Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-27
Radom: Usługa opracowania i wdrożenia systemu informatycznego wspomagającego pracę dziekanatu w zakresie obsługi toku studiów realizowanych w Politechnice
Radomskiej.
Numer ogłoszenia: 128151 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego, ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3617326, fax 048 3617314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pr.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa opracowania i wdrożenia systemu informatycznego wspomagającego pracę dziekanatu w zakresie obsługi toku studiów realizowanych w Politechnice Radomskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania i wdrożenia systemu informatycznego wspomagającego pracę dziekanatu w zakresie obsługi toku studiów realizowanych w Politechnice Radomskiej, obejmująca: 1.wytworzenie lub zakup systemu wraz z licencją na czas nieokreślony, 2.modyfikację i przystosowanie systemu do potrzeb zamawiającego, 3.wdrożenie z zapewnieniem nadzoru autorskiego i szkolenie użytkowników, 4.serwis gwarancyjny i pogwarancyjny systemu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.24.30.00 - Usługi programowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.24.30.00 - Usługi programowania Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 2.6 SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Ocena dokonywana będzie w oparciu o formułę spełnia/nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1, 2)Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub poświadczone co do zgodności danych z ewidencją działalności gospodarczej przez prowadzącego ewidencję, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 3. 4) Oświadczenie o zgodności zapisów zawartych w załącznikach na dzień składania oferty -Załącznik nr 4. 5) Zaakceptowane istotne postanowienia umowy - Załącznik nr 5 6) Specyfikacja techniczna oferowanego rozwiązania pozwalająca na jednoznaczne określenie Zamawiającemu w jaki sposób będą realizowane przez oferowany system wymagania zawarte w punktach 2, 3, 6 rozdziału 5 SIWZ - Załącznik nr 6 7) Specyfikacja funkcjonalna oferowanego rozwiązania pozwalająca na jednoznaczne określenie Zamawiającemu w jaki sposób będą realizowane przez oferowany system wymagania zawarte w punkcie 4 rozdziału 5 SIWZ - Załącznik nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pr.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 230, przy ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych z SWPZZPOZ w Radomiu
- Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu
- Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Zakup i montaż regałów jezdnych w Bibliotece Pedagogicznej w Radomiu i Filii BP w Grójcu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa, konfiguracja i wdrożenie infrastruktury serwerowej, sieciowej i backupowej wraz z oprogramowaniem oraz szkoleniami w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna Gmina Otyń"
- "Zakup, wdrożenie, konfiguracja urządzeń i rozwiązań z zakresu Cyberbezpieczeństwa "
- Dostawa i wdrożenie systemu wykrywania i reagowania na problemy w sieci Network Detection and Response (NDR) w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
- Dostawa i Wdrożenie Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem INFOMEDICA
- Zakup subskrypcji licencji dla Systemu Wideokonferencyjnego wraz z integracją w środowisku teleinformatycznym statystyki publicznej
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. KEN w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż sprzętu teleinformatycznego
więcej: Usługi programowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.