Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Popielów: Udzielenie Gminie Popielów kredytu
w kwocie 1 960 000,- złotych - na dofinansowanie wkładu własnego gminnych zadań inwestycyjnych
Numer ogłoszenia: 128578 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Opolska 13, 46-090 Popielów, woj. opolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Popielów kredytu w kwocie 1 960 000,- złotych - na dofinansowanie wkładu własnego gminnych zadań inwestycyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie Gminie Popielów kredytu w kwocie 1 960 000,- złotych - na dofinansowanie wkładu własnego gminnych zadań inwestycyjnych na które składają się zadania: 1. /Rozbudowa infrastruktury technicznej w Gminie Popielów poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Karłowicach oraz budowę kanalizacji sanitarnej i wymianę sieci wodociągowej w Kurzniach/ - przewidziana realizacja kredytu - 400 000,- złotych 2. /Budowa kanalizacji w Starych Siołkowicach IV etap oraz w Nowych Siołkowicach/ - przewidziana realizacja kredytu - 350 000,- złotych 3. /Budowa dwóch boisk wraz z szatnią i towarzyszącą infrastrukturą w Rybnej/ - przewidziana realizacja kredytu - 200 000,- złotych 4. /Partycypacja w kosztach opracowania projektów budowlano - wykonawczych dla zadań inwestycyjnych /Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 457 na odcinku Stare Siołkowice Hospicjum - Popielów/ oraz /Korekta łuku drogowego wraz z budową chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 458 od km 29+510 do km 29+810 w m. Popielów/ - przewidziana realizacja kredytu - 100 000,- złotych 5. /Przebudowa odcinków dróg wraz z kanalizacją deszczową w m. Popielów - I etap/ - przewidziana realizacja kredytu - 600 000,- złotych 6. /Budowa drogi gminnej Nr 101841 O Popielów-Lubienia/ - przewidziana realizacja kredytu - 310 000,- złotych Wszystkie wyszczególnione zadania zostały ujęte w planie wydatków majątkowych na 2011 rok stanowiącym załącznik nr 7 do Uchwały Nr IV/14/2011 Rady Gminy Popielów z dnia 27 stycznia 2011 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2011 rok. Na przedmiotowe zadania Gmina Popielów zabezpieczyła w swoim budżecie w 2011 roku następujące środki: Łączna wartość planowanych zadań do poniesienia w 2011 roku: 9 174 088,00 zł Źródła finansowania: środki własne z budżetu: 2 130 267,00 zł w tym: planowany kredyt na dofinansowanie wkładu własnego: 1 960 000,00 zł kredyty pomostowe na poczet środków Unijnych 5 342 881,00 zł środki z budżetu Unii Europejskiej 246 593,00 zł pożyczki z WFOŚiGW 1 454 347,00 zł 1. Uruchomienie kredytu w transzach: I transza w wysokości - 362 600,00 zł do 30.06.2011 II transza w wysokości - 600 500,00 zł do 29.07.2011 III transza w wysokości - 501 800,00 zł do 31.08.2011 IV transza w wysokości - 387 900,00 zł do 30.09.2011 V transza w wysokości - 74 600,00 zł do 31.10.2011 VI transza w wysokości - 32 600,00 zł do 30.11.2011 2. Uruchomienie środków kredytu nastąpi na konto gminy na podstawie przedłożonego wniosku o uruchomienie transzy. (ostateczne terminy uruchomienia transz oraz ich wysokość może ulec zmianie - podany termin służy wyliczeniu kosztów kredytu w celu porównania ofert).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2022.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełnionego formularza ofertowego wg załącznika Nr 1 do niniejszej SIWZ b) pełnomocnictwa do podpisania oferty ( w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy (w tym terminu) w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, tj. - zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych, - w każdym przypadku gdy zmiana jest korzystna dla zamawiającego - w przypadku zmiany terminu wykonania zadania przez Wykonawcę robót na które zaciągnięty jest niniejszy kredyt Zamawiający może zmienić termin realizacji umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.popielow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Popielów, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Popielów, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów, kancelaria Wójta Gminy I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie obsługa kredytu długoterminowehogo dla Gminy Wąsosz
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł dla Gminy Szczytna
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Pyzdry
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.