Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-27
Leżajsk: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych
Numer ogłoszenia: 128264 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. M.C. Skłodowskiej 8, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 0-17 242 82 58, fax 0-17 242 72 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: plezajsk@rzeszow.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rotor elektryczny do ćwiczeń kończyn górnych - 2 szt. Rotor elektryczny do ćwiczeń kończyn dolnych - 1 szt. Pionizator elektryczny statyczno - dynamiczno - rehabilitacyjny - 1 szt. Elektryczny podnośnik transportowo - kąpielowy - 1 szt. Elektryczne łóżko rehabilitacyjne na pilota - 5 szt. Wózek standardowy - 13 szt. Rower rehabilitacyjny - 12 szt. Elektryczny aparat do masażu ciała - 4 szt. Orbitrek magnetyczny - 12 szt. Przyłóżkowe urządzenie rehabilitacyjne z osprzętem - 3 szt. Balkonik z podpaszkami - 10 szt. Podpórka czterokołowa - 10 szt. Kula łokciowa - 25 szt. Krzesło prysznicowe z oparciem - 10 szt. Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem - 4 szt. Wałek rehabilitacyjny 15x15 - 3 szt. Wałek rehabilitacyjny 50x35 - 3 szt. Wałek rehabilitacyjny 50x55 - 3 szt. Wałek rehabilitacyjny 100x15 - 3 szt. Wałek rehabilitacyjny 100x25 - 3 szt. Wałek rehabilitacyjny 100x55 - 3 szt. Półwałek do rehabilitacji 60x40x20 - 2 szt. Półwałek do rehabilitacji 60x30x15 - 2 szt. Półwałek do rehabilitacji 60x18x12 - 2 szt. Półwałek do rehabilitacji 60x19x9 - 2 szt. Klin rehabilitacyjny 30x20x16 - 3 szt. Klin rehabilitacyjny 50x35x20 - 3 szt. Klin rehabilitacyjny 70x60x25 - 3 szt. Klin rehabilitacyjny 80x60x40 - 3 szt. Klin rehabilitacyjny 100x80x30 - 3 szt. Klin rehabilitacyjny 120x60x40 - 3 szt. Wózek toaletowo - prysznicowy - 4 szt. Stół do masażu - 4 szt. Urządzenie do światłoterapii - 2 szt. Elektryczna bieżnia rehabilitacyjna - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Oryginalny kod CPV: 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia Oryginalny kod CPV: 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z późn. zm. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, ze szczególnym uwzględnieniem dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.lezajsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. M.C.Skłodowskiej 8, 37-300 Leżajsk, pokój nr 2B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. M.C.Skłodowskiej 8, 37-300 Leżajsk, pokój nr 2B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowane ze środków PFRON, umowa OON/000004/09/D z dnia 13.06.2007 r.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu leżajskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu"
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Przygotowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Leżajsk
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętów dla osób z niepełnosprawnościami w ramach poprawy dostępności architektoniczno-komunikacyjnej obiektów Urzędu Miejskiego Wrocławia
- "Starostwo Powiatowe w Kozienicach bez barier".
- Modernizacja zespołu auli Wydziału Elektrycznego ZK-DZP.262.30.2024
więcej: Pomoce do chodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.