Ogłoszenie z dnia 2007-07-27
Bydgoszcz: BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU ULIC ARMII KRAJOWEJ - ZAMCZYSKO W BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 128597 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Fordońska 120, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, fax 052 5822363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU ULIC ARMII KRAJOWEJ - ZAMCZYSKO W BYDGOSZCZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.2 ust.8 UPZP oraz art. 3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) - dalej UPB, polegające na budowie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Armii Krajowej - Zamczysko w Bydgoszczy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty, stanowiące integralną część SIWZ: - projekt wykonawczy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Realizacja robót budowlanych zgodna z dokumentacja projektową, -Sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ulic Armii Krajowej - Zamczysko w Bydgoszczy- opracowaną przez Zakład Elektroinstalacyjny Projektowanie i Wykonawstwo inż. Roman Kwiatek. Zakres robót budowlanych: 1.1. Wykonanie robót pomiarowych - obsługa geodezyjna, 1.2. Wykonanie robót rozbiórkowych, 1.3. Wykonanie robót ziemnych, 1.4. Wykonanie robót montażowych związanych z budową sygnalizacji świetlnej: - Wykonanie kanalizacji kablowej, - Montaż konstrukcji wsporczych, - Ułożenie i podłączenie kabli sygnalizacyjnych, - Montaż sygnalizatorów świetlnych, - Montaż detektorów kołowych i pieszych, Charakterystyka obiektu - parametry techniczne: sygnalizacja świetlna: 1) sterownik - Wykonawca zobowiązany jest zakupić i zaprogramować - wgrać nowy program pracy sygnalizacji świetlnej - zgodnie z projektem organizacji ruchu - część programowa, 2) sygnalizatory świetlne: - kołowe: czerwone, żółte i zielone - źródło światła LED, - piesze i ostrzegawcze - źródło światła LED, 3) konstrukcje wsporcze ocynkowane, dodatkowo malowane na budowie po montażu, maszty wysięgnikowe o skrajni minimum 5,5m, 4) kabel YKY5x1,5m2. Dopuszcza się wykonane oznakowania poziomego i pionowego oraz obsługi geodezyjnej (elementy: 7-9 kosztorysu ofertowego) przez podwykonawców. Siłami własnymi Wykonawcy należy zrealizować pozostały zakres robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 74.23.32.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 UPZP, 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - w tym kierownikiem robót legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.06.83.578). - osobą na stanowisko dozoru legitymującą się świadectwem kwalifikacyjnym -D- w zakresie dozoru energetycznego, - dwiema osobami, legitymującymi się świadectwem kwalifikacyjnym -E- w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do minimum 1kV, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej dotyczącej: budowy sygnalizacji świetlnej, o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 300 000,- PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), 5) dysponują potencjałem technicznym, tj. sprzętem (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium -spełnia/nie spełnia-, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 11 SIWZ) potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 1) nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo, 2) nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złoży dokumenty zawierające błędy (np. kopia dokumentu nie została poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 3) nie spełni innych wymagań określonych w UPZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1 SIWZ): 1) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2. na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2 SIWZ): 1) wykaz osób i podmiotów niezbędnych do wykonania zamówienia (wg wzoru Zamawiającego), 2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, 3) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4) świadectwa kwalifikacyjne -D- i -E-. 3. na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3 SIWZ): 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione, w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 4. na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4 SIWZ): 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5. na potwierdzenie warunku Nr 5 (opisanego w pkt. 10.1.5 SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.2. SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można zakupić do dnia 20.08.2007 r. osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Cena: 30 PLN..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:30, miejsce: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.02/parter (kancelaria),.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: w dniu: 20.08.2007 r. godz.: 11:00 Miejsce otwarcia ofert: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.07/parter,
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Prowadzenie planowanych i awaryjnych prac czyszczeniowych w obiektach i instalacjach ZTPOK
- Testy diagnostyczne II
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Dokonywanie nadzoru, konserwacji oraz napraw i usuwania awarii urządzeń dźwigowych w budynkach 10 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką - SPZOZ w Bydgoszczy oraz w Domu Medyka ul. Skromna 5
- ROZTWORY WZBOGACAJĄCE I/LUB PŁYNY INFUZYJNE
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec"
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z budową wiaty śmietnikowej, budową placu rekreacyjnego, placu zabaw wraz z zagosp. terenu i infrast. towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kozuby, obręb Domaradz, gmina Pokój
- Dobudowa i rozbudowa budynku H celem utworzenia Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie (powtórka)
- Przebudowa dwóch budynków biurowo-mieszkalnych wraz ze zmianą funkcji pomieszczeń z przeznaczeniem na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Remont i modernizacja oświetlenia Hali Sportowo-Widowiskowej im. Adama Wójcika w Kobierzycach przy ulicy Dębowej 20
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.