eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekRemonty budynków placówek oświatowych w okresie ferii letnich 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Olsztynek: Remonty budynków placówek oświatowych w okresie ferii letnich 2008 r.
Numer ogłoszenia: 127832 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192506, fax 089 5194468.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.olsztynek.pl/ogloszenia_f.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty budynków placówek oświatowych w okresie ferii letnich 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich i cykliniarskich , naprawa pokrycia dachowego i gruntowny remont zaplecza higieniczno-sanitarnego (blok dla chłopców) sali gimnastycznej. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 3 części, z których każda stanowi odrębne (niezależne) zadanie. Część I Remont budynku Przedszkola Miejskiego w Olsztynku ul. Szkolna 9. Uwaga:budynek placówki oddany do użytku w 1993 roku, sukcesywnie odnawiany i remontowany. Malowanie sali zajęciowej, przyległych pomieszczeń WC i pomocniczych. Malowanie pomieszczeń zajmowanych przez dyrekcję placówki. Ocyklinowanie i polakierowanie podłogi sali zajęciowej (mozaika parkietowa) . Część II Remont budynku dydaktycznego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Waplewie, Waplewo 15. Uwaga:kompleks budynków oddany do użytku w 1995 roku. Dachy wymagają zastosowania innych rozwiązań techniczno - materiałowych. Naprawa pokrycia dachowego - przełożenie części pokrycia dachówkowego, obróbki z blachy powlekanej i papy termozgrzewalnej, wymiana rynien i wiatrownic oraz uzupełnienie tynków i malowanie pasa podrynnowego ściany. Część III Remont budynku Szkoły Podstawowej w Olsztynku ul. Ostródzka 2. Uwaga:kompleks budynków oddano do użytku 1 września 1974 roku jako Zbiorczą Szkołę Gminną (ponad 800 uczniów). Przez 34 lata przeprowadzano jedynie remonty zachowawcze i konserwacje bieżące zaplecza sali gimnastycznej. Będący przedmiotem zamówienia - gruntowny remont zaplecza higieniczno-sanitarnego (blok dla chłopców) sali gimnastycznej - obejmuje: roboty rozbiórkowe (wyburzenie starych, zbędnych ścian działowych), roboty murowe (postawienie nowych ścianek działowych, kominów wentylacyjnych itd.), wymianę stolarki drzwiowej, roboty posadzkarskie (ułożenie płytek typu gres) i położenie glazury na ścianach, roboty malarskie (malowanie farbami olejnymi i emulsyjnymi, po uprzednim wykonaniu tynków - gładzi szpachlowych), roboty elektryczne (wykonanie całości nowej instalacji elektrycznej), roboty hydrauliczno- sanitarne (wymianę całej instalacji zimnej i ciepłej wody oraz kanalizacyjnej, wymianę instalacji centralnego ogrzewania, a także montaż elektrycznych podgrzewaczy wody). Szczegółowy zakres robót do wykonania w poszczególnych częściach zamówienia oraz sposób ich wykonania określony jest w przedmiarach robót, stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA. Zamawiający nie musiał uzyskać pozwolenia na budowę do wykonania robót remontowych będących przedmiotem zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą: a) spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy. b) udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 2 lat, licząc od dnia odbioru tych robót. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, szczegółowo określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztynek.pl/ogloszenia_f.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1, pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1, pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku Przedszkola Miejskiego w Olsztynku ul. Szkolna 9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uwaga:budynek placówki oddany do użytku w 1993 roku, sukcesywnie odnawiany i remontowany. Malowanie sali zajęciowej, przyległych pomieszczeń WC i pomocniczych. Malowanie pomieszczeń zajmowanych przez dyrekcję placówki. Ocyklinowanie i polakierowanie podłogi sali zajęciowej (mozaika parkietowa) ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku dydaktycznego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Waplewie, Waplewo 15..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uwaga:kompleks budynków oddany do użytku w 1995 roku. Dachy wymagają zastosowania innych rozwiązań techniczno - materiałowych. Naprawa pokrycia dachowego - przełożenie części pokrycia dachówkowego, obróbki z blachy powlekanej i papy termozgrzewalnej, wymiana rynien i wiatrownic oraz uzupełnienie tynków i malowanie pasa podrynnowego ściany..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont budynku Szkoły Podstawowej w Olsztynku ul. Ostródzka 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uwaga:kompleks budynków oddano do użytku 1 września 1974 roku jako Zbiorczą Szkołę Gminną (ponad 800 uczniów). Przez 34 lata przeprowadzano jedynie remonty zachowawcze i konserwacje bieżące zaplecza sali gimnastycznej. Będący przedmiotem zamówienia - gruntowny remont zaplecza higieniczno-sanitarnego (blok dla chłopców) sali gimnastycznej - obejmuje: roboty rozbiórkowe (wyburzenie starych, zbędnych ścian działowych), roboty murowe (postawienie nowych ścianek działowych, kominów wentylacyjnych itd.), wymianę stolarki drzwiowej, roboty posadzkarskie (ułożenie płytek typu gres) i położenie glazury na ścianach, roboty malarskie (malowanie farbami olejnymi i emulsyjnymi, po uprzednim wykonaniu tynków - gładzi szpachlowych), roboty elektryczne (wykonanie całości nowej instalacji elektrycznej), roboty hydrauliczno- sanitarne (wymianę całej instalacji zimnej i ciepłej wody oraz kanalizacyjnej, wymianę instalacji centralnego ogrzewania, a także montaż elektrycznych podgrzewaczy wody)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.