eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ugi promocji i komunikacji programu kulturalnego Instytutu Adama Mickiewicza w Republice Korei w drugiej po³owie 2012 roku



Og³oszenie z dnia 2012-06-12

Warszawa: ¦wiadczenie us³ugi promocji i komunikacji programu kulturalnego Instytutu Adama Mickiewicza w Republice Korei w drugiej po³owie 2012 roku
Numer og³oszenia: 128843 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza , ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.iam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Pañstwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi promocji i komunikacji programu kulturalnego Instytutu Adama Mickiewicza w Republice Korei w drugiej po³owie 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦wiadczenie us³ugi promocji i komunikacji programu kulturalnego Instytutu Adama Mickiewicza w Republice Korei w drugiej po³owie 2012 roku.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.14.00 - Us³ugi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Us³ugi w zakresie promocji 79.41.62.00 - Us³ugi doradcze public relations .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna ww warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, zorganizowa³ i przeprowadzi³ co najmniej 3 kompleksowe kampanie z zakresu komunikacji PR, maj±ce na celu promocjê kultury w tym jedn± w Azji Wschodniej, z których ka¿da zawiera³a nastêpuj±ce dzia³ania: dzia³ania z wykorzystaniem mediów minimum dwóch z nastêpuj±cych prasa, radio, telewizja, Internet, social media relations, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 60.000,00 z³ brutto ka¿da. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna ww warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej dwoma osobami posiadaj±cymi bieg³± znajomo¶æ jêzyka urzêdowego kraju, w którym realizowana ma byæ kampania, a co najmniej jedna bieg³± znajomo¶æ jêzyka angielskiego lub polskiego a ponadto a. jedna osoba posiada co najmniej 4 lata do¶wiadczenia w realizacji dzia³añ z zakresu komunikacji PR oraz bra³a udzia³ w co najmniej 2 kampaniach z zakresu komunikacji PR dotycz±cych promocji kultury obejmuj±cych dzia³ania, o których mowa w pkt 3 siwz opis przedmiotu zamówienia, b. jedna osoba posiada co najmniej 2 lata do¶wiadczenia w realizacji dzia³añ z zakresu komunikacji PR oraz bra³a udzia³ w co najmniej 1 kampanii z zakresu komunikacji PR dotycz±cych promocji kultury, obejmuj±cych dzia³ania, o których mowa w art. 3 siwz opis przedmiotu zamówienia. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 7 do niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Opis przedmiotu zamówienia Za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2. Plan kampanii promocyjnej.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Plan kampanii promocyjnej - 30
  • 3 - Merytoryczna ocena portfolio Wykonawcy - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci, tj.: 1)zmiany osób wyznaczonych do uzgodnieñ i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy; 2)sprostowania oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych; 3)w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiaj±cego; 4)nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia w tym zmiana stawki podatku VAT; 5)w pozosta³ym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wyst±pienia strony nie mog³y przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, w szczególno¶ci istotnych zmian na rynku us³ug objêtych niniejszym postêpowaniem lub wyst±pienia istotnych trudno¶ci w pozyskiwaniu przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego materia³ów niezbêdnych do wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Instytut Adama Mickiewicza, 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska 25..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Instytut Adama Mickiewicza , 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska 25. Recepcja..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.