Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Zielonka: DOSTAWA SAMOCHODU TERENOWEGO 4x4 DLA WITU OBD STALOWA WOLA
WEDŁUG SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ I FORMULARZA CENOWEGO
Numer ogłoszenia: 128924 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia , ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, faks 022 7614446.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU TERENOWEGO 4x4 DLA WITU OBD STALOWA WOLA WEDŁUG SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ I FORMULARZA CENOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę samochodu terenowego, 5-cio osobowego, z napędem na cztery koła, fabrycznie nowego, nie używanego - (bez rejestracji i przebiegu), rok produkcji od 2007 wraz z dokumentacją eksploatacyjną w języku polskim zawierającą instrukcję obsługi i serwisowania oraz karty gwarancyjne. 2. Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznej i w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do SIWZ. Wymieniony w formularzu cenowym towar musi posiadać logo producenta oraz musi spełniać warunki jakościowe i bezpieczeństwa użytkowania. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, ponadto: 5) udzielą co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia, bez limitu przebiegu, minimum 3 lata lub 100.000 km gwarancji na podzespoły mechaniczne i elektryczne oraz udzielą gwarancji na lakier i perforację nadwozia co najmniej na 6 lat, 6) akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy, 2. Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. 3. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 4. Zamawiający odrzuci ofertę, (art. 89 ustawy Pzp.) jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz cenowy 2) Formularz ofertowy (oferta) 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 5) Parafowane przez wykonawcę Istotne postanowienia umowy 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Ponadto do oferty wykonawca dołączy następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie, że wykonawca, którego oferta zostanie wybrana dostarczy zamawiającemu świadectwa jakości, homologacji (certyfikaty, aprobaty, atesty) oraz dostarczy dokumenty pojazdu wraz z dokumentacją eksploatacyjną w języku polskim zawierającą instrukcje obsługi i serwisowania oraz karty gwarancyjne, 2) oświadczenie, że samochód ten spełnia warunki jakościowe i bezpieczeństwa użytkowania, 3) prospekty proponowanego pojazdu ze zdjęciami, z danymi technicznymi i wyposażeniem, 4) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy. 6. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, pomimo wezwania do uzupełnienia może spowodować odrzucenie oferty. 7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; 2) wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. 8. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty; 3) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; 8) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione, w punktach 1 do 5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 9. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. Dokumenty zastrzeżone; 2) dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 3) wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych (Art. 8 ust.3)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Udzielony okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
05-220 Zielonka
ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Samochód osobowy typu SUV do przewozu 5 osób
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Ossowskiej w Zielonce - etap II
- Frezarka uniwersalna
- Licencja komercyjna oprogramowania ADAMS
- Budowa parkingu wraz z oświetleniem zewnętrznym i przebudową dróg wewnętrznych na terenie WITU w Zielonce
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Gminy Wiązów
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu quad ATV z przyczepką do transportu poszkodowanego
- "Zakup samochodu dostawczego 4x4 z możliwością ciągnięcia przyczepek z agregatem prądotwórczym"
- Dostawa Pojazdu Specjalnego Lekkiego Operacyjnego
- Dostawa samochodu lekkiego operacyjnego dla KM PSP w Piotrkowie Trybunalskim
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego pojazdu operacyjnego typu SUV
więcej: Pojazdy z napędem na 4 koła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





