Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-27
Kluczbork: PRZEBUDOWA I ZAGOSPODAROWANIE PODDASZA LEŚNICZÓWKI ŁOWIECKIEJ KRYSTYNA
Numer ogłoszenia: 128412 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork, ul. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182540, fax 077 4182323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lp.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kluczbork/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ZAGOSPODAROWANIE PODDASZA LEŚNICZÓWKI ŁOWIECKIEJ KRYSTYNA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod wg wspólnego słownika zamówień 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków Przedmiotem zamówienia jest remont leśniczówki łowieckiej Krystyna, zlokalizowanej na działce ewidencyjnej nr 98, ark. m.5, obręb ewidencyjny Wierzchy. Istniejący budynek posiada I kategorie geotechniczną. Budynek mieszkalny dotychczas posiadał poddasze strychowe nie użytkowane mieszkalne o konstrukcji dachu drewnianej, krokwiowo - kleszczowej, z płatwiami wspartymi na słupkach. Dach płaski, pokryty papą asfaltową. Ściany poddasza drewniane, o konstrukcji słupowej, obłożone deskami elewacyjnymi. Ściany parteru murowane z cegły pełnej, grubości 38cm., na fundamencie z cegły grubości 51 cm, posadowione na głębokości 1m. w części nie podpiwniczonej, zaś w części piwnicznej na głębokości 2,3m. Piwnica nie ulega przebudowie i jej wymiary w świetle ścian zewnętrznych wynoszą 3,65 x 4,20m. Zaprojektowano przebudowę funkcji parteru i przebudowę konstrukcji dachu na dach dwuspadowy o konstrukcji krokwiowo - kleszczowej. Krokwie wsparte na muracie i belce kalenicowej. Poddasze zaprojektowano z funkcją mieszkalną. W części parteru wydzielono część służbową jako kancelarię. Zadanie remontowe ma na celu przebudowę istniejącej leśniczówki łowieckiej, z poddaszem nieużytkowym na budynek mieszkalny z poddaszem użytkowym mieszkalnym wraz z kancelarią służbową oraz wykonanie pełnej termomodernizacji budynku. Efektem zamierzonych prac będzie zagospodarowanie powierzchni poddasza (pokój z łazienką) oraz przygotowanie powierzchni strychowej do zagospodarowania w przyszłości, a także - w części parterowej, wydzielenie pomieszczenia służbowego (kancelaria) wraz z węzłem sanitarnym. Powierzchnia użytkowa budynku aktualnie wynosi 87,00 m2. Po przeprowadzeniu prac adaptacyjnych powierzchnia ta będzie wynosiła 171,60m2, w tym: powierzchnia użytkowa mieszkalna - 93,5 m2 powierzchnia użytkowa służbowa - 19,1 m2 powierzchnia strychowa do zagospodarowania w przyszłości 59 m2 Szczegółowo przedmiot zamówienia został przedstawiony w projekcie budowlanym oraz STWiORB, będącymi załącznikami do SIWZ, sporządzonymi przez Biuro Projektowe i Usług Inwestycyjnych Anna Sołtysik.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłacenia wadium w wysokości 7 000,00zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. Pieniądzu 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: BGŻ: 10203000451110000000433030 W dniu składania ofert (przed upływem terminu do ich złożenia) wadium winno znajdować się na koncie Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do złożonej oferty - dotyczy wadium wnoszonego w pieniądzu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. atr.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Dz dnia 9 lutego 2004 r., nr 19, poz.177 z późn. zmianami). Oferent powinien złożyć stosowne oświadczenie zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W zakresie warunków wskazanych powyżej, wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6 niniejszej SIWZ oraz na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania tych warunków. Dokumenty powinny być złożone w oryginale. Zamawiający dopuszcza złożenie kopii dokumentów, które muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i parafowane przez Osoby uprawnione. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia wymaganego oświadczenia lub innych dokumentów Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku, lub wg niego - załącznik nr 1 do SIWZ) wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami i oświadczeniami; 2. Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 Ustawy prawo zamówień publicznych (na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Uzupełniony i parafowany projekt umowy na wykonanie zadania (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: Każdy z Dostawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: WARUNKI PODMIOTOWE: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert). II. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; Wykaz zrealizowanych prac musi zawierać: - nazwę i rodzaj inwestycji - wartość wykonanych robót - nazwę Zamawiającego, dla którego wykonano zamówienie Na potwierdzenie, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością Wykonawca przedłoży listy referencyjne. III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę nie mniejszą niż 200 000,00zł. WARUNKI PRZEDMIOTOWE: W celu potwierdzenia, że oferowane usługi budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. W trakcie realizacji prac Wykonawca będzie systematycznie przekazywał Zamawiającemu atesty na materiały zużyte przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku nie złożenia któregokolwiek z wymienionych dokumentów dotyczących warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia na podstawie art. 26, ust. 3 ustawy. Wykonawcy, którzy nie uzupełnią dokumentów w wyznaczonym terminie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24, ust.2, pkt.3, a ich oferta zostanie odrzucona zgodnie z art.24, ust.4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca w ofercie ujawnił wszystkich Podwykonawców zatrudnionych przy realizacji zadania. Ujawnienie Podwykonawcy nastąpi poprzez wpisanie jego danych do druku oferty wraz ze wskazaniem etapów realizowanego zadania, które Podwykonawca będzie realizował. Podwykonawca musi potwierdzić swoją zgodę uczestnictwa w zadaniu składając stosowne oświadczenie, a Wykonawca winien dołączyć je do złożonej oferty. Jeżeli zatrudnienie Podwykonawcy nastąpi dopiero w trakcie wykonywania zadania Wykonawca przekaże natychmiast informacje o tym fakcie Zamawiającemu. Wykonawca przekaże dane i zgodę Podwykonawcy na uczestnictwo w zadaniu. Za sposób rozliczenia się Wykonawcy z Podwykonawcą Zamawiający nie bierze odpowiedzialności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lp.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kluczbork/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork ul. Mickiewicza 8 46-200 Kluczbork W dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8-14, w pokoju nr 3..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:30, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork ul. Mickiewicza 8 46-200 Kluczbork Ofertę należy złożyć w sekretariacie Nadleśnictwa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- "Świadczenie podstawowej opieki stomatologicznej dla osób pozbawionych wolności w Oddziale Zewnętrznym w Sierakowie Śląskim Zakładu Karnego w Kluczborku"
- "Remonty cząstkowe dróg powiatowych znajdujących się na terenie gminy Byczyna"
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku publicznego Gminy Susz w miejscowości Kamieniec
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- Przebudowa sali obsługi bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym w Przemyślu ul. Lwowska 9a.
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Złakowo
- UTWORZENIE WASILKOWSKIEGO CENTRUM SPRAW SPOŁECZNYCH POPRZEZ PRZEBUDOWĘ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W WASILKOWIE
- "Utworzenie w gminie Krzeszowice FABLABU z 4 innowacyjnymi pracowniami"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.