eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › Eksploatacja składowiska odpadów komunalnych w Mirosławcu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Mirosławiec: Eksploatacja składowiska odpadów komunalnych w Mirosławcu
Numer ogłoszenia: 128126 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, fax 067 2595042.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja składowiska odpadów komunalnych w Mirosławcu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie czynności związanych z eksploatacją gminnego składowiska odpadów komunalnych zwanych dalej składowiskiem zgodnie z instrukcją eksploatacji składowiska dla odpadów obojętnych, innych niż niebezpieczne i komunalnych w Mirosławcu. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do : 1) przyjmowania na składowisko odpadów komunalnych od przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Mirosławiec z wyłączeniem nieczystości gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych i odpadów niebezpiecznych, 2) utrzymywania i eksploatowania składowiska w sposób zapewniający właściwe funkcjonowanie urządzeń stanowiących wyposażenie składowiska, 3) zachowania wymagań sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych, a także zasad ochrony środowiska, 4) nadzorowania składowiska. 5) utrzymania przejezdności drogi dojazdowej do składowiska w okresie zimy na własny koszt, 6) prowadzenia pełnego zakresu monitorowania, 7) rozplantowania nieczystości stałych, ich zagęszczanie i rozplantowanie pospółki, 8) zgromadzenia materiału na wykonanie warstwy izolacyjnej, 9) przedkładania sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego w Szczecinie i wnoszenie opłat od złożonych nieczystości na składowisku, 10) przystosowania składowiska do wymogów ustawy o odpadach i rozporządzeń wykonawczych. 11) poniesienia kosztów ekonomicznych związanych z rozbudową budynku administracyjno-socjalnego, wykonania sortowni ręcznej i ewentualnie placu kompostowego, zakupu spycharko-ładowarki, zakupu kompaktora, wykonaniem instalacji odgazowującej ze świecą spalającą i innych kosztów związanych z operatami, monitoringiem, pozwoleniami, opiniami. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy przy użyciu sprzętu i środków własnych. Wykonawca uprawniony jest do zawierania umów z podmiotami uprawnionymi do świadczenia usług w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie Gminy i Miasta Mirosławiec, na własne ryzyko i odpowiedzialność. Miesięczne rozliczenia ze Zleceniodawcą z pobieranych opłat za przyjmowanie odpadów na składowisko powinny być wykonywane nie później niż do 10 dnia następnego miesiąca. Przechowywanie dokumentów związanych z pobieraniem opłaty za przyjmowanie odpadów na składowisku obowiązkowe jest przez okres 5 lat po upływie roku podatkowego, którego dotyczą.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2023.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie ( wykonali w ciągu ostatnich trzech lat,licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 )oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia), 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 PZP.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następującego dokumentu: 1) wykazu wykonanych usług ( Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat,licząc od dnia upływu terminu składania ofert, co najmniej jedną usługępolegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców -(wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 ), 2)wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ); Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienia ( konsorcjum ), zgodnie z art.23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda : 1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w pkt. 2. a dokumenty wymienione w pkt. 3 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. 2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum 3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum; 4) umowa o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron zasady dokonywania rozliczeń. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87,poz. 605 ). Zamawiający wymaga, aby żądanie przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wprowadzenia zmian wskazanych w SIWZ - 30

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mirosławiec.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec Pokój nr 1 Sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.