Ogłoszenie z dnia 2007-02-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Karlino: roboty ujęte w projekcie "Zintegrowana gospodarka wodno-ściekowa w dorzeczu Parsęty" - Zadania inwestycyjne na obszarze działania Spółki Operatorskiej Rejon I - Białogard, a w szczególności (B/2; B/3; B/4; B/5; B/6; B/7; B/29; O/1; O/5; F/1;) ujętych w Kontrakcie Nr III Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, do kontaktów: Jadwiga Gancarz, Bożena Mikulska, ul. Koszalińska 96A, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3116494, fax 094 3116207, e-mail: jg@fs.parseta.pl, gm@fs.parseta.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.fs.parseta.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.fs.parseta.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty ujęte w projekcie "Zintegrowana gospodarka wodno-ściekowa w dorzeczu Parsęty" - Zadania inwestycyjne na obszarze działania Spółki Operatorskiej Rejon I - Białogard, a w szczególności (B/2; B/3; B/4; B/5; B/6; B/7; B/29; O/1; O/5; F/1;) ujętych w Kontrakcie Nr III. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gminy zlokalizowane w dorzeczu Parsęty: Białogard, Połczyn Zdrój i Bobolice Kod NUTS PL422. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią: roboty ujęte w projekcie "Zintegrowana gospodarka wodno -ściekowa w dorzeczu Parsęty" - Zadania inwestycyjne na obszarze działania Spółki Operatorskiej Rejon I - Białogard, a w szczególności (B/2; B/3; B/4; B/5; B/6; B/7; B/29; O/1; O/5; F/1;) ujętych w Kontrakcie Nr III. Zakres robót objętych specyfikacją techniczną przewidzianych do wykonania w ramach Kontraktu to: 1. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz z włączeniem do istniejących sieci wodociągowych. 2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej. 3. Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej. 4. Budowa sieci kanalizacji tłocznej. 5. Dostawa i montaż przepompowni ścieków. 6. Wykonanie zagospodarowania terenów wokół przepompowni ścieków. 7. Wykonanie robót elektrycznych, związanych z zasilaniem przepompowni ścieków. 8. Wykonanie robót sterowniczych dla wszystkich przepompowni ścieków. 9. Budowa wylotu kanalizacji deszczowej. 10. Dostawa wraz z montażem piaskownika i separatora. 11. Wykonanie robót drogowych (m. in. odtworzenie dróg, placów, chodników, ogrodzeń). 12. Wykonanie prób końcowych. 13. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe, opłaty i usługi. Roboty będą prowadzone zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz warunkami kontraktowymi dla budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez zamawiającego" - 3. wydanie angielsko - polskie 2005 r. (tłumaczenie 1. wydania w języku angielskim 1999 r.), przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs - Conseils -FIDIC) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót objętych specyfikacją techniczną przewidzianych do wykonania w ramach Kontraktu to: 1. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz z włączeniem do istniejących sieci wodociągowych. 2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej. 3. Budowa sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej. 4. Budowa sieci kanalizacji tłocznej. 5. Dostawa i montaż przepompowni ścieków. 6. Wykonanie zagospodarowania terenów wokół przepompowni ścieków. 7.Wykonanie robót elektrycznych, związanych z zasilaniem przepompowni ścieków. 8.Wykonanie robót sterowniczych dla wszystkich przepompowni ścieków. 9.Budowa wylotu kanalizacji deszczowej. 10.Dostawa wraz z montażem piaskownika i separatora. 11. Wykonanie robót drogowych (m. in. odtworzenie dróg, placów, chodników, ogrodzeń). 12. Wykonanie prób końcowych. 13.Prace towarzyszące i roboty tymczasowe, opłaty i usługi 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 22
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium 150 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu nw. dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich będą wykazywać spełnienie tego warunku): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. przed datą publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w ilości co najmniej 50 pracowników; b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. przed datą publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w ilości co najmniej 6 osób; c) dysponować następującym sprzętem: - żuraw budowlany samochodowy do 5 t - co najmniej 2 szt, - koparka pojemność łyżki: 0,4 - 1,0 m3 - co najmniej 8 szt., - zagęszczarki płytowe - co najmniej 5 szt., - zagęszczarki stopowe - co najmniej 5 szt. - samochód samowyładowczy 10 t - co najmniej 10 szt, - samochód skrzyniowy: 5 - 10 t - co najmniej 2 szt, - spycharka - co najmniej 2 szt, - zestaw igłofiltrów umożliwiający jednoczesne odwodnianie 100 mb wykopu, - zestaw do umocnienia wykopów umożliwiający jednoczesne umocnienie 100 mb wykopu, - zgrzewarki do rur PE - co najmniej 2 szt. d) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - 1 osoby na stanowisku Przedstawiciel Wykonawcy (Kierownik Kontraktu) posiadającej co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac oraz musi posiadać wykształcenie techniczne. Przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie: zarządzania lub nadzorowania lub kierowania przynajmniej jednym projektem - przedsięwzięciem z zakresu infrastruktury technicznej o wartości min 4 000 000 PLN. Osoba na tym stanowisku powinna wykazać się znajomością języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie. W odniesieniu do wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. - 1 osoby na stanowisku Kierownik Budowy, posiadającej