eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Sopot: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 128738 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu , ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, faks 058 5510133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę : 1) drukarek - 9 sztuk 2) notebookow - 2 sztuki 3) komputery - 31 sztuk 4) monitory LCD - 5 sztuk 5) oprogramowanie - 5 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ jako specyfikacja techniczna. 4. Określone w załączniku nr 2 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez wykonawcę sprzęt i oprogramowanie. 5. Termin dostawy: 14 dni liczony od daty podpisania umowy. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, do wskazanego pomieszczenia w siedzibie zamawiającego przy ul. Kościuszki 25/27 w Sopocie. 6. Terminy i zasady dotyczące gwarancji dla poszczególnych urządzeń określone są w załączniku nr 2 do SIWZ. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wystąpi lub zostanie wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, to należy przyjąć, iż Zamawiający wskazując je, dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oraz użytkowych nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 33.19.51.00 - Monitory 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2 w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości powyżej 100 000,00 brutto każda; 1.3 oferują sprzęt komputerowy zgodny z minimalnymi wymaganiami technicznymi, o których mowa w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia, że dostawa opisana w załączniku nr 2 do siwz spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1 ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynika jednoznacznie, iz ww. warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą i formularzem cenowym następujące oświadczenia dokumenty (załączniki do oferty): 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 2 do oferty; 1.2 Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru- załącznik nr 3 do oferty; 1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 4 do oferty; 1.4 Wykaz zrealizowanych dostaw, o których mowa w Rozdziale 2, pkt 1.2 , wg załączonego wzoru- załącznik nr 5 do oferty oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych dostaw; 1.5. Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu, z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, z zachowaniem systematyki wprowadzonej do załącznika nr 2 niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu, tj. foldery, opisy techniczne, karty sprzętu, itp.- załącznik nr 5 do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego w Urzędzie Miejskim w Sopocie ul. Kościuszki 25/27, pok nr 21 (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urzad Miejski w Sopocie, ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, Kancelaria Ogólna, pokój nr 16 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.