Ogłoszenie z dnia 2007-07-27
Pleszew: Spawacz MAG i TIG
Numer ogłoszenia: 128135 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7422678, fax 062 7422678.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pup.pleszew.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Spawacz MAG i TIG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV (kategoria 80423120-2) w zakresie: Spawacz z uprawnieniami do spawania stali stopowych metodą MAG i TIG dla grupy do 10 osób bezrobotnych powyżej 25 roku życia Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 16 sierpnia 2007r. Zakończenie: do 31 października 2007r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.31.20 - Usługi szkolenia technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 16.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz gdy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.Zapewnią odpowiedni poziom szkolenia. 2.Ubezpieczą osoby szkolone od następstw nieszczęśliwych wypadków. 3.Zapewnią szkolenie na terenie powiatu pleszewskiego. 4.Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez WUP. 5.Zapewnią zajęcia praktyczne u producentów kotłów na terenie powiatu pleszewskiego. 6.Zapewnią uczestnikom szkolenia przeprowadzenie i sfinansowanie niezbędnych badań lekarskich. 7.Posiadają atest spawalniczy. 8.O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie Wykonawca, który odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i jednocześnie jego oferta spełnia wymagania określone w SIWZ. 9.Wykonawcy, którzy złożą oferty a nie spełniają powyższych warunków zostaną wykluczeni przez Zamawiającego z niniejszego postępowania. Komisja przetargowa podda ocenie jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili warunki komisja oceni oferty na podstawie kryteriów. Oferty zostaną ocenione według zasady punktowej. 70 pkt. będzie stanowić oferowana cena 30 pkt. będzie stanowić ilość godzin szkolenia, tzn. ilość godz. teoretycznych (lekcyjnych) + ilość godz. praktycznych (zegarowych)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. 4.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat do właściwego Urzędu Skarbowego, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. 6.Kserokopia wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez WUP. 7.Potwierdzenie z banku, w którym posiada podstawowy rachunek bankowy o wysokości posiadanych środków finansowych, nie mniej niż 5 tysięcy złotych, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 8.Dokładny opis zapewnienia odpowiedniego poziomu szkolenia. 9.Termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia. 10.Częstotliwość zajęć w tygodniu. 11.Rodzaj wydawanych dokumentów po zakończeniu szkolenia (dołączyć zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, które powinny być opatrzone logo EFS i logo UE). 12.Oświadczenie o ubezpieczeniu osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków. 13.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dołączyć pełne CV). 14.Wskazanie miejsca szkolenia teoretycznego i praktycznego. 15.Preliminarz kosztów szkolenia: koszt szkolenia jednego uczestnika, koszt jednej godziny szkolenia, koszt szkolenia ogółem, wynagrodzenie wykładowców oraz inne szczegółowo opisane. 16.Zapewnienie zajęć praktycznych u producentów kotłów na terenie powiatu pleszewskiego (wymienić nazwy firm) wraz z wyszczególnieniem ilości godzin. 17.Zapewnienie i sfinansowanie badań lekarskich niezbędnych uczestnikom szkolenia. 18.Atest spawalniczy. 19.Wykaz wykonanych usług szkoleniowych z zakresu spawalnictwa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 20.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 21.Harmonogram szkolenia (podać szczegółowo z wykazaniem godzin szkolenia w danym dniu).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ilość godzin szkolenia tzn. ilość godzin teoretycznych (lekcyjnych) + ilość godzin praktycznych (zegarowych) - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.pleszew.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Wyspiańskiego 6 63-300 Pleszew pokój nr 2.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Wyspiańskiego 6 63-300 Pleszew pokój nr 38 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach SPO RZL
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Zakup serwera bazodanowego wraz z licencjami na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pleszewie.
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Wysocko oddz. 429-434.
- Dostawa sprzętu do wykonywania krioablacji ujść żył płucnych.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Usługi przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń obsad ruchomych warsztatów służby uzbrojenia i elektroniki oraz czołgowo-samochodowej w zakresie spawalniczym - sprawa nr 40/2025
- Usługi przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń obsad ruchomych warsztatów służby uzbrojenia i elektroniki oraz czołgowo-samochodowej w zakresie spawalniczym - sprawa nr 40/2025
- SR.272.u.05.2025.PW Przeprowadzenie kursów/zajęć dla uczniów Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach realizacji projektu "Nowodworska Akademia Zawodowców - gotowi do pracy"
- DOSTAWA I MONTAŻ ZROBOTYZOWANEJ, MODUŁOWEJ LINII DO NAUKI PROGRAMOWANIA DO PRACOWNI ZAWODOWEJ ELEKTRYCZNO - ELEKTRONICZNEJ W TECHNICZNYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Zakup usług szkolenia administratorów IT w zakresie wdrażanych środków bezpieczeństwa
więcej: Usługi szkolenia technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.