To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-11
Katowice: ZP238019652/
16 Zakup i dostawa opakowań
na dowody rzeczowe na potrzeby Komend Wojewódzkich Policji w kraju oraz KWP Katowice i jednostek
terenowych garnizonu śląskiego.
Numer ogłoszenia: 128429 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78601 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP238019652/ 16 Zakup i dostawa opakowań na dowody rzeczowe na potrzeby Komend Wojewódzkich Policji w kraju oraz KWP Katowice i jednostek terenowych garnizonu śląskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa opakowań na dowody rzeczowe z przeznaczeniem dla Komendy Stołecznej Policji i Komend Wojewódzkich Policji: Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku, Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy, Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim, Komendy Wojewódzki Policji w Katowicach, Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu, Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, Komendy Wojewódzkiej Policji w Radomiu, Centrum Szkolenia Policji Legionowo,Szkoły Policji w Pile, Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie. 3. Zamówienie podzielone jest na trzy zadania: Zadanie nr 1 Koperty foliowe Zadanie nr 2Koperty osuszające Zadanie nr 3 Pudełka kartonowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZopis przedmiotu zamówienia. 4. Symbole CPV: 301992301 koperta, 446191003 pudełka kartonowe 5. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, gatunku Igo 6. Oferowany asortyment musi posiadać nadruk metryki śladowej określonej w załączniku nr 4a do SIWZ. 7. Oferowany asortyment musi odpowiadać przeznaczeniu i użytkowi wynikającemu z umowy, ponadto musi być w pełni zgodny z umową i specyfikacją ilościowo wartościową . 8.Wykonawca udziela 24miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo ilościowego. 9. Miejsce dostaw do bezpośrednich odbiorców zostało wskazane w złączniku nr 6 do SIWZdane kontaktowe Bezpośrednich Odbiorców w Komendach Wojewódzkich i Szkołach w kraju. 10. Zamawiający przewiduje realizację dostaw zgodnie z postanowieniami umowy, której projekt stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres robót, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1, 44.61.91.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 Koperty foliowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Plast-farb Sp z o.o., Sp.k, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 87 A, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36553,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36159,05
Oferta z najniższą ceną: 36159,05 / Oferta z najwyższą ceną: 86616,42
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3Pudełka kartonowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Orfix Sp z.o.o., Sp. K, ul. Przyrodników 1c, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 274208,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 145567,44
Oferta z najniższą ceną: 145567,44 / Oferta z najwyższą ceną: 276838,62
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie obowiązkowych szkoleń lekarzy i lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego
- Zakup 4 sztuk kamizelek kuloodpornych dla potrzeb Państwowej Straży Łowieckiej w Katowicach oraz 8 sztuk kamizelek taktycznych wraz z wkładami balistycznymi klasy odporności III+ - II postępowanie.
- Dostawa sprzętu sieciowego wraz z usługami pomocniczymi w postaci instalacji, konfiguracji i uruchomienia w ramach działania "Modernizacja infrastruktury AWF Katowice"
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży roboczej - postępowanie 2
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego łączącego ul. Brynowską z ul. Parkową w Katowicach
- BO - L2/05/XI - Plac zabaw dla Miejskiego Przedszkola nr 12 w Katowicach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.