To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-11
Bytom: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET IV
Numer ogłoszenia: 128761 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111583 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych, ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2814123, faks 032 2814123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET IV.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bytomiu pakiet IV. 2. Pakiet IV obowiązuje na dostawy od podpisania umowy do 31.12.2016 r. lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: a) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, b) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP, c) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską. 6. Zamawiający wymaga, aby termin przydatności do spożycia produktów będących przedmiotem zamówienia umożliwił wykorzystanie produktu przed jego upływem. Niedopuszczalne są produkty z przekroczonym terminem przydatności. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczany asortyment w zakresie jego jakości. 7. Towar będzie dowożony przez Wykonawcę w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów i obejmować będzie także rozładunek do magazynu Zamawiającego. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu zamówionych towarów. 9. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości. 10. Dostawy będą realizowane w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W sytuacjach awaryjnych dostawy realizowane będą w terminie do 2 godzin od zgłoszenia. 11. Zapotrzebowania będą wysyłane drogą elektroniczną na adres podany w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do odczytu poczty codziennie oraz potwierdzeniu otrzymania wiadomości z zamówieniem do godziny 13:00 danego dnia. Odpowiedź automatyczna generowana komputerowo z potwierdzeniem otrzymania/odczytania wiadomości NIE BĘDZIE traktowana jako potwierdzenie Wykonawcy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załącznikach do umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 80% jej wartości określonej w § 6 ust. 1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia ilości dostaw danego produktu kosztem innego produktu, przy niezmienianiu całkowitej wartości umowy określonej w §6 ust. 1 i niezmienionych cenach jednostkowych produktów. Niniejsza zmiana nie wymaga zmiany treści umowy jaka zawarta będzie z Wykonawcą. 14. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach podanych w ofercie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KRA-BIN" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"KRA-BIN" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Kra - Bin Sp. z o.o., ul. Długosza 99, 42-100 Kłobuck, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29705,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29627,38
Oferta z najniższą ceną: 29627,38 / Oferta z najwyższą ceną: 44375,35
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu w roku szkolnym 2025/2026
- "Wykonanie analiz fizykochemicznych, radiochemicznych i bakteriologicznych wód kopalnianych, zrzutowych, odbiorników powierzchniowych i osadów" dla SRK S.A.
- "Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu produkcji DGT" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń."
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Budowa obiektu socjalno-biurowego na potrzeby Pompowni Stacjonarnych Oddziału Centralny Zakład Odwadniania Kopalń" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Centrali, Składnic oraz Ośrodka RARS
- Dostawy artykułów spożywczych
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Regułach w 2025 r.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie od 1.09.2025r. do 31.08.2026r.
- Dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Obrytem z podziałem na 5 zadań
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.