Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-09
Radom: Dostawa testów i podłoży mikrobiologicznych.
Numer ogłoszenia: 12834 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Radomiu , ul. Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3847239.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów i podłoży mikrobiologicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa testów i podłoży mikrobiologicznych w 5 częściach: Część 1- zawiera 69 pozycji; Część 2- zawiera 27 pozycji; Część 3- zawiera 1 pozycję; Część 4 - zawiera 1 pozycję; Część 5-zawiera 1 pozycję;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r.,Nr 113, poz.759 ze zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r.,Nr 113, poz.759 ze zm.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r.,Nr 113, poz.759 ze zm.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r.,Nr 113, poz.759 ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r.,Nr 113, poz.759 ze zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Do oferty należy dołączyć przykładowe Certyfikaty jakości lub świadectwa jakości na produkty - dotyczy następujących pozycji: CZĘŚĆ 1 - poz. 29,30 ; Wykonawca powinien czytelnie oznakować wymienione dokumenty numerem pozycji danego wyrobu ( np. poz. 1) oraz potwierdzić za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 2) Do oferty należy dołączyć certyfikat ISO13485: 2005 - dotyczy części: 1,2 ; 3) Do oferty należy dołączyć certyfikat ISO 9001:2000 - dotyczy części 1, 3, 4, 5 ;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany oraz opieczętowany pieczęcią imienną na każdej zapisanej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji . 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez niego warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 3. Wypełniony i podpisany na każdej zapisanej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji. 4. Wypełniony i podpisany na każdej zapisanej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) załącznik nr 1 do wzoru umowy - Opis przedmiotu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 2. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadkach obniżenia cen przez producenta. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zmianie; 4. Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości opakowania, numeru katalogowego i/lub nazwy produktu pod warunkiem, że dotyczy to tego samego produktu określonego w specyfikacji, a cena jednostkowa nie ulegnie zmianie. 5. Zamawiający dopuszcza zmiany liczby opakowań pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zmianie, w sytuacji gdy: - zmieni się liczba badań objętych zapotrzebowaniem zamawiającego; - produkt określony w specyfikacji zostanie wycofany z produkcji i obrotu, a wprowadzony produkt zmodyfikowany/ulepszony; - wystąpi przejściowy brak produktu określonego w specyfikacji przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.waw.pl/radom
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Radomiu 26-617 Radom, ul. Aleksandrowicza 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Radomiu 26-617 Radom, ul. Aleksandrowicza 5 - Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dokończenie realizacji zadania pn. Przebudowa Biblioteki Pedagogicznej w Radomiu Filia w Szydłowcu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wykonanie usługi przeprowadzenia procesu certyfikacji gospodarki leśnej w systemie FSC dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem w czasie umowy- IV
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2026 roku do dnia 30.06.2026 roku.
- Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2026 roku.
- Kompleksowa usługa ochrony fizycznej mieszkańców, obiektów i mienia Domów Pomocy Społecznej w Radomiu w I półroczu 2026 roku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji (II) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do wykonywania analiz z zakresu biochemii klinicznej i immunochemii oraz materiałów i sprzętu pomocniczego wraz z dzierżawą systemu konsolidującego te badania dla potrzeb ZDL
- Dostawa odczynników do szybkiej diagnostyki PCR wraz dzierżawą analizatora
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego i odczynników
- Dostawa probówek do kału, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz testów ELISA wraz z dzierżawą analizatora dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 3 zadania częściowe
- Dostawa odczynników i innych produktów.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW NA POTRZEBY WSSE W POZNANIU
więcej: Czynniki diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





