eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › ORII-PB/271-4/12

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-12

Nysa: ORII-PB/271-4/12
Numer ogłoszenia: 128907 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie , ul. Słowiańska 19, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4489911, faks 077 4489917.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORII-PB/271-4/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w ewidencji Powiatowego Urzędu Pracy w Nysie w zakresie: 1/ Część I - Szkolenie z kompetencji informatycznych dla 28 osób. 2/ Część II - Szkolenie z kompetencji informatycznych dla 43 osób. 3/ Część III - Kurs obsługi komputera, programu SUBIEKT, kas fiskalnych, czytników kart. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ Posiadanie przez Wykonawcę wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (zgodnie z Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 roku (Dz.U. z 2008 roku, Nr.69, poz. 415 ze zmianami oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 roku w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U.z 2004 roku, Nr 236 poz. 2365) prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy oraz dokumentu potwierdzającego, że wpis został zaktualizowany na rok 2012. 2/ Wykonawca musi być organizatorem kształcenia w myśl rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, Dz.U. nr 31, poz. 216 ze zmianami (np: akredytacja Kuratora Oświaty właściwego dla siedziby Wykonawcy, wpis do rejestru szkół i placówek oświatowych niepublicznych powiatu właściwego dla siedziby Wykonawcy).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej po 3 szkolenia, kursy, warsztaty z zakresu podstaw obsługi komputera dla grupy minimum 10 osób, z których każde będzie potwierdzać spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ DLA CZĘĆI I - Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma wykładowcami/ trenerami do zajęć teoretycznych oraz zajęć praktycznych posiadających: 1. Wykształcenie co najmniej wyższe zgodne z tematyką zajęć, które będzie prowadził w ramach przedmiotowego zamówienia. 2. Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu co najmniej 2 szkoleń, kursów, warsztatów z zakresu co najmniej podstaw obsługi komputera. 3. Uprawnienia pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny). 2/ DLA CZĘŚCI II - Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej czterema wykładowcami/ trenerami do zajęć teoretycznych oraz zajęć praktycznych posiadających: 1. Wykształcenie co najmniej wyższe zgodne z tematyką zajęć, które będzie prowadził w ramach przedmiotowego zamówienia. 2. Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu co najmniej 2 szkoleń, kursów, warsztatów z zakresu co najmniej podstaw obsługi komputera. 3. Uprawnienia pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny). 3/ DLA CZĘŚCI III - Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym wykładowcą/ trenerem do zajęć teoretycznych oraz zajęć praktycznych posiadających: 1. Wykształcenie co najmniej wyższe zgodne z tematyką zajęć, które będzie prowadził w ramach przedmiotowego zamówienia oraz znajomość obsługi kas fiskalnych, czytników kart itp. 2. Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu co najmniej 2 szkoleń, kursów, warsztatów z zakresu co najmniej podstaw obsługi komputera oraz znajomości obsługi kas fiskalnych. 3. Uprawnienia pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ Oświadczenie w zakresie posiadania wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy oraz dokumentu potwierdzającego, że wpis został zaktualizowany na rok 2012 - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2/ Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest organizatorem kształcenia w myśl rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, Dz.U. nr 31, poz. 216 ze zmianami (np.: akredytacja Kuratora Oświaty właściwego dla siedziby Wykonawcy, wpis do rejestru szkół i placówek oświatowych niepublicznych powiatu właściwego dla siedziby Wykonawcy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 pzp zamawiający określa możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany: 1/ Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2/ Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy: a/ Gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron a czas wydłużenia lub zmiana terminu realizacji jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji lub zmiana terminu realizacji umowy. b/ Gdy nastąpi zmiana przedmiotu umowy polegająca na zmniejszeniu liczby osób uczestniczących w danym kursie, nastąpi zmniejszenie łącznej wartości zamówienia o koszt związany z przeszkoleniem tych osób. c/ Szczegółowe warunki zmian dotyczących treści umów zawarto w załącznikach nr 10.1, 10.2 oraz 10.3 do niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nysa.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie, ul. Słowiańska 19, 48-300 Nysa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie, ul. Słowiańska 19, 48-300 Nysa, pok. nr 11 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII, Poddziałanie 7.2.1, projekt pn. Akademia Aktywności Społecznej - Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI, Poddziałanie 6.1.3, projekt pn. Kalejdoskop Pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Szkolenie z kompetencji informatycznych dla 43 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Ilość osób. W szkoleniu weźmie udział 28 osób długotrwale bezrobotnych. Zajęcia będą prowadzone równolegle w dwóch grupach szkoleniowych po 14 osób. 2/ Ilość godzin. Ilość godzin dydaktycznych na jedną grupę - 30 godzin w tym: Zajęcia teoretyczne: 10 godzin dydaktyczne; Zajęcia praktyczne: 20 godzin dydaktyczne;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Szkolenie z kompetencji informatycznych dla 28 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Ilość osób. W szkoleniu weźmie udział 43 osoby bezrobotnych. Zajęcia będą prowadzone równolegle w czterech grupach odpowiednio (3 grupy 11-osobowe i 1 grupa 10- osobowa). 2/ Ilość godzin. Ilość godzin dydaktycznych na jedną grupę - 60 godzin w tym: Zajęcia teoretyczne: 15 godzin dydaktycznych. Zajęcia praktyczne: 45 godzin dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Kurs obsługi komputera, programu SUBIEKT, kas fiskalnych, czytników kart..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Ilość osób. W szkoleniu weźmie udział 12 osób. 2/ Ilość godzin. Ilość godzin dydaktycznych na jedną grupę 12 osobową - 100 godzin: Zajęcia praktyczne - 70 godzin dydaktycznych. Zajęcia teoretyczne - 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, zgodnie z harmonogramem zajęć. Szkolenie ma trwać przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu dla każdego uczestnika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.