eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goniądz › Usługa odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Goniądz w okresie od 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Goniądz: Usługa odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Goniądz w okresie od 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.
Numer ogłoszenia: 128105 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214562 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Goniądzu, Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz, woj. podlaskie, tel. 085 7380043, faks 085 7380307.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Goniądz w okresie od 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uchwałą Nr XXVII/157/12 Rady Miejskiej w Goniądzu z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Goniądz zmienionej uchwałą Nr XXVIII/167/13 Rady Miejskiej w Goniądzu z dnia 30 stycznia 2013 r. 1. Charakterystyka gminy Goniądz Powierzchnia gminy wynosi 37 668 ha. Liczba osób zameldowanych na terenie Gminy wynosi 5209: Liczba osób zamieszkujących: a) na terenie miasta Goniądza:, - w zabudowie wielorodzinnej (spółdzielnia mieszkaniowa) - 295 osób, - w zabudowie wielorodzinnej (małe wspólnoty mieszkaniowe) - 130 osób, - w zabudowie jednorodzinnej - 590 osób, b) na terenie gminy Goniądz: - w zabudowie wielorodzinnej - 76 osób, - w zabudowie jednorodzinnej - 2031 osób. Liczba budynków jednorodzinnych - ok.1200, Liczba budynków wielorodzinnych - 18. Liczba gospodarstw domowych na terenie miasta Goniądza - 478. Liczba gospodarstw domowych na terenie gminy Goniądz - 641. Liczba sołectw 28 Dopuszcza się zmianę wielkości i ilości gospodarstw domowych do 10 % wynikającą z przyczyn losowych, migracyjnych i inwestycyjnych mieszkańców miasta i gminy Goniądz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: 1) odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych następujących strumieni odpadów komunalnych: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod 20 03 01), b) selektywnie zbieranych odpadów komunalnych (kody: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07), w tym: - tworzywa sztuczne typu PET oraz typu plastik przemysłowo - gospodarczy, - metale, - papier i makulatura, - szkło kolorowe i bezbarwne; 2) dostarczanie odebranych niesegregowanych i segregowanych odpadów komunalnych, do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych - Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce (gmina Grajewo) położonej w odległości ok. 30 km od Goniądza bądź do jednej ze stacji przeładunkowych zlokalizowanych w miejscowości Świerzbienie (gmina Mońki) położonej w odległości ok.12 km od Goniądza, w Augustowie (gmina Augustów) położonym w odległości ok. 64 km od Goniądza oraz Dąbrowie Białostockiej położonej w odległości ok. 46 km od Goniądza. Zamawiający podpisze z właścicielem RIPOK (BIOM Sp. z o.o. w Dolistowie) porozumienie na zagospodarowanie odpadów komunalnych i poniesie koszty ich zagospodarowania. Wykonawca, przed przystąpieniem do podpisania umowy, okaże zapewnienie BIOM Sp. z o.o. w Dolistowie na nieodpłatne przekazywanie zmieszanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie miasta i gminy Goniądz. 3) dostarczenie 24 szt. pojemników o poj. 1100 l i 18 szt. o poj. 240 l przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i ich rozmieszczenie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego dla nieruchomości o zabudowie wielorodzinnej - pojemniki winny być oznaczone kolorami i napisami oraz wyposażone w otwory wrzutowe odpowiednio do gromadzenia: - tworzyw sztucznych typu PET oraz typu plastik przemysłowo - gospodarczy - koloru żółtego z napisem /Plastik/ - 8 szt. o poj. 1100 l., 6 szt. o poj. 240 l., - szkła kolorowego i bezbarwnego - koloru zielonego z napisem /Szkło/ - 8 szt. o poj. 1100 l., 6 szt. o poj. 240 l., - papieru i makulatury - koloru niebieskiego z napisem /Papier/ - 8 szt. o poj. 1100 l., 6 szt. o poj. 240 l., Do gromadzenia metali nie stosuje się pojemników. Dopuszcza się gromadzenie metali w stosach obok pojemników przeznaczonych na inne rodzaje odpadów bądź w workach. Pojemniki będą własnością Wykonawcy i po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zabrać je z terenu Gminy Goniądz. 4) dostarczenie worków w ilości 9900 szt. do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i ich wydawanie właścicielom nieruchomości o zabudowie jednorodzinnej - worki o pojemności 120 l, z folii polietylenowej LDPE w kolorach, oznaczone czarnym nadrukiem, przeznaczonych do gromadzenia: - tworzyw sztucznych typu PET oraz typu plastik przemysłowo - gospodarczego - koloru żółtego - 3300 szt., - szkła kolorowego i bezbarwnego - koloru zielonego - 2200 szt., - papieru i makulatury - koloru niebieskiego - 2200 szt., - metali - koloru czerwonego - 2200 szt. Dopuszcza się gromadzenie metali w stosach obok worków przeznaczonych na inne rodzaje odpadów i pojemników na odpady zmieszane. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: 1) odbiór selektywnie zbieranych następujących rodzajów odpadów komunalnych: a) przeterminowanych leków i chemikaliów, b) zużytych baterii i akumulatorów, c) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, d) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, e) odpadów budowlanych i rozbiórkowych, f) zużytych opon, g) odpadów zielonych. 