Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bełchatów: dostawa przestawnej linii sortowniczej odpadów komunalnych, fabrycznie nowej, rok produkcji 2007 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów, do kontaktów: Bednarski, Frączkowski, ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6330815, 6330819, fax 044 6330819, e-mail: inwestycje@eko-region.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.eko-region.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka z o.o.; Ogólne usługi publiczne, Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa przestawnej linii sortowniczej odpadów komunalnych, fabrycznie nowej, rok produkcji 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Składowisko odpadów w Woli Kruszyńskiej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie, kompletacja, dostawa i montaż linii sortowniczej wraz z wykonaniem przyłącza energetycznego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 latach dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem dostaw wykonanych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okrsie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostaw oraz dokumenty potwierdzajace, że dostawy te zostały wykonane należycie; certyfikat CE - wymagany przy dostawie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 600000 PLN netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 12000PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Doświadczenie w realizacji dostaw o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostaw oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. SYTUACJA PODMIOTOWA WYKONAWCÓW Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, dokumentów, oświadczeń i umów; 3) Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, a) - zamiast dokumentów z punktu A. 1) i 3) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. B. ZDOLNOŚĆ EKONOMICZNA I FINANSOWA: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 4) Bilans, rachunek zysków i strat za ostatnie trzy lata lub informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem; Wykonawca musi wykazać posiadanie płynności bieżącej w ostatnim roku obrotowym. 5) Opinia bankowa o wielkości posiadanych środków. 6) Polisa ubezpieczeniowa w zakresie prowadzonej działalności. C. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 7) Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat potwierdzający realizację dostaw o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia wraz z referencjami, że dostawy zostały zrealizowane należycie; 8) Certyfikat CE - wymagany przy dostawie. D. POZOSTAŁE: 9) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 10) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) podmioty zawrą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego, b) podmioty ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) podmioty ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. d) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 1) do 7) dotyczy każdego z podmiotów. 11) Szczegółowy opis techniczny (wraz z rysunkami, zdjęciami itd.) przedmiotu dostawy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę w datach określonych w punktach A i B. 12) Oświadczenie (wzór zał. nr 3 do SIWZ)o: zapoznaniu się z warunkami przetargowymi zamówienia, akceptacji projektu umowy, przyjęciu odpowiedzialności za kompletność i poprawne funkcjonowanie przedmiotu dostawy w ramach proponowanej umowy, wykonaniu przedmiotu zamówienia w wymaganym terminie, związaniu z ofertą co najmniej 30 dni, na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadaniu uprawnień, wiedzy, doświadczenia, znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i nie podleganiu wykluczeniu, udzieleniu gwarancji, zapewnieniu warunków serwisowania, akceptacji terminu płatności faktury, zapewnieniu czasu reakcji w przypadku awarii, zapewnieniu czasu naprawy gwarancyjnej, odbioru i dostarczeniu naprawy sprzętu na własny koszt, dostarczeniu wymaganych prawem dokumentów do funkcjonowania przedmiotu dostawy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 0,8 2. gwarancja powyżej 24 m-cy 0,1 3. serwis bezpłatny powyżej 24 m-cy 0,1 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 08:10, Siedziba spółki, Bełchatów, ul. Bawełniana 18, sala nr 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.02.2007.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup samochodu ciężarowego wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - sprzęt ratowniczy i zabezpieczenia energetycznego.
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Miasta Bełchatowa w 2026 r.
- Zakup sieciowej infrastruktury sprzętowej w postaci urządzenia UTM wraz z wdrożeniem oraz trzyletnią licencją
- Dostawa bielizny operacyjnej i wyrobów niejałowych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - Etap I
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Zakup wyposażenia w ramach projektu "Zastosowanie nowoczesnych technologii cyfrowych w tradycyjnym warsztacie i technikach rzeźbiarskich"
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpożarowego w Lubieszynie
- Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń w ramach Programu OLiOC na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





