eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre Miasto › Remont dachu Baszty Bocianiej w Dobrym Mieście

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-27

Dobre Miasto: Remont dachu Baszty Bocianiej w Dobrym Mieście
Numer ogłoszenia: 128222 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre Miasto, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6161425, fax 089 6161443.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobremiasto.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu Baszty Bocianiej w Dobrym Mieście.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wg CPV Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty tj. Remont dachu Baszty Bocianiej w Dobrym Mieście, zlokalizowanej przy ul. Sowińskiego, wpisanej do rejestru zabytków Województwa Warmińsko-Mazurskiego decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie z dnia 11.12.1967r. pod numerem A-818. Projekt budowlany remontu dachu Baszty Bocianiej obejmuje odtworzenie istniejącej więźby dachowej. Konstrukcję wieży zaprojektowano jako odtworzenie istniejącej konstrukcji drewnianej o nie jednoznacznym układzie konstrukcyjnym. Do konstrukcji nie wolno stosować łączników ciesielskich stalowych poza miejscami gdzie w chwili obecnej są zamocowane sztaby stalowe. Wszystkie połączenia należy wykonać jako złącza ciesielskie na łączniki czopowe i kołkowe drewniane. Elementy drewniane należy zaimpregnować środkami owadobójczymi i ogniochronnymi oraz odizolować od muru i betonu. Dach baszty pokryty jest dachówką ceramiczną gotycką klasztorna typu mnich mniszka. Projekt zakłada demontaż dachówki jej oczyszczenie i ponowne zamontowanie oraz ewentualne uzupełnienie ubytków inną dachówką rozbiórkową pochodzącą z innych obiektów z tego samego okresu. W przypadku braku możliwości uzyskania wyżej opisanej dachówki rozbiórkowej projekt przewiduje uzupełnienie braków dachówką produkowaną współcześnie jednak jej kształt, kolorystykę i producenta należy każdorazowo uzgodnić z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Olsztynie. W związku z tym, iż na czubie dachu baszty znajduje się gniazdo bocianie o śr. ok. 1,4m zbudowane z gałęzi i gliny co, stanowi dodatkowe obciążenie konstrukcji, projekt remontu zakłada wykonanie konstrukcji wsporczej gniazda. Konstrukcję wsporczą zaprojektowano tak, aby poza szpilkami wsporczymi nie było jej widać na elewacji budynku. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: roboty budowlano-montażowe, roboty ciesielskie, roboty dekarskie, roboty wykończeniowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane przy co najmniej 1 budynku będącym zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, obejmujące swym zakresem m.in. remont dachu budynku zabytkowego o łącznej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto. 3.dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wymagane jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do kierowania budową posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz, posiadającą co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik budowy oraz co najmniej 2 lata stażu pracy na budowie przy zabytkach nieruchomych. 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 tyś. zł. 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ, Wykonawca złoży wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, oraz następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie, o treści zgodnej z załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca prowadzi działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w pkt 1 i 2. 3.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. wymagane jest wykazanie że, Wykonawca w tym okresie, wykonał roboty budowlane przy co najmniej 1 budynku będącym zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, obejmujące swym zakresem m.in. remont dachu budynku zabytkowego o łącznej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto. Niniejszy wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane w nim wykazane zostały wykonane należycie. 4.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. wymagane jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do kierowania budową, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik budowy oraz co najmniej 2 lata stażu pracy na budowie przy zabytkach nieruchomych. Niniejszy wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć aktualne tj. ważne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez niego uprawnień a także informację o doświadczeniu zawodowym kierownika budowy ujętego w wykazie, sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 5 do wniosku. 5.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 tyś. zł. 6.oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów wchodzących w skład oferty. Dokumenty wymienione w pkt od 3 do 5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają łącznie ( sumarycznie). Dokumenty wymagane od Wykonawców zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww dokumenty wymagane od wykonawców zagranicznych muszą być wystawione w terminach, jak dla dokumentu wymienionego w pkt 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dobre-miasto-um.bip-wm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto pok. nr 28 II piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski 11-040 Dobre Miasto ul. Warszawska 14 - sekretariat - I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 17.09.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.