2) wyposażenia nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane. Wykonawca, na prośbę właścicieli/ zarządców nieruchomości, zobowiązany jest do dostarczenia (dzierżawa lub wykup na własność) pojemników przeznaczonych do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych za dodatkową opłatą ponoszoną przez właścicieli/zarządców nieruchomości. 3. Charakterystyka zamówienia Przedmiotem zamówienia jest odbiór wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie miasta i gminy Goniądz, na których zamieszkują mieszkańcy i dostarczenie tych odpadów do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce lub do jednej ze stacji przeładunkowych. Urządzenia do gromadzenia odpadów zmieszanych zapewniają właściciele nieruchomości. Wykonawca, na prośbę właścicieli/ zarządców nieruchomości, zobowiązany jest do dostarczenia (dzierżawa lub wykup na własność) pojemników przeznaczonych do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych za dodatkową opłatą ponoszoną przez właścicieli/zarządców nieruchomości. Pojemniki i worki do gromadzenia selektywnie zbieranych odpadów komunalnych zapewnia Wykonawca. 1) zabudowa wielorodzinna a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach ustawionych w dotychczasowych, przeznaczonych do tego miejscach (altanki śmietnikowe, wyznaczone miejsca na pojemniki). Pojemniki zapewniają właściciele / zarządcy nieruchomości. Częstotliwość wywozu - 4 razy w miesiącu w dniach ustalonych z zarządcami budynków, w godzinach 700 - 1600. b) Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników. Wykonawca zapewnia pojemniki i ustawia je w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w następujących ilościach: - żółty do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych typu PET oraz typu plastik przemysłowo - gospodarczy - 8 szt. o poj. 1100 l., 6 szt. o poj. 240 l., - niebieski do gromadzenia papieru i makulatury - 8 szt. o poj. 1100 l., 6 szt. o poj. 240 l., - zielony do gromadzenia szkła kolorowego i bezbarwnego - 8 szt. o poj. 1100 l., 6 szt. o poj. 240 l., Częstotliwość wywozu - 1 raz w miesiącu w dniach ustalonych z zarządcami budynków, w godzinach 700 - 1600. Do gromadzenia metali nie stosuje się pojemników. Dopuszcza się gromadzenie metali w stosach obok pojemników przeznaczonych na inne rodzaje odpadów bądź w workach. Za prawidłowo prowadzoną segregację odpadów uznaje się, gdy w pojemniku na zmieszane odpady komunalne nie znajdują się tworzywa sztuczne typu PET oraz typu plastik przemysłowo- gospodarczy, metale, szkło kolorowe i bezbarwne w ilości większej niż 10% całkowitej objętości pojemnika. 2) zabudowa jednorodzinna a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach ustawionych w dotychczasowych przeznaczonych do tego miejscach (altanki śmietnikowe, wyznaczone miejsca na pojemniki). Pojemniki zapewniają właściciele nieruchomości. Częstotliwość wywozu - stosownie do potrzeb, 1 raz w miesiącu w dniach ustalonych z Zamawiającym, w godzinach 700 - 1600. b) Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie pojemnikowo - workowym. Wykonawca zapewnia worki i dostarcza właścicielom nieruchomości prowadzącym selektywną zbiórkę odpadów w następujących ilościach: - żółty do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych typu PET oraz typu plastik przemysłowo- gospodarczy - 3300 szt., - niebieski do gromadzenia papieru i makulatury - 2200 szt., - zielony do gromadzenia szkła kolorowego i bezbarwnego - 2200 szt., - metali - koloru czerwonego - 2200 szt. Dopuszcza się gromadzenie metali w stosach obok worków przeznaczonych na inne rodzaje odpadów i pojemników na odpady zmieszane. Wykonawca przy odbiorze worków z wysegregowanymi odpadami zobowiązany jest do pozostawienia właścicielowi nieruchomości worków każdego rodzaju. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - 120 l, - grubość - co najmniej 60 mikronów, - nadruk - jednostronny, kolor nadruku czarny. Częstotliwość wywozu - w dniach ustalonych z Zamawiającym, w godzinach 700 - 1600 - tworzyw sztucznych typu PET oraz typu plastik przemysłowo - 1 raz na 2 miesiące, - szkła kolorowego i bezbarwnego, papieru, makulatury i metali - 1 raz na 3 miesiące. Za prawidłowo prowadzoną segregację odpadów uznaje się, gdy w pojemniku na zmieszane odpady komunalne nie znajdują się tworzywa sztuczne typu PET oraz typu plastik przemysłowo - gospodarczy, metale, szkło kolorowe i bezbarwne w ilości większej niż 10% całkowitej objętości pojemnika/worka. 4. Do Zamawiającego należy: 1) Dostarczenie Wykonawcy na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia: - szczegółowego wykazu adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów oraz miejsc do gromadzenia odpadów, - wykazu adresów nieruchomości, na których będzie prowadzona selektywna zbiórka odpadów, - wykazu adresów miejsc ustawienia pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w zabudowie wielorodzinnej. 2) Uzgadnianie i publikacja na stronie internetowej bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl, www.goniądz.pl, umieszczenie na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Goniądzu oraz poszczególnych sołectw przedłożonego przez Wykonawcę projektu harmonogramu odbioru odpadów komunalnych. 