Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-04
Wrocław: Dostawa i montaż mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 128419 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 1 , ul. Kleczkowska 35, 50-211 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szafka 4 drzwiczkowa z biurkiem(2400x1000x550)-1 szt., biurko komputerowe z drzwiczkami i szufladą(1050x600x750)-1szt., stolik okolicznościowy nogi w kształcie litery X(700x700x650)-1 szt., szafa aktowa(1100x600x440)-1 szt., szafa ubraniowa z nadstawką (2400x 800x600)-2 szt., szafa aktowa z nadstawką(2400x800x440)-2 szt., regał narożny(2400x440x440)- 1 szt., szafa aktowa z nadstawką(2400x440x500)- 1 szt., biurko z szufladami z wysuwką na klawiaturę(1250x650x750)-3 szt., szafa aktowa(1940x900x480)-1 szt., nadstawka aktowa(720x480x900)- 3 szt., szafa ubraniowa z nadstawką(2400x800x600)- 2 szt., szafa aktowa z nadstawką( 2400x900x440) - 1 szt., regał na książki(2400x800x320)- 3 szt., szafka gospodarcza(890x400x300)- 1 szt., biurko narożne z wysuwką oraz podstawka na jednostkę(1600x1600x750)- 1 szt., kontenerek z szufladami(600x500x400)- 2 szt., biurko komputerowe z wysuwką(1600x600x750)- 2 szt., kontenerek z szufladami(600x500x400)- 2 szt., kontenerek z drzwiczkami(600x500x400)- 2 szt., stolik okolicznościowy , nogi w kształcie litery X(700x700x750)- 1 szt., szafa ubraniowa z nadstawka(2400x800x600)- 2 szt., regał aktowy z nadstawką(2400x800x440)- 1 szt., szafka gospodarcza(800x500x750)- 1 szt., biurko narożne z szufladami(1850x1800x750)-1 szt., szafka narożna gospodarcza(600x600x750)-3 szt., stolik okolicznościowy(700x500x600)-1 szt., półka wisząca(1000x200x200)-2 szt., szafa ubraniowa z nadstawką(2400x800x600)-1 szt., szafa aktowa z nadstawka(2400x800x440)-1 szt., biurko narożne z szufladami i regałem(1700x1600x750)-1 szt., szafa ubraniowa z nadstawką(2400x700x600)-1 szt., szafa aktowa z nadstawką(2400x800x440)-1 szt., stolik okolicznościowy(700x500x600)-1 szt., półka wisząca(1000x200x200)-2 szt., szafka gospodarcza(800x750x440)-1 szt. ,biurko narożne z szufladami i regałem(1800x1600x750)-1 szt., szafa ubraniowa z nadstawką(2400x700x600)-1 szt., szafa aktowa z nadstawką(2400x1000x440)-1 szt., stolik okolicznościowy(700x500x600)-1 szt., półka wisząca 6-cio skrytkowa(1200x720x300)-3 szt., regał 1/3 drzwi z nadstawka(2400x800x440)-2 szt., szafa aktowa z nadstawką(2400x800x440)-3 szt., szafa ubraniowa z nadstawką(2400x800x600)-2 szt., biurko narożne P i L(900x2300x750)-2 szt., dostawka do biurka(500x400x750)-2 szt., kontenerek z szufladami(600x500x400)-2 szt., półka wisząca(1000x200x200)- 1 szt., stolik okolicznościowy(1200x600x750)-1 szt., szafa aktowa z nadstawką(2400x800x440)-3 szt., szafa ubraniowa z nadstawką(2400x800x600)-1 szt., biurko narożne z regałem(2300x1700x750)-1 szt., kontenerek z szufladami(600x500x400)-1 szt., wieszak na ubrania(1200x700x200)-1 szt., komoda z szybą(1200x500x1000)-1 szt., szafa aktowa z nadstawką(2400x700x440)-1 szt., szafa ubraniowa z nadstawką(2400x700x600)-1 szt., szafka gospodarcza(800x750x440)-1 szt., stół okolicznościowy(2000x800x750)-1 szt., szafa aktowa z nadstawką(2400x700x440)-2 szt., szafa ubraniowa z nadstawką(2400x700x600)-1 szt., biurko narożne z regałem i szufladami(1800x1400x750)-1 szt., stolik okolicznościowy(700x500x600)-1 szt., szafka wisząca, 4 skrytki(800x720x300)-1 szt., szafa ubraniowa z nadstawka i szufladami(2400x900x440)-1 szt., biurko z szufladami(1200x600x750)-1 szt., regał(1500x320x750)-1 szt., szafa aktowa z nadstawką(2400x900x440)-1 szt., regał z nadstawką(2400x500x440)-1 szt., biurko kompaktowe L i P z szufladą na klawiaturę(1600x140x75)-2 szt., szafka do biurka z szufladą i drzwiami(40x70x75)-2 szt., dostawka do biurka ? koła + 2 nogi(1600x50x75)-1 szt., szafa aktowa z drzwiami dzielonymi(80x35x220)- 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 1
ul. Kleczkowska 35
50-211 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny Nr 1 ul. Kleczkowska 35 50-211 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- PRZEBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU PULMONOLOGII ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA IM. OJCA RAFAŁA Z PROSZOWIC SPZOZ W PROSZOWICACH NA POTRZEBY AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ.
- dostawa oraz montaż kompletu mebli biurowych do pomieszczenia D1.309 w AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-769/25
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





