eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budry › Remont dróg żwirowych i gruntowych na terenie gminy Budry w 2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Budry: Remont dróg żwirowych i gruntowych na terenie gminy Budry w 2009r.
Numer ogłoszenia: 128010 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budry , Al. Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4278003, faks 087 4278017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.budry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg żwirowych i gruntowych na terenie gminy Budry w 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gruntowych i żwirowych na terenie gminy Budry w 2009r obejmujący: 1.1 Nawiezienie i rozścielenie kruszywa. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni dróg żwirowych i gruntowych poprzez uzupełnienie ubytków nawiezionym kruszywem . Ilość kruszywa na poszczególne drogi i lokalizację dróg przewidzianych do remontu przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ . W załączniku podano także szacunkową odległość od miejscowości Wysiecze i Budry do miejscowości na terenie których prowadzone będą remonty. Remonty wykonać należy przy użyciu materiału zakupionego i dostarczonego na drogi przez Wykonawcę. Materiał użyty do remontu dróg nie może zawierać frakcji piasku w ilości większej niż 30%, frakcji żwiru i kamieni do 40mm nie mniej niż 65 %. Nie dopuszcza się stosowania uziarnienia kruszywa o frakcjach ponad 40 mm. Miejsca ubytków na poszczególnych drogach wymienionych w załączniku wskaże przedstawiciel Zamawiającego. Ogółem zapotrzebowanie na kruszywo wg. załącznika nr 5 do SIWZ wynosi 1.860 Ton. Za pracę wykonaną należycie uważać się będzie drogę, na którą nawieziono kruszywo w ilości określonej w załączniku i rozplanowano na nawierzchni drogi zachowując spadki podłużne i poprzeczne drogi a wszystkie badania i pomiary z zachowaniem tolerancji dały wyniki pozytywne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany rozmiaru rzeczowego pomiędzy poszczególnymi drogami przewidzianymi do remontu w miejscowościach wg załącznika nr 5 do SIWZ . Zmiana zależała będzie od stanu technicznego dróg i stopnia zniszczenia nawierzchni przed przystąpieniem do robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy w Budrach BS Węgorzewo o/Budry nr 83 9348 0000 0260 0130 2000 0010 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego przetargu wadium dotyczy. 5. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Gminy Budry w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert lub włożyć do koperty, w której znajduje się oferta ( nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi). Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być zgodna z załączonym wzorem 2.7 (bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania oferta tj. 30 dni - art. 85 ustawy). 7. Zaleca się by kopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu lub osobę przyjmującą do depozytu - w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, przykleić do koperty lub włożyć do koperty, w której znajduje się oferta przetargowa. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 8.1. upłynął termin związania ofertą; 8.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 8.3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt 12 9.1. który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9.2. który został wykluczony z postępowania 9.3. którego oferta została odrzucona. 10. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 13.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 13.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 1.5. dysponują potencjałem technicznym tzn. wykażą sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia: min. Równiarka drogowa, 3 samochody wywrotki o ładowności do 18 Ton, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (wzór 2.4 ). W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zobowiązany jest do wypełnienia wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. 1.6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 80 000 PLN i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 80 000 PLN 1.7. Wykonawca musi posiadać Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z Ustawą o transporcie drogowym ( Dz. U. nr 125, poz. 1371, art. 38 ust.3 z roku 2001) Uwaga: Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 17. a - c Rozdziału II Informacje ogólne), b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 1.1.i 1.4. i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, c) pozostałe wymogi zawarte w ust.1 ( za wyjątkiem wymogu zawartego w ust. 1 pkt 1.1. i ust.1 pkt 1.4. Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia. 5. Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 lit.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie. 2 Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 3 Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne. 4 Oświadczenie Wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (brak oświadczenia będzie skutkować jawnością całej oferty) 5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo akt. zaśw.o wpisie do ewid. działalności gosp., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewid. działalności gosp., wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 6 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7 Wykaz potencjału technicznego do wykonania zamówienia 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 , wykonawca wykazał potencjał, którymi podmioty te dysponują. 9 Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 80.000 PLN - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10 Polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 80.000 PLN 11 Licencja na wykonanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z Ustawą o transporcie drogowym ( Dz. U. nr 125, poz. 1371, art. 38 ust. 3 z roku 2001 ) 12 Zaakceptowany i wypełniony wzór umowy, wyłącznie na przedstawionym wzorze przez Zamawiającego. 13 Zaakceptowany i wypełniony wzór kosztorysu ofertowego , wyłącznie na przedstawionym wzorze przez Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.budry.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Budrach Al. Wojska Polskiego 27 11-606 Budry.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Budrach Al. Wojska Polskiego 27 11-606 Budry.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.