To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-26
Rudka: Dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 12844 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 424244 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka, ul. Olendzka 31, 17-123 Rudka, woj. podlaskie, tel. 085 7305800, faks 085 7394265.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2011 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sortów mundurowych dla pracowników ALP w 2011 r. wykonanych według wzorów określonych: 1.1. Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U.Nr 51 poz.342 z 2007r.), 1.2. Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, 1.3. Zarządzeniem Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika, 1.4. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 2. Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania zawiera poniższe zestawienie: Mundur wyjściowy: Marynarka zimowa-2 szt. Marynarka letnia-1 szt. Spodnie letnie-17 szt. Spodnie zimowe-18 szt. Koszula biała z krótkim rękawem-16 szt. Koszula biała z długim rękawem-18 szt. Krawat-3 szt. Kurtka zimowa-8 szt. Czapka wyjściowa-1 szt. Kapelusz-7 szt. Rękawice-7 szt. Skarpety letnie-40 szt. Skarpety zimowe-49 szt. Półbuty wyjściowe-16 szt. Mundur codzienny: Koszula zielona z krótkim rękawem-20 szt. Koszula zielona z długim rękawem-30 szt. Sweter-26 szt. Kamizelka-24 szt. Bluza z polaru-34 szt. Kurtka codzienna-20 szt. Czapka codzienna-1 szt. Czapka zimowa codzienna-5 szt. Półbuty codzienne na grubej zelówce-44 szt. Mundur terenowy: Bluza panterka letnia-6 szt. Spodnie panterka letnie-29 szt. Czapka panterka letnia-9 szt. Bluza panterka zimowa-6 szt. Spodnie panterka zimowe-6 szt. Czapka panterka zimowa-2 szt. Trzewiki terenowe sympatex-37 szt. Trzewiki terenowe goretex-22 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo- Handlowe, SILVA BIAŁYSTOK, Katarzyna Michaluk, ul. Wrocławska 61/19, 15-644 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69221,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87510,64
Oferta z najniższą ceną: 87510,64 / Oferta z najwyższą ceną: 88824,12
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa odzieży roboczej, ochronnej, ratowniczej, medycznej i kucharskiej
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie - III postępowanie"
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
- Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa odzieży roboczej dla personelu medycznego, pracowników gospodarczych oraz technicznych
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.