Ogłoszenie z dnia 2007-07-27
Żyrardów: Remont dachu budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Żyrardowie
Numer ogłoszenia: 128166 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, fax 046 8552021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zyrardowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Żyrardowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest zadanie pn.: Remont dachu budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Żyrardowie, które obejmuje: - Wykonanie kapitalnego remontu dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich i tynkami kominów budynku ZS Nr 2 w Żyrardowie, - Wymiana instalacji odgromowych na dachu budynku ZS Nr 2 w Żyrardowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1000,00 PLN. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ i załączonym wzorze umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W składanej ofercie należy przedłożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie przez Oferenta wymaganych warunków: -Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wzór Załącznik Nr 1 do SIWZ), wraz z oświadczeniem, że oferent uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się podpisać umowę w przypadku wyboru jego oferty; -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej 3 (trzy) zamówienia, o podobnym charakterze, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania zamówienia oraz załączenie do każdej pozycji wykazu dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie (wzór Załącznik Nr 2 do SIWZ); -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór Załącznik Nr 3 do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzającymi że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wymaganych zgodnie z prawem budowlanym, potwierdzone za zgodność z oryginałem; -Oświadczenie, że umowa zostanie podpisana bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ (wzór umowy), złożone na formularzu ofertowym; -Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; -Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; -Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; -Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; -Postanowienie odpowiedniego organu wykonawcy o możliwości zaciągania zobowiązań, (jeśli jest wymagane przez odpowiednie przepisy prawa, umowę bądź statut Wykonawcy); -Upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisania umowy (jeżeli jest ono wymagane); -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.5, 4.6, 4.7 i 4.8 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.11 lub pkt 4.5 SIWZ - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; -Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; -Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość zaoferowanej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia; -Zobowiązanie do wpłacenia/ wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego [złożone na formularzu ofertowym]; -Wypełniony kosztorys ślepy wraz z wykazem cen czynników produkcji (robocizny, materiałów, pracy sprzętu i narzutów, w oparciu o które kalkulowane były ceny jednostkowe w kosztorysie ofertowym dla nin. zamówienia); -Dla ofert składanych wspólnie (konsorcjum) na podstawie art. 23 ustawy Pzp obowiązkowo należy przedstawić: dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców), wykaz podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, że w przypadku pozyskania zamówienia, (jeżeli nie była dołączona do oferty) przedstawią Umowę konsorcjum potwierdzoną przez notariusza w której: czas trwania umowy nie może być krótszy niż okres rękojmi i gwarancji, zostanie określony zakres i rodzaj odpowiedzialności uczestników za złożoną ofertę, wykonywanie zamówienia i zobowiązania gwarancyjne - odpowiedzialność solidarna, zakazane zostanie dokonywanie zmian umowy bez zgody Zamawiającego, dokumenty wymienione w pkt 4.1, 4.2, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 4.9, 4.13 SIWZ, każdy z członków konsorcjum składa osobno (jako załączniki do oferty) pozostałe dokumenty wymienione w pkt 4.3, 4.11, 4.14, 4.15, 4.16 SIWZ, muszą być złożone łącznie. Na uczestnikach konsorcjum spoczywa solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (zasady odpowiedzialności solidarnej - zgodnie z art.366 § 1. Kodeksu cywilnego)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-zyrardowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można także uzyskać w siedzibie Powiatu Żyrardowskiego, Żyrardów, ul. Limanowskiego 45, Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki, pok. Nr 206, po wniesieniu opłaty 25 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Powiat Żyrardowski, ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, pokój 104 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 20.09.2007.
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Nadzór inwestorski dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4729W Wiskitki - Działki - Żyrardów - Etap II"
- "Remont nawierzchni dróg destruktem asfaltowym z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem na podbudowie z tłucznia na terenie Miasta Żyrardowa"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4721W (Raducz-Jeruzal) gr. woj.- Wola Polska.
- Dostawy sprzętu jednorazowego medycznego i materiałów szewnych
- Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Pragnienie" w Żyrardowie
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń CZP "Łódź-Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- Modernizacja pomieszczeń Budynku B na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Remont elewacji i dachu papowego oraz tarasów wraz z odnowieniem pomieszczeń sanitarnych/łazienek w budynku Okrąglak w COS-OPO w Giżycku
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na terenie gminy Dębe Wielkie - budowa sieci wodociągowej, przebudowa hydrantów przeciwpożarowych oraz budowa sieci kanalizacyjnej
- Zwiększenie dostępności szkół podstawowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Raczkowska 183 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.