eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZwierzynPełnienie funkcji inżyniera kontraktu zadania pn.Zwodociągowanie doliny Noteci Etap II i Etap III - Gościmiec, Górecko, Błotno, Rzekcin, Zagaje, Żółwin, Sierosławice realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Zwierzyn: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu zadania pn.: Zwodociągowanie doliny Noteci Etap II i Etap III - Gościmiec, Górecko, Błotno, Rzekcin, Zagaje, Żółwin, Sierosławice realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
Numer ogłoszenia: 128659 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zwierzyn , ul. Wojska Polskiego 8, 66-542 Zwierzyn, woj. lubuskie, tel. 095 7617580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zwierzyn.pl;www.eurzad.zwierzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu zadania pn.: Zwodociągowanie doliny Noteci Etap II i Etap III - Gościmiec, Górecko, Błotno, Rzekcin, Zagaje, Żółwin, Sierosławice realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia. Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zadania pn.: Zwodociągowanie doliny Noteci Etap II i Etap III - Gościmiec, Górecko, Błotno, Rzekcin, Zagaje, Żółwin, Sierosławice realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. 2. Zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. 2.1. Etap II Projektowana sieć wodociągowa przebiega wzdłuż poboczy dróg pomiędzy miejscowościami Gościmiec, Błotno, Górecko i Żółwin w Gminie Zwierzyn, wraz przyłączeniem gospodarstw do sieci wodociągowej. a)sieć wodociągowa Sieć wodociągową przesyłową zaprojektowano z rur PE 100 SDR 11 o średnicach: o 225-20,5; o 160-14,6; o 110-10 i o 90-8,2 mm. Łączna długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi: o 225-20,5 mm - 2.793,0 m, o 160-14,6 mm - 1.337,0 m, o 110-10 mm - 11.609,0 m, o 90-8,2 mm - 10.097 m. Całkowita długość sieci przesyłowej wynosi - 25.836,0 m Głębokość ułożenia wodociągu 1,50 - 1,70 m. Na łukach przewodu wodociągowego zaprojektowano betonowe bloki oporowe. W celu zabezpieczenia przeciwpożarowego zaprojektowano 96 hydrantów. Hydranty podziemne z żeliwa sferoidalnego z zamknięciem kulowym Dn 80 mm. b)przyłącza wodociągowe Przyłącza wodociągowe do gospodarstw wiejskich zaprojektowano z rur PE o 40-3,7 i o 32-3,0 mm. Do gospodarstw wiejskich zaprojektowano łącznie 138 przyłączy wodociągowych w tym: typu C - 11 1 szt. i typu D - 27 szt. Łączna długość projektowanej sieci przyłączy wodociągowych wynosi: o 40-3,7 mm - 1.473,0 m, o 32-3,0 mm - 3.515,0 m. Całkowita długość przyłączy wodociągowych wynosi - 4988 m. Głębokość ułożenia przewodu 1,50 - 1,70 m. Na łukach przewodu wodociągowego zaprojektowano betonowe bloki oporowe. Zakończenie każdego przyłącza do budynku stanowi wodomierz skrzydełkowy (o 20 - 115 szt., o 25 - 23 szt.) oraz po dwa zawory odcinające kulowe i jeden zawór antyskażeniowy o odpowiedniej średnicy, oraz konsola wodomierzowa 1 szt. c)przejścia pod przeszkodami Przejścia wodociągu magistralnego i przyłączy wodociągowych pod przeszkodami wykonano metodą przewiertu. Na kolektorze przesyłowym należy wykonać przewierty z rur stalowych o następujących średnicach: o 273-5,6 mm - 26,0 m, o 219,1-5,6 mm -110,0 m, o 159,0-4,5 mm - 62,0 m, Rury osłonowe zaprojektowano z rur PE o następujących średnicach: o 280-25,4 mm -17,0 m, o 200-18,2 mm - 3,0 m, o 160-14,6 mm - 78,0 m, o 125-11,4 mm - 39,0 m, Łączna długość rur osłonowych wynosi: Rury stalowe -198 m, Rury PE -137 m. Na przekraczanych przeszkodach terenowych przy wykonywaniu przyłączy wodociągowych zaprojektowano stalowe rury ochronne O 63 mm: Długość 7,0 m - 8 szt. Długość 9,0 m -1 szt. Długość 12,0 m - 3 szt. Długość 11,0 m - 1 szt. 2.2. Etap III Zamówienie obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PE 100 SDR 11 PN16 o średnicy zewnętrznej 100 mm, przyłączy wodociągowych z rur PE 100 SDR 11 PN16 o średnicy zewnętrznej 32, 40, 50, 63 mm w poboczu pasów drogowych, w drogach, w gruntach prywatnych, ANR, Skarbu Państwa oraz zlokalizowanie