Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-27
Piotrków Trybunalski: Wykonanie remontu dachu na budynku pawilonu usługowego przy ul. Wroniej 55/59 w Piotrkowie Tryb.
Numer ogłoszenia: 128669 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Al. 3-go Maja 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7323770, fax 044 7323771.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dachu na budynku pawilonu usługowego przy ul. Wroniej 55/59 w Piotrkowie Tryb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu dachu na budynku pawilonu usługowego przy ul. Wroniej 55/59 w Piotrkowie Tryb. w zakresie: wymiana pokrycia dachowego wraz z ociepleniem (folia paraizolacyjna na istniejącej blasze trapezowej, płyty izolacji termicznej - wełna mineralna i styropian, jednowarstwowe krycie papą, zabezpieczenie dźwigarów przed korozją, oczyszczenie pionów i poziomów żeliwnych oraz udrożnienie przykanalików kanalizacji deszczowej).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności udokumentowane stosownym zapisem we właściwym rejestrze sądowym lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania (wymagane przedłożenie dokumentów potwierdzających wykonanie tych robót z należytą starannością ) przynajmniej dwa remonty dachów wraz z dociepleniem o pow. min.800 m2 , c) wykonają przedmiotowe zamówienie w terminie do dnia 31.10.2007 r. (za termin zakończenia robót przyjmuje się datę protokołu z końcowego odbioru przedmiotu zamówienia), d) zapoznali się z projektem umowy i nie wnoszą zastrzeżeń co do jej treści i akceptują warunki w niej zawarte, e) udokumentują, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f) udzielą Zamawiającemu gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz wszystkie wbudowane materiały i urządzenia na okres min. 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego, g) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2006r.Nr 164, poz.1163 ze zm.) Ocena spełnienia warunków na zasadzie: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym 2/ oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy oraz uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby zawodowej, 3/ aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4/ oświadczenie o nie zaleganiu w płatnościach wobec Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS i Gminy lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 5/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty , których data wydania lub potwierdzenia przez Urząd wydający dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą otwarcia ofert - dot. pkt 5. 6/ wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach robót polegających na remoncie dachów wraz z dociepleniem o pow. min. 800 m2 /przynajmniej dwóch /-z dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych robót z należytą starannością, 7/ wykaz podmiotów gospodarczych /podwykonawców/, za pomocą których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie wraz z danymi na temat rodzaju, zakresu i wartości planowanych do wykonania przez nich robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. 3-gp Maja 31, 97-300 Piotrków Tryb. (pokój 24).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Al. 3-gp Maja 31, 97-300 Piotrków Tryb. (pokój 15 - sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pleśnej "
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu raciborskiego i wodzisławskiego - część dotycząca Miasta Rydułtowy" - ETAP I w zakresie termomodernizacji budynku Urzędu Miasta
- Termomodernizacja historycznych budynków użyteczności publicznej i komunalnego w miejscowościach Lipno i Buchałów.
- Przebudowa budynku agregatorowni na MOŚ Koluszki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





