To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-23
Warszawa: Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i krzeseł wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i ustawieniem w siedzibie Zamawiającego..
Numer ogłoszenia: 12781 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394288 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i krzeseł wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i ustawieniem w siedzibie Zamawiającego...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i krzeseł wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i ustawieniem w siedzibie Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest: - w ramach zadania I - dostawa biurka, dodatkowych blatów do biurek, szafek bocznych z przesuwanymi drzwiami, szaf aktowych, szaf średnich, nadstawek na szafy, stołu konferencyjnego opisanych szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ; CPV: 39130000-2, 39121000-6, 39132100-7, 39121200-8 - w ramach zadania II - dostawa krzeseł konferencyjnych opisanych szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ; CPV: 39113000-7 OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurka, dodatkowych blatów do biurek, szafek bocznych z przesuwanymi drzwiami, szaf aktowych, szaf średnich, nadstawek na szafy, stołu konferencyjnego opisanych szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji 02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159c Inne informacje dot. części zamówienia: Na potwierdzenie, że zaoferowane przez Wykonawcę meble spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty ich opisów (folderów, katalogów, szkiców lub rysunków). Ocena spełniania wymogów zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Na potwierdzenie, że zaoferowany przez Wykonawcę kolor mebli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty próbek koloru. Ocena spełniania wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł konferencyjnych opisanych szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji 02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159c Inne informacje dot. części zamówienia: Na potwierdzenie, że zaoferowane przez Wykonawcę krzesła spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty ich opisów (folderów, katalogów, szkiców lub rysunków). Ocena spełniania wymogów zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.13.21.00-7, 39.12.12.00-8, 39.11.30.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POIG.01.03.01-00-204/09 WOŁOWINA.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie I CPV: 39130000-2, 39121000-6, 39132100-7, 39121200-8 Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurka, dodatkowych blatów do biurek, szafek bocznych z przesuwanymi drzwiami, szaf aktowych, szaf średnich, nadstawek na szafy, stołu konferencyjnego opisanych szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEPAR-MEBLE ARKADIUSZ PIECHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
SEPAR-MEBLE ARKADIUSZ PIECHOWSKI
- SEPAR-MEBLE, ul. Lubelska 3, 10-404 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5159,94
Oferta z najniższą ceną: 5159,94 / Oferta z najwyższą ceną: 8154,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie II CPV: 39113000-7 Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł konferencyjnych opisanych szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEPAR-MEBLE ARKADIUSZ PIECHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
SEPAR-MEBLE ARKADIUSZ PIECHOWSKI
- SEPAR-MEBLE, ul. Lubelska 3, 10-404 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1500,00
Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1559,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby wyposażenia budynku nowej siedziby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu przy ul. Czarnej 14 w Sosnowcu
- Utrzymanie i konserwacja dróg zarządzanych przez Burmistrza Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Dostawa rękawic diagnostyczno-zabiegowych lateksowych i akcesoriów do spirometru LUNGEST 1000 określonych w 2 pakietach.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-078/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Umiastowie przy ulicy Umiastowskiej 74, gm. Ożarów Mazowiecki
- Zakup i dostawę mebli dla Sądu Rejonowego w Świeciu
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- DOSTARCZENIE I MONTAŻ FOTELI BIUROWYCH ORAZ KRZESEŁ WG 2 PAKIETÓW
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.