nawiertek umożliwiających wykonanie włączeń do istniejących i projektowanych przyłączy wodociągowych. Zakres obejmuje rozbudowę istniejącego wodociągu w m. Sierosławice i połączenie z zaprojektowanym wodociągiem w m. Gościmiec. Zaprojektowano wodociąg w miejscowościach: Gościmiec - Błotno; Sierosławice - Rzekcin - Zagaje - Żółwin - Gościmiec. Do wykonania łącznie 31.251,5 m sieci wodociągowej oraz 110 szt. przyłączy dla przyłączenia do sieci wodociągowej 118 rodzin i cmentarza w Żółwinie. Na terenie inwestycji nawierzchnie asfaltowe posiadają drogi: droga wojewódzka nr 157 oraz droga powiatowa 1360F. Pozostałe drogi mają nawierzchnię gruntową nieutwardzoną. Na terenie inwestycji występują istniejące przyłącza wodociągowe z własnych ujęć wody o złej jakości, oraz istniejąca kanalizacja umożliwiająca odpływ ścieków do szamb. Ponadto na trasie projektowanego wodociągu miejscami ułożona jest sieć elektroenergetyczna i telekomunikacyjna. Wpływ inwestycji na środowisko Budowa sieci wodociągowej nie wpłynie pogarszająco na środowisko naturalne. Na terenie planowanej inwestycji, w granicach i w bezpośrednim sąsiedztwie przebiegu sieci wodociągowej w m. Błotno, zlokalizowano 7 stanowisk archeologicznych według uzgodnienia znak: ZA.T.Wit.431-174-3-06 z dnia 16.11.2006 r., oraz decyzji znak: ZA.T.Wit.431-123-1-06 z dnia 16.11.2006r. Natomiast w pozostałych miejscowościach tj. Gościmiec, Rzekcin, Sierosławice, Zagaje, Żółwin, nie występują żadne przedmioty, obiekty zabytkowe, nawarstwienia kulturowe, które podlegałyby ochronie zabytków i opiece nad zabytkami w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r., nr 162 poz. 1568 ze zm.). W przypadku odkrycia podczas prac ziemnych przedmiotów zabytkowych, obiektów ruchomych lub nawarstwień kulturowych, Inwestor zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gorzowie Wlkp. W przypadku dokonania podczas realizacji inwestycji odkrycia kopalnych szczątków roślin lub zwierząt Inwestor zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Wojewodę Lubuskiego. 3. Lokalizacja zadania inwestycyjnego. Adres: Gmina Zwierzyn Obręb Górecko, Obręb Błotno, Obręb Żółwin, Obręb Gościmiec, 4. Szczegółowo zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu: Inżynier Kontraktu będzie wykonywał swoje obowiązki i uprawnienia polegające na obsłudze procesu inwestycyjnego realizowanego z udziałem funduszy Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należy w szczególności: 1.Przygotowanie, zgodnie z wymogami UE, przedkładanie Zamawiającemu do sygnowania i składanie do Instytucji Pośredniczącej: a)comiesięcznych harmonogramów płatności na kolejnych sześć miesięcy, b)prognozy wydatków na bieżący rok budżetowy oraz na rok następny, c)spełniających wymogi formalne Wniosków beneficjenta o płatność zgodnie z zestawieniem planowanych wydatków w ramach Projektu wraz z wymaganymi załącznikami, d)sprawozdań okresowych, rocznych oraz końcowego z realizacji Projektu, e)wszystkich innych dokumentów i informacji związanych z realizacją Projektu, których Instytucja Pośrednicząca zażąda, 2.Udział w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót. 3.Uzyskanie od wykonawcy robót harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji inwestycji i planu płatności po jego uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 4.Kierowanie realizacją projektu, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej w okresie trwania budowy oraz przekazanie jej Zamawiającemu po zakończeniu i rozliczeniu inwestycji. 5.Zapewnienie w imieniu Zamawiającego pełnej usługi nadzoru inwestorskiego budowy i administracji projektu tzn. kontrolę jakości i ilości, monitorowanie postępu i kosztów. 6.Zapewnienie terminowego i prawidłowego zakończenia projektu, 7.Dostarczenie wykonawcy otrzymanego od Zamawiającego projektu budowlanego oraz ewentualnych rozwiązań dodatkowych i zamiennych zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz współpraca z nadzorem autorskim. 