eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa żywności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Zabrze: Dostawa żywności
Numer ogłoszenia: 128023 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, fax 032 2777802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.zabrzemopr.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie żywności w tym: a)pieczywa wskazanego w zał. nr 1 do SIWZ - część 1 b)nabiału i tłuszczy wskazanych w zał. nr 2 do SIWZ - część 2 c)warzyw i owoców wskazanych w zał. nr 3 do SIWZ - część 3 d)wędlin wskazanych w zał. nr 4 do SIWZ - część 4 e)artykułów spożywczych wskazanych w zał. nr 5 do SIWZ - część 5 f)pozostałych artykułów spożywczych wskazanych w zał. nr 6 do SIWZ - część 6 1.Zamówienie dotyczące części 1-5 będzie realizowane częściami na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać artykuły określone w części 2, 3, i 4 własnym środkiem transportu dwa razy w miesiącu, oraz dodatkowo w razie wyjątkowej potrzeby na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego do 7 placówek zamawiającego. Dostawa do wszystkich świetlic przeprowadzana będzie tego samego dnia. 2.Dostawy pieczywa określonego w części 1 przeprowadzone będą własnym transportem wykonawcy sześć razy w tygodniu zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym zał. nr 13 do SIWZ. Natomiast artykuły spożywcze określone w części 5 będą dostarczane własnym transportem raz w miesiącu do 4 placówek MOPR 3.Artykuły określone w części 6 wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć jednorazowo do siedziby zamawiającego przy ul. Roosevelta 40. 4.Dostarczane pieczywo (część 1), wędliny (część 4), warzywa i owoce (część 3) muszą być świeże. Nabiał (część 2) musi posiadać termin przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy w przypadku mleka i tłuszczy termin wynosi minimum 30 dni. Art. spożywcze (część 5) muszą posiadać termin przydatności do spożycia wynoszący minimum 30 dni od dnia dostawy. Pozostałe artykuły spożywcze (część 6) muszą posiadać termin przydatności do spożycia wynoszący minimum 5 miesięcy od dnia dostawy a w przypadku produktów mrożonych minimum 3 miesiące. 5.Ceny poszczególnych produktów mogą ulegać zmianie nie częściej niż raz na kwartał i tylko o wskaźnik inflacji publikowany przez Prezesa GUS. 6.W przypadku zamówienia dotyczącego części 1 - 5 zamawiający zobowiązuje się zamówić co najmniej 60% wartości przedmiotu umowy. Pozostałe 40 % zostanie zamówione w zależności od potrzeb zamawiającego. 7.Termin płatności za wszystkie dostarczone artykuły - 14 dni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.81.11.00 - Chleb Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.11.00 - Chleb Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 01.24.20.00 - 01.24.20.00 01.12.11.11 - 01.12.11.11 Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.86.10.00 - Kawa Kod CPV wg słownika 2008: 15.86.10.00 - Kawa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie potwierdzające nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełnianie wymagań zawartych w art. 22 pzp w tym posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia (załącznik nr 14), 2.Wykonawcy muszą złożyć wypełniony druk oferty: część 1 - zał. nr 7, część 2 - zał. nr 8, część 3 - zał. nr 9, część 4 - zał. nr 10, część 5 - zał. nr 11, część 6 - zał. nr 12.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.magistrat.pl www.zabrzemopr.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski OSrodek Pomocy Rodzinie ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, Kancelaria pokój nr 117, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieczywa wskazanego w zał. nr 1 do SIWZ - część 1 (CPV: 15811100-7, 15811400-0, 15812000-3) Zamówienie będzie realizowane częściami na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego Dostawy pieczywa określonego w części 1 przeprowadzone będą własnym transportem wykonawcy sześć razy w tygodniu zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym zał. nr 13 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0, 15.81.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nabiał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nabiału i tłuszczy wskazanych w zał. nr 2 do SIWZ - część 2 (CPV: 15500000-3, 01242000-5, 15411100-3, 15431100-9, 15511210-8, 15512000-0, 15530000-2, 15541000-2, 15542100-0, 15551300-8) Zamówienie będzie realizowane częściami na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będą dostarczać własnym środkiem transportu dwa razy w miesiącu, oraz dodatkowo w razie wyjątkowej potrzeby na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego do placówek zamawiającego wskazanych niżej. Dostawa do wszystkich świetlic przeprowadzana będzie tego samego dnia. Dom Noclegowy ul. Trocera 63, Świetlica Roosevelta ul. Roosevelta 40, Świetlica Wyzwolenia ul. Wyzwolenia 7, Świetlica Mikulczyce ul. Tarnopolska 57, Świetlica Biskupice ul. Kasprowicza 7, Świetlica Rokitnica ul. Andersa 34, Świetlica, ul. Dworcowa 8a, Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Andersa 34..