eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamieniec Ząbkowicki › OpisDowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Kamieniec Ząbkowicki autobusami, mikrobusami szkolnymi pod nadzorem opiekunów w autobusie. Trasy łączone, dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kamieńcu Ząbkowickim, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kamieńcu Ząbkowick

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Kamieniec Ząbkowicki: Opis: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Kamieniec Ząbkowicki autobusami, mikrobusami szkolnymi pod nadzorem opiekunów w autobusie. Trasy łączone, dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kamieńcu Ząbkowickim, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim, Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim, Szkoły Podstawowej w Doboszowicach, Przedszkola Nr 1 i Przedszkola nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim z miejscowości Gminy Kamieniec Ząbkowicki. Proponowany rozkład jazdy autobusów stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 128605 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamieniec Ząbkowicki , ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162010, faks 074 8173361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamieniec-zabkowicki.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opis: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Kamieniec Ząbkowicki autobusami, mikrobusami szkolnymi pod nadzorem opiekunów w autobusie. Trasy łączone, dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kamieńcu Ząbkowickim, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim, Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim, Szkoły Podstawowej w Doboszowicach, Przedszkola Nr 1 i Przedszkola nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim z miejscowości Gminy Kamieniec Ząbkowicki. Proponowany rozkład jazdy autobusów stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Kamieniec Ząbkowicki autobusami, mikrobusami szkolnymi pod nadzorem opiekunów w autobusie. Trasy łączone, dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kamieńcu Ząbkowickim, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim, Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim, Szkoły Podstawowej w Doboszowicach, Przedszkola Nr 1 i Przedszkola nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim z miejscowości Gminy Kamieniec Ząbkowicki. Proponowany rozkład jazdy autobusów stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605 ) w celu: 1) Potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) koncesji, zezwolenie lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Należy dołączyć licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusami. e) oświadczenie, że zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; f) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów ( dotyczy także spółek cywilnych ). 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, oraz że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.; c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy; e) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f) Oświadczenie, że Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. g) Oświadczamy, że zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty, do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. h) Oświadczany, że akceptujemy termin wykonania zamówienia, zgodnie z zapisami przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. i) Oświadczmy, że w ciągu ostatnich 2 lat wykonaliśmy....usług o podobnym zakresie i charakterze z niniejszym przedmiotem zamówienia. Wykaz tych robót, wraz z referencjami, stanowi załącznik do niniejszej oferty. j) Oświadczamy, że firma nasza spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożyliśmy wszystkie wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamieniec-zabkowicki.iap.pl/urzad/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.