5. Obowiązki Wykonawcy realizującego zamówienie 1) Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić, w porozumieniu z zarządcami budynków wielorodzinnych, i przedstawić do uzgodnienia Zamawiającemu projekt harmonogramu odbioru odpadów na podstawie danych przekazanych przez Zamawiającego w terminie do 10.07.2013 r. 2) Wykonawca ma obowiązek dostarczenia na życzenie właścicieli / zarządzających nieruchomości zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram odbioru odpadów komunalnych dotyczący danej nieruchomości. 3) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia miejsc gromadzenia odpadów w pojemniki do selektywnego zbierania odpadów (w zabudowie wielorodzinnej) oraz właścicieli nieruchomości w niezbędne worki (w zabudowie jednorodzinnej) w terminie do 10.07.2013 r. Na potwierdzenie dostarczenia pojemników i worków Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wskaże on Zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich zaistnienie. Za dowód mogą być uznane wskazania urządzeń kontrolujących czas i przebieg tras pojazdów. Za przyczyny niezależne od Wykonawcy można będzie uznać w szczególności co najmniej dwukrotne nie zastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w odstępach co najmniej trzydniowych w godz. 700 - 2000. 4) Wykonawca, na prośbę właścicieli/ zarządców nieruchomości, zobowiązany jest do dostarczenia (dzierżawa lub wykup na własność) pojemników przeznaczonych do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych za dodatkową opłatą ponoszoną przez właścicieli/zarządców nieruchomości. 5) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informacje o liczbie i rodzaju wydanych worków, ilości odebranych odpadów (w kg) z podziałem na poszczególne rodzaje odpadów - segregowane i zmieszane, w terminie do 10 dni od zakończenia danego miesiąca. 6) Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania i opróżniania pojemników z częstotliwością gwarantującą nie zaleganie odpadów komunalnych przy pojemnikach tj. zmieszanych odpadów komunalnych nie rzadziej jednak niż 1 raz w miesiącu i segregowanych odpadów komunalnych nie rzadziej niż 1 raz na kwartał. Odbiór odpadów odbywał się będzie zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę w porozumieniu z zarządcami budynków, po uzgodnieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 7) Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. Odpowiada również za stan sanitarny dzierżawionych pojemników na odpady zmieszane, jest zobowiązany do systematycznych konserwacji mycia i dezynfekcji. 8) Wykonawca jest zobowiązany do zebrania odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników jeśli jest to wynikiem jego działalności. 9) Wykonawca ubezpieczy na własny koszt pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów i zabezpieczy je od ryzyka związanego z uszkodzeniem lub kradzieżą. 10) Za szkody na majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 11) Wykonawca zobowiązany jest w trakcie trwania umowy do przestrzegania obowiązujących przepisów prawnych, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), b) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), c) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122) d) uchwały Nr XXVII/157/12 Rady Miejskiej w Goniądzu z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Goniądz zmienionej uchwałą Nr XXVIII/167/13 Rady Miejskiej w Goniądzu z dnia 30 stycznia 2013 r. 12) Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu miasta i gminy Goniądz Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce bądź do jednej z 3 stacji przeładunkowych (Świerzbienie, Augustów, Dąbrowa Białostocka). Na potwierdzenie przekazania odpadów Wykonawca 1 raz w miesiącu zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu karty przekazania odpadów. 13) Zgodnie z art. 9 e ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012 r., poz. 391 ze zm.) - zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości. 14) Zgodnie z art. 9 f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012 r., poz. 391 ze zm.) - w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznego powiadamiania, o tym fakcie Zamawiającego. Za prawidłowo prowadzoną segregację odpadów uznaje się, gdy w pojemniku na zmieszane odpady komunalne nie znajdują się tworzywa sztuczne typu PET oraz typu plastik przemysłowo- gospodarczy, metale, szkło kolorowe i bezbarwne w ilości większej niż 10 % całkowitej objętości pojemnika/worka. 15) Zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012 r., poz. 391 ze zm.) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Burmistrzowi Goniądza w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. 16) Wykonawca zapewnia właściwy stan sanitarny (mycie i dezynfekcję) pojazdów używanych podczas realizacji zamówienia. 17) Zamówienie nie obejmuje odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MPO Spółka z o.o., ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46254,24

  • Oferta z najniższą ceną: 46254,24 / Oferta z najwyższą ceną: 106663,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.