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 01.24.20.00-5, 15.41.11.00-3, 15.43.11.00-9, 15.51.12.10-8, 15.51.20.00-0, 15.53.00.00-2, 15.54.10.00-2, 15.54.21.00-0, 15.55.13.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warzywa i owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warzyw i owoców wskazanych w zał. nr 3 do SIWZ - część 3 (CPV: 01121111-2, 01121112-9, 01121213-7, 01121220-9, 01121240-5, 01121260-1, 01121270-4, 01121410-8, 01121420-1, 01131111-5, 01131210-9, 01131220-2, 01131321-0, 01112100-6, 15331142-4, 01121113-6,) Zamówienie będzie realizowane częściami na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będą dostarczać artykuły własnym środkiem transportu dwa razy w miesiącu, oraz dodatkowo w razie wyjątkowej potrzeby na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego do placówek zamawiającego wskazanych niżej. Dostawa do wszystkich świetlic przeprowadzana będzie tego samego dnia. Dom Noclegowy ul. Trocera 63, Świetlica Roosevelta ul. Roosevelta 40, Świetlica Wyzwolenia ul. Wyzwolenia 7, Świetlica Mikulczyce ul. Tarnopolska 57, Świetlica Biskupice ul. Kasprowicza 7, Świetlica Rokitnica ul. Andersa 34, Świetlica, ul. Dworcowa 8a, Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Andersa 34..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.11-2, 01.12.11.12-9, 01.12.12.13-7, 01.11.21.20-9, 01.12.12.40-5, 01.12.12.60-1, 12.12.12.70-4, 01.12.14.10-8, 01.12.14.20-1, 01.13.11.11-5, 01.13.12.10-9, 01.13.12.20-2, 01.13.13.21-0, 01.11.21.00-6, 15.33.11.42-4, 01.12.11.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wędlin wskazanych w zał. nr 4 do SIWZ - część 4 (CPV: 15100000-9, 15112210-1, 15131130-5) Zamówienie będzie realizowane częściami na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będą dostarczać artykuły własnym środkiem transportu dwa razy w miesiącu, oraz dodatkowo w razie wyjątkowej potrzeby na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego do placówek zamawiającego wskazanych niżej. Dostawa do wszystkich świetlic przeprowadzana będzie tego samego dnia. Dom Noclegowy ul. Trocera 63, Świetlica Roosevelta ul. Roosevelta 40, Świetlica Wyzwolenia ul. Wyzwolenia 7, Świetlica Mikulczyce ul. Tarnopolska 57, Świetlica Biskupice ul. Kasprowicza 7, Świetlica Rokitnica ul. Andersa 34, Świetlica, ul. Dworcowa 8a, Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Andersa 34..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.22.10-1, 15.13.11.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykułów spożywczych wskazanych w zał. nr 5 do SIWZ - część 5 (CPV: 15800000-6, 15831000-2, 15831600-8, 15841000-5, 15851110-2, 15851190-6, 15863000-5, 15871120-1, 15871230-5, 158712501, 15871260-4, 15871273-8, 15872400-5, 15891400-4, 15200000-0, 15332290-3, 15612100-2, 15613100-9, 15613311-1, 15614100-6, 15872100-2) Zamówienie będzie realizowane częściami na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będą dostarczać artykuły własnym środkiem transportu dwa razy w miesiącu, oraz dodatkowo w razie wyjątkowej potrzeby na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego do placówek zamawiającego wskazanych niżej. Dostawa do wszystkich świetlic przeprowadzana będzie tego samego dnia. Dom Noclegowy ul. Trocera 63, Świetlica Roosevelta ul. Roosevelta 40, Świetlica Wyzwolenia ul. Wyzwolenia 7, Świetlica Mikulczyce ul. Tarnopolska 57, Świetlica Biskupice ul. Kasprowicza 7, Świetlica Rokitnica ul. Andersa 34, Świetlica, ul. Dworcowa 8a, Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Andersa 34..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.83.10.00-2, 15.83.16.00-8, 15.84.10.00-5, 15.85.11.10-2, 15.85.11.90-6, 15.86.30.00-5, 15.87.11.20-1, 15.87.12.30-5, 15.87.12.50-1, 15.87.12.60-4, 15.87.12.73-8, 15.87.24.00-5, 15.89.14.00-4, 15.20.00.00-0, 15.33.22.90-3, 15.61.21.00-2, 15.61.31.00-9, 15.61.33.11-1, 15.61.41.00-6, 15.87.21.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pozostałe artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozostałych artykułów spożywczych wskazanych w zał. nr 6 do SIWZ - część 6 (CPV:15800000-6, 15861000-1, 15322000-1, 15896000-5, 15899000-6, 15980000-1, 01131000-4) Zamówienie będzie realizowane częściami na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będą dostarczać artykuły własnym środkiem transportu dwa razy w miesiącu, oraz dodatkowo w razie wyjątkowej potrzeby na podstawie indywidualnych zleceń zamawiającego do placówek zamawiającego wskazanych niżej. Dostawa do wszystkich świetlic przeprowadzana będzie tego samego dnia. Dom Noclegowy ul. Trocera 63, Świetlica Roosevelta ul. Roosevelta 40, Świetlica Wyzwolenia ul. Wyzwolenia 7, Świetlica Mikulczyce ul. Tarnopolska 57, Świetlica Biskupice ul. Kasprowicza 7, Świetlica Rokitnica ul. Andersa 34, Świetlica, ul. Dworcowa 8a, Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Andersa 34..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.86.10.00-1, 15.32.20.00-1, 15.89.60.00-5, 15.89.90.00-6, 15.98.00.00-1, 01.13.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.