co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy z zakresu robót sanitarnych, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej 2 osób na stanowisko Kierownika Robót Sanitarnych posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadających co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, - co najmniej 1 osoby na stanowisko Kierownika Robót Budowlanych posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - co najmniej 1 osoby na stanowisko Kierownika Robót Elektrycznych posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności elektrycznej, - co najmniej 1 osoby na stanowisko Kierownika Robót Drogowych posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności drogowej; e) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie roboty budowlane o łącznej wartości co najmniej 30 000 000 zł (z VAT), zakres rzeczowy tych robót musi obejmować: - wykonanie sieci wodociągowych o średnicy powyżej DN 90 mm, o długości, co najmniej 5 000 m, - wykonanie sieci grawitacyjnych o średnicy powyżej DN 160 mm, o długości, co najmniej 5 000 m, - wykonanie sieci tłocznych, DN co najmniej 110 mm, o długości co najmniej 5 000 m, - wykonanie przewiertu sterowanego, o średnicy DN co najmniej 200 mm, o długości co najmniej 50 m. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu nw. dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich będą wykazywać spełnienie tego warunku): a) Wykonawca osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, łącznie przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 35 000 000 zł; b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 3 000 000 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000 zł.; c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich); b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub c) zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich); d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich); e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich); f) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, cz. I SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument może być złożony przez nich wspólnie i musi być podpisany przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną i musi być podpisany przez pełnomocnika) B. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 2) ppkt a) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację dotycząca przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, cz. I SIWZ, C. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 2) ppkt b) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację dotycząca przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, cz. I SIWZ, D. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 2) ppkt c) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sprzętu, urządzeń i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia , którymi dysponuje Wykonawca, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW, cz. I SIWZ, E. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 2) ppkt d) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami nt. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW, cz. I SIWZ, oraz: 1. Dokumenty poświadczające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych. 2. Aktualne na dzień otwarcia ofert świadectwa przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV według wzoru stanowiącego załącznik nr 6.1 do IDW, cz. I SIWZ. F. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 2) ppkt e) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW, cz. I SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. G. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 3) ppkt a) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, H. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 3) ppkt b) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , I. W celu potwierdzenia spełniania warunku w pkt 3) ppkt c) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. J. Stosownie do treści par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605): 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. A)a), A)b) i A)d), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej w pkt. A).c) - składa oświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 3) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 1) a) i c) oraz pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1).b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 3) stosuje się odpowiednio. K. W przypadku kwot wykazywanych w innej walucie niż PLN do obliczania: przychodu, wartości wykonywanych robót, posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej, należy przyjąć średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Przeliczenia dokona Zamawiający
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parseta.org.pl. Opłata: 1200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub na Rachunek Pełnomocnika Zamawiającego nr: 81 1020 2791 0000 7102 0101 6716 Dostępna jest także wersja elektroniczna (CD) koszt 50,00 PLN. Koszt przesyłki pokrywa Wykonawca. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.03.2007, godzina 10:30, Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty Jednostka Realizująca Projekt, 78-230 Karlino, ul. Koszalińska 96A (sala konferencyjna).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt "Zintegrowana gospodarka wodno-ściekowa w dorzeczu Parsęty" Nr CCI 2005/PL/16/C/PE/015 wspólfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont posadzki w budynku E w CKZ
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Młyńcu Pierwszym.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.