projektuje się wykonanie przekrojów konstrukcyjnych dla dwóch odcinków drogi: Poszerzenie wykonać na całej długości lewostronnie o konstrukcji - warstwa podbudowy gr.17cm z kamienia wapiennego 0/63mm - warstwa odsączająca gr.10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe a) odcinek od km 0+000 do km 0+273 Projektowana konstrukcja drogi z lewostronnym chodnikiem - warstwa ścieralna gr.3cm z BA AC8S50/70 - warstwa wiążąca gr.3cm z BA AC8W50/70 - warstwa podbudowy z kamienia wapiennego 0/32mm gr.8cm na całej szerokości podbudowy (w tym na poszerzeniu) - istniejąca konstrukcja podbudowy Parametry tego odcinka - szerokość jezdni - 400cm - szerokość poboczy - jednostronny 100cm - szerokość chodnika 150cm - szerokość korony drogi - 700cm - droga gminna - klasa L - prędkość projektowa - 40 km /h - konstrukcja nawierzchni o dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi pojazdu 80 kN. - spadek jezdni na odcinku występowania chodnika - jednostronny 2% Konstrukcja chodnika - kostka betonowa gr. 6cm szara prostokątna - podsypka cem-piaskowa gr.5cm - warstwa odcinająca gr.5cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Część chodnika przyległa do krawężnika najazdowego na szerokości 75cm - kostka szara gr.6cm prostokątna na podsypce cem-piaskowej ułożona na warstwie podbudowy z betonu C8-10 gr.17cm - parametry poniżej podbudowy, jw. Chodnik od strony jezdni zakończony krawężnikiem najazdowym 15x25cm na ławie betonowej Od strony zewnętrznej obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie betonowej z oporem odcinek od km 0 +273 do km 1+295 - szerokość jezdni - 360cm - szerokość poboczy - obustronne po 100cm - szerokość korony drogi - 600cm - droga gminna - klasa L - prędkość projektowa - 40 km /h - konstrukcja nawierzchni o dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi pojazdu 80 kN. - spadek jezdni na całym odcinku daszkowy 2%, na odcinku chodnika - jednostronny 2% wzmocnienie pobocza na długości całej drogi z wyłączeniem chodnika, obustronnie zaprojektowano wzmocnione pobocze na szerokości 50cm o konstrukcji - warstwa wzmocnienia gr.20cm z kamienia wapiennego 0/32mm - warstwa odcinająca gr.5cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe konstrukcja zjazdów do posesji i przez chodnik - kostka betonowa gr.8cm szara starobruk - podsypka cem-piaskowa - podbudowa gr.17cm z betonu C8-10 - warstwa odcinająca gr.10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Zakończone opornikiem betonowym 12x30cm na łwie betonowej z oporem Konstrukcja zjazdu gospodarstw i na skrzyżowaniach - warstwa ścieralna z BA gr.5cm - podbudowa gr.30cm z kamienia wapiennego 0/63mm z zaklinowaniem, zamiałowaniem - warstwa odcinająca gr. 10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja zjazdu polnego - nawierzchnia gr.30cm z kamienia wapiennego 0/63mm z zaklinowaniem, zamiałowaniem - warstwa odcinająca gr. 10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Na zjazdach na pola, dla zabezpieczenia krawędzi jezdni wykonać umocnienia z masy bitumicznej na szerokości 35cm, grubości 5cm i długości zjazdu. Przepust W km 0+817 zaprojektowano przebudowę przepustu na średnicy 100cm długości 11,00m (zalecenia środowiskowe) zakończone typowymi ściankami czołowymi Na przepuście ustawić poręcze stalowe SP09 obustronnie po 12.00m z każdej strony Projektowany remont nie koliduje z istniejącymi mediami. Zadrzewienie nie występuje. Wszystkie urządzenia obce znajdujące się pasie robót, wyregulować wysokościowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: -dokumentacja projektowa dostępna na stronie internetowej UG Lubanie http://bip.lubanie.kpsi.pl oraz w siedzibie zamawiającego, -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dostępna na stronie internetowej j.w. oraz siedzibie zamawiającego; -przedmiar robót - wzór kosztorysu ofertowego dostępny na stronie internetowej j.w. oraz w siedzibie zamawiającego. Przywołane w dokumentacji technicznej nazwy producentów materiałów, o ile występują, służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp., Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przy wykonaienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 - tekst jednolity z późn. zm). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym odbiorem końcowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Inżynieryjno - Drogowa DROGTOM Sp. z o.o., ul. Krzywa Góra 8/10, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 615635,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 454829,73

  • Oferta z najniższą ceną: 454829,73 / Oferta z najwyższą ceną: 457874,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.