8.Wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych po uzyskaniu aprobaty Zamawiającego. 9.Rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót. 10.Wizytowanie budowy, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót. 11.Kontrola i aprobata dokumentów roszczeniowych Wykonawcy, aprobowanie wydłużenia czasu trwania kontraktu oraz zwiększenia ceny kontraktowej z uwzględnieniem regulacji UE, po uzyskaniu akceptacji ze strony Zamawiającego. 12.Wykonywanie, stosownie do przepisów ustawy - Prawo budowlane zadań: a) inspektora nadzoru inwestorskiego (art.25 i 26 ustawy - Prawo budowlane), b) koordynatora czynności nadzoru inwestycyjnego (art. 27 ustawy - Prawo budowlane), c) inwestora zastępczego (art. 18 ustawy - Prawo budowlane), 13.W imieniu zamawiającego egzekwowanie od Projektanta jego obowiązków wynikających z art.20 i 21 ustawy - Prawo budowlane, 14.Inicjowanie i przewodniczenie cotygodniowym oraz miesięcznym zebraniom w miejscu realizacji projektu - na temat postępów robót, a także sporządzanie i wydawanie protokołów z zebrań. 15.Przeprowadzenie inspekcji końcowej i przygotowanie certyfikatu przejęcia, wykazu wad i innych dokumentów odpowiadających warunkom kontraktu. 16.Uczestnictwo w ewentualnych kontrolach w zakresie prawidłowości realizacji Projektu dokonywanych przez Instytucję Pośredniczącą, Instytucję Zarządzającą oraz inne podmioty uprawnione do ich przeprowadzania. 17.Wykonanie innych prac i usług przewidzianych obowiązującym prawem. 18.Współdziałanie z Zamawiającym w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 19.Opracowanie protokołu przejęcia środka trwałego na druku OT. 20.Obsługa okresu gwarancyjnego. 6. Gwarancja i rękojmia. Przez okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót tj.: a)Gwarancja na okres minimum 3 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. b)Rękojmia za wady na okres minimum 3 lata i 3 miesiące od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Oferty zawierające krótsze terminy gwarancji i rękojmi za wady, będą przez Zamawiającego odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 74260000-9, 74262000-3, 74264000-7,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.00.00 - 74.26.00.00 74.26.20.00 - 74.26.20.00 74.26.40.00 - 74.26.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wniesienie i zwrot wadium a)Wadium w wysokości 4.000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275). b)Wadium w pieniądzu wpłacać należy na konto Gminy Zwierzyn w Lubusko-Wielkopolski Bank Spółdzielczy Drezdenko Oddział Zwierzyn nr rachunku 31 8362 0005 4200 1384 2000 0050 Dokument przelewu należy opisać: Wadium - zwodociągowanie Gminy Zwierzyn - etap II i III Kopię przelewu należy załączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny otwarcia ofert znajdzie się kwota wadium na koncie Zamawiającego. c) Wadium w: 1) poręczeniach lub gwarancjach bankowych (skok), 2) gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) poręczeniach należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Zwierzynie, ul. Wojska Polskiego 8 - sekretariat - w godzinach 07.00 - 14.00. Wykonawca otrzyma pokwitowanie złożenia wadium na kopii dokumentu. d) Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą. e) Termin złożenia wadium - do dnia 18.08.2009 r. do godz. 10.00. f) Oferta, która nie będzie zabezpieczona jedną z w / w form wniesienia wadium zostanie przez Zamawiającego uznana za nieważną. g) Zgodnie z postanowieniami art. 42 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w n / w wypadkach: 1) Niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 2) na pisemny wniosek Wykonawcy w ciągu 3 dni od dnia złożenia wniosku, jeżeli: - wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, złożenie wniosku powoduje utratę prawa do wniesienia protestu. h) Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż dnia następnego po zakończeniu okresu związania ofertą. i) Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 2. Zatrzymanie wadium. a) Zgodnie z art. 46. ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych utracić wadium na rzecz Zamawiającego może Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b) Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. c) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w punkcie 2 i 3 będą przez zamawiającego odrzucone, jako niespełniające wymagań Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Warunki wymagane od Wykonawcy, które bezwzględnie musi spełnić, aby nie został wykluczony z udziału w postępowaniu, a oferta była uznana za ważną i podlegała ocenie przez Komisję Przetargową: a)wykonanie usług Inżyniera Kontraktu w 100% własnymi siłami - bez udziału podwykonawców - nie dotrzymanie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty, 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)zrealizowali w ostatnich 3 latach pięć usług Inżyniera Kontraktu-Inżyniera Projektu- Inwestora zastępczego w tym jedną sieć wodociągową współfinansowaną ze środków Unii Europejskiej np. ZPORR o wartości ok. 3.000.000 złotych netto i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, co potwierdzą dokumentami stwierdzającymi , że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej, powyższy warunek musi być spełniony w całości przez Lidera konsorcjum. b)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. w tym: -jedna osoba na stanowisku inspektora nadzoru sieci i instalacji sanitarnych posiadająca min. 5 lat doświadczenia zawodowego, -posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania / kierowania robotami budowlanymi branży sanitarnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi. -przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę. c) dysponować następującymi osobami -jedna osoba na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń finansowych - osoba ta musi posiadać wykształcenie ekonomiczne -jedna osoba na stanowisko specjalisty ds. prowadzenia sprawozdawczości - osoba ta musi posiadać doświadczenie w sprawozdawczości projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 2.000.000,00 zł 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 5.Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty - załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - wypełniony lub przepisany zgodnie z zasadami podanymi w Rozdziale XIV punkt 2 i 3. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników. 4.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie oświadczenia dla każdego ze wspólników. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji - POTENCJAŁ KADROWY). Do formularza należy dołączyć kopie aktualnych uprawnień budowlanych i kopie aktualnych zaświadczeń potwierdzających wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lat) usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE). 8.W celu potwierdzenia spełniania warunku pkt. 7 Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia kopii dokumentów potwierdzających, że usługi i/lub roboty zostały wykonane należycie tj. referencje lub inne dokumenty np. protokoły odbioru końcowego robót od poprzednich kontrahentów zamówień publicznych. 9.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 2.000.000,00 zł. 10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w ppkt. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, dokument, o którym mowa w ppkt. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed składaniem ofert - pkt. 10 ppkt. a i c nie wcześniej niż 3 miesiące - pkt. 10 ppkt. b..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zwierzyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zwierzynie ul. Wojska Polskiego 8, 66-542 Zwierzyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Zwierzynie ul. Wojska Polskiego 8, 66-542 Zwierzyn Sekretariat - pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie będzie współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (PROW) - w związku z powyższym wybrany Wykonawca zobowiązany będzie znać i stosować procedury obowiązujące w PROW..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.