eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UłężRemont dachu z wymianą pokrycia na części budynku Szkoły Podstawowej w Białkach Dolnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Ułęż: Remont dachu z wymianą pokrycia na części budynku Szkoły Podstawowej w Białkach Dolnych
Numer ogłoszenia: 128752 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ułęż, Ułęż 168, 08-504 Ułęż, woj. lubelskie, tel. 0-81 8667916, 8667028, fax 0-81 8667028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulez.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu z wymianą pokrycia na części budynku Szkoły Podstawowej w Białkach Dolnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont dachu z wymianą pokrycia na części budynku Szkoły Podstawowej w Białkach Dolnych. Prace remontowe obejmować będą m.in.: 1) roboty rozbiórkowe; 2) wykonanie kominów; 3) pokrycie dachu blachą powlekaną dachówkową (blachodachówka z materiału inwestora); 4) obróbki blacharskie (blacha powlekana płaska z materiału inwestora); 5) rynny i rury spustowe; 6) usługi porządkowe na placu budowy. 2. Szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia określa Przedmiar Robót, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej wykonawcy wnoszą przelewem na rachunek Zamawiającego BPS SA O/Lublin F/Ułęż Nr 11 1930 1695 2515 0561 7447 0001, a za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego (termin faktycznego wpływu środków na rachunek Zamawiającego). 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na remont dachu z wymianą pokrycia na części budynku Szkoły Podstawowej w Białkach Dolnych. 6. Oryginały dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2, 3, 4, wystawione na rzecz Zamawiającego należy złożyć w kasie ZAPOiK w Ułężu w terminie składania ofert, a do oferty należy dołączyć ich kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem. 7. Dokumenty w formie poręczenia lub gwarancji muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą i winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 46 ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną remontu dachu z wymianą pokrycia, c. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p.), f. Nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie do oferty oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii pełnomocnictwa. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca zamierza skorzystać z usług Podwykonawców, przy realizacji przedmiotowego zamówienia, obowiązany jest wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zleci Podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych Podwykonawców. 4. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 1 usługę, odpowiadają swoim rodzajem i wartością usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - Załącznik nr 4do SIWZ, 4. Zaświadczenie urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego . 5. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wykaz ma być opatrzony datą i podpisem uprawnionej osoby - Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Dokumentu (co najmniej 1 referencji) potwierdzającej, że zamówienia o których mowa w pkt.3.2 ust. 5 zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulez.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można również otrzymać nieodpłatnie w Sekretariacie Szkoły i w Zespole Administracyjnym Placówek Oświatowych i Kulturalnych w Ułężu, 08-504 Ułęż 168, w terminie do dnia 04.07.2008r..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych i Kulturalnych w Ułężu 168, 08-504 Ułęż, pokój 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.