eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecRewitalizacja RYNKU w Wągrowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Wągrowiec: Rewitalizacja RYNKU w Wągrowcu
Numer ogłoszenia: 127925 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Wągrowca, ul. Kościuszki 15A, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2621522, 2680320, fax 067 2620325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja RYNKU w Wągrowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać: a/ roboty drogowe polegające na: - wykonaniu po uprzednim frezowaniu nowej warstwy ścieralnej z mieszanki SMA o grubości 4cm na warstwie wyrównawczej w krawężniku granitowym na ławie betonowej (jezdnia główna), - wykonaniu nawierzchni z kostki granitowej surowołupanej 9/11 szarej w krawężniku granitowym na ławie betonowej (jezdnia wokół RYNKU), - wykonaniu nawierzchni z kostki granitowej surowołupanej 9/11 szarej (miejsca postojowe), - wykonaniu nawierzchni z płyt granitowych ciętych płomieniowanych szarych o wymiarach 50 x 50 x 8 (płyta RYNKU), - wykonaniu nawierzchni z płyt granitowych ciętych płomieniowanych szarych o wymiarach 50 x 50 x 8 i kostki granitowej 4/7 grafitowej (chodniki), - wykonaniu: rozbiórek, oznakowania pionowego i poziomego, zieleni, małej architektury, - opracowaniu i uzyskaniu pozwolenia zmian organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, b/ roboty instalacyjne polegające na: - wykonaniu kanalizacji deszczowej z rur PCV Ø 400; 315; 250; 200; 160 wraz ze studniami rewizyjnymi Ø 1000 osadnikiem i separatorem , - wykonanie odwodnienia liniowego i odwodnienie jezdni, miejsc parkingowych i chodników, - wykonanie przyłącza wody i kanalizacji do punktów poboru, - wykonanie przyłączy rur spustowych z budynków pierzei RYNKU, - wykonanie tymczasowej (na okres zimowy) fontanny na rz. Wełnie c/ roboty elektryczne polegające na: - wykonaniu montażu szaf rozdzielczych, - wykonaniu przebudowy oświetlenia RYNKU, - wykonaniu zasilania fontann (RYNEK i rz. Wełna), choinki i punktów poboru, - wykonaniu iluminacji RYNKU d/ budowa fontanny na RYNKU polegająca na: - wykonaniu robót budowlanych, - wykonaniu instalacji technologicznej, - wykonaniu instalacji elektrycznej, - wykonaniu automatyki - wykonaniu komory technicznej, e/ pozostałe: - obsługa geodezyjna, - wykonanie koniecznych badań technicznych i rozruchu fontann wraz z opracowaniem instrukcji ich eksploatacji i przeszkoleniem obsługi, - wykonanie repliki pomnika o wysokości do 3,0m z granitu, wraz z jej montażem na cmentarzu nowofarnym (kwatera żołnierzy armii radzieckiej) - odzyskanie i przeniesienie tablic z pomnika na cmentarz nowofarny wraz z ich montażem na kwaterze żołnierzy armii radzieckiej, - wykonanie tablicy pamiątkowej z kamienia naturalnego i literami mosiężnymi wraz z montażem jej na budynku nieruchomości Rynek 12 - wykonanie krat zabezpieczająco - ozdobnych pod istniejącymi drzewami (4 szt), - usunięcie wszelkich kolizji uniemożliwiających wykonanie zamówienia, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - zakup i montaż wiaty przystankowej o długości min. 5m - dostarczenie niezbędnych dokumentów umożliwiających zgłoszenie zakończenia robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 150.000zł należy wnieść do dnia 4 lipca 2008r. do godz. 9,30.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: - nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami): - spełniający warunki określone Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - którzy zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie min. dwa zadania, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w zakresie: a/ wykonania utwardzenia placów lub dróg z naturalnego materiału kamiennego w strefie ochrony konserwatorskiej, bądź obiektach wpisanych do rejestru zabytków o min. powierzchni 5000m2 każde, b/ wykonania fontanny wraz z inteligentnym systemem sterowania światłem i obrazami wodnymi oraz efektem spektaklu światło - muzyka - dźwięk o minimalnej wartości 500.000zł każda - posiadający ważne ubezpieczenie OC w ramach prowadzonej działalności o minimalnej gwarantowanej sumie ubezpieczenia 3.000.000zł, - którzy udzielą min. 36 miesięcy gwarancji. - posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 3.500.000zł. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie 1. Formularz ofertowy złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ z niżej wymienionymi dokumentami: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, złożone na druku wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (Rozdział V pkt 1 SIWZ), 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, złożone na druku wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (Rozdział V pkt 1 SIWZ), 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie branży drogowej, - kierownika robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej, - kierownika robót elektrycznych posiadających uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie robót elektrycznych - kierownika robót budowlanych posiadających uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie konstrukcyjno - budowlanej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy oraz wpis do rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (o ile jest wymagany). 8) Wykaz części zamówienia i podmiotów (o ile wystąpi), które zostaną powierzone podwykonawcom wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 9) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie min. dwóch zadań, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w zakresie: a. wykonania utwardzenia placów lub dróg z naturalnego materiału kamiennego w strefie ochrony konserwatorskiej, bądź obiektach wpisanych do rejestru zabytków o min. powierzchni 5000m2 każde, b. wykonania fontanny wraz z inteligentnym systemem sterowania światłem i obrazami wodnymi oraz efektem spektaklu światło - muzyka - dźwięk o minimalnej wartości 500.000zł każda wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane należycie - referencje potwierdzające dane zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ (Rozdział V pkt 3 SIWZ), 10) Informację banku prowadzącego podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert (Rozdział V pkt 6 SIWZ), 11) Polisę ubezpieczeniową, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (Rozdział V pkt 4 SIWZ), Dodatkowo: 12) Oświadczenie Wykonawcy o terminie realizacji przedmiotu zamówienia, 13) Oświadczenie Wykonawcy o udzielonej gwarancji, (Rozdział V pkt 4 SIWZ), 14) Harmonogram rzeczowo - finansowy, 15) Kosztorysy ofertowe (uproszczone lub szczegółowe) dla każdej branży osobno + zestawienie kosztów,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wagrowiec.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A 62-100 Wągrowiec pok. nr 106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Wągrowcu ul. Kościuszki 15A 62-100 Wągrowiec pok. nr 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.