Og³oszenie z dnia 2012-06-12
Warszawa: ¦wiadczenie us³ugi promocji i komunikacji programu kulturalnego Instytutu Adama Mickiewicza w Republice Korei w drugiej po³owie 2012 roku
Numer og³oszenia: 128843 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza , ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.iam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Pañstwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi promocji i komunikacji programu kulturalnego Instytutu Adama Mickiewicza w Republice Korei w drugiej po³owie 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦wiadczenie us³ugi promocji i komunikacji programu kulturalnego Instytutu Adama Mickiewicza w Republice Korei w drugiej po³owie 2012 roku.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.14.00 - Us³ugi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Us³ugi w zakresie promocji 79.41.62.00 - Us³ugi doradcze public relations .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna ww warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, zorganizowa³ i przeprowadzi³ co najmniej 3 kompleksowe kampanie z zakresu komunikacji PR, maj±ce na celu promocjê kultury w tym jedn± w Azji Wschodniej, z których ka¿da zawiera³a nastêpuj±ce dzia³ania: dzia³ania z wykorzystaniem mediów minimum dwóch z nastêpuj±cych prasa, radio, telewizja, Internet, social media relations, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 60.000,00 z³ brutto ka¿da. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna ww warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej dwoma osobami posiadaj±cymi bieg³± znajomo¶æ jêzyka urzêdowego kraju, w którym realizowana ma byæ kampania, a co najmniej jedna bieg³± znajomo¶æ jêzyka angielskiego lub polskiego a ponadto a. jedna osoba posiada co najmniej 4 lata do¶wiadczenia w realizacji dzia³añ z zakresu komunikacji PR oraz bra³a udzia³ w co najmniej 2 kampaniach z zakresu komunikacji PR dotycz±cych promocji kultury obejmuj±cych dzia³ania, o których mowa w pkt 3 siwz opis przedmiotu zamówienia, b. jedna osoba posiada co najmniej 2 lata do¶wiadczenia w realizacji dzia³añ z zakresu komunikacji PR oraz bra³a udzia³ w co najmniej 1 kampanii z zakresu komunikacji PR dotycz±cych promocji kultury, obejmuj±cych dzia³ania, o których mowa w art. 3 siwz opis przedmiotu zamówienia. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Opis przedmiotu zamówienia Za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2. Plan kampanii promocyjnej.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Plan kampanii promocyjnej - 30
- 3 - Merytoryczna ocena portfolio Wykonawcy - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci, tj.: 1)zmiany osób wyznaczonych do uzgodnieñ i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy; 2)sprostowania oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych; 3)w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiaj±cego; 4)nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia w tym zmiana stawki podatku VAT; 5)w pozosta³ym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wyst±pienia strony nie mog³y przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, w szczególno¶ci istotnych zmian na rynku us³ug objêtych niniejszym postêpowaniem lub wyst±pienia istotnych trudno¶ci w pozyskiwaniu przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego materia³ów niezbêdnych do wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Instytut Adama Mickiewicza, 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska 25..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Instytut Adama Mickiewicza , 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska 25. Recepcja..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzêtu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielañskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciê¿arowego z adaptacj± na cele wywrotki"
- Wyposa¿enie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzêt do prowadzenia do¶wiadczeñ
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postêpowania: 25/WNP-000014)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii pokazuj±cej efekty wsparcia Funduszy Europejskich w ochronie zdrowia
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeñ fina³owych konkursu dla pracodawców i m³odzie¿y "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Obs³uga medialna wydarzeñ i projektów realizowanych przez Centrum e-Zdrowia
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jako¶ci i dostêpno¶ci do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzêtu medycznego oraz Rozbudowê Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Us³uga realizacji promocji projektu: Adaptacja i modernizacja przestrzeni Teatru Wielkiego w £odzi wraz z zakupem sprzêtu i wyposa¿enia, w ramach Programu FEnIKS 2021-2027
- Realizacja zadañ edukacyjno-informacyjnych w obszarze profilaktyki chorób uk³adu kr±¿enia (ChUK)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





