Ogłoszenie z dnia 2015-08-28
Kraków: Roboty budowlane: Roboty remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 127765 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6195925, faks 12 6195927.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane: Roboty remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty remontowe w budynkach Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 i 7, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku do niniejszej dokumentacji. Zakres zamówienia obejmuje roboty remontowe w budynkach Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 i 7, w tym: Montaż ścianki w pomieszczeniu nr 314, ul. Przy Rondzie 6 Należy wykonać nową ściankę działową z płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie metalowym, gr. 12,5 cm. Wykonaną ściankę należy pomalować farbą emulsyjną akrylową (dokładny kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) i ułożyć na niej cokolik cięty z płytek ceramicznych 30x30 cm, dostosowanych do istniejących płytek w pomieszczeniu oraz odbojnice z płyty meblowej z odzysku. Istniejącą w pomieszczeniu czujkę przeciwpożarową, w związku z wykonaniem nowej ścianki działowej, należy przenieść na środek nowo wydzielonego pomieszczenia, stosując do tego przewód YnTKSY 1x2x0,8 prowadzony w listwie elektroinstalacyjnej 16x16 mm. Czujkę po zmianie położenia należy zaprogramować w centrali przeciwpożarowej. Z sześciu istniejących w pomieszczeniu opraw świetlówkowych, dwie należy zdemontować i przekazać Zamawiającemu, natomiast cztery pozostałe należy przenieść w ten sposób, aby były regularnie (symetrycznie) ułożone w dwóch nowo wydzielonych pomieszczeniach. W pomieszczeniu należy wykonać otwór do odprowadzenia ciepłego powietrza z przenośnej jednostki klimatyzacyjnej w ścianie zewnętrznej (warstwowej o grubości 39-42cm), o średnicy 120mm, w linii poziomej, z zachowaniem wysokości istniejących już otworów i zaopatrzyć w anemostaty od zewnątrz i wewnątrz pomieszczenia, oraz korek styropianowy o grubości 20cm, zamykające dopływ chłodnego powietrza w okresie zimowym. Po wykonaniu otworu należy przewidzieć naprawę tynku i powłoki malarskiej, na zewnątrz i wewnątrz pomieszczenia. Istniejące w pomieszczeniu stare, nieczynne piony centralnego ogrzewania należy obudować płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym. Prace uzupełniające w sali rozpraw C-016/C-017, ul. Przy Rondzie 7 Należy wynieść z piwnicy budynku gruz powstały z demontażu (objętego wcześniejszymi robotami uzupełniającymi) istniejącego komina wentylacyjnego. Otwór wentylacyjny w podłodze należy zabetonować, a na wierzchu uzupełnić płytki ceramiczne o wymiarach 40x40 cm oraz cokolik ciety z tych płytek, dostosowanych do istniejących w pomieszczeniu. Otwór wentylacyjny na suficie należy obudować płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym i zamontować w obudowie anemostat kołowy. Należy również wykonać prace związane z przeróbką instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniu C-016/C-017 oraz dostawą i montażem 2 m plastikowej rury giętej jako wylot powietrza z klimatyzatora w szatni BOI. Wykonanie otworu pod klimatyzator w pomieszczeniu nr C-12, ul. Przy Rondzie 7 W pomieszczeniu należy wykonać otwór do odprowadzenia ciepłego powietrza z przenośnej jednostki klimatyzacyjnej w ścianie zewnętrznej (warstwowej o grubości 39-42cm), o średnicy 120mm, w linii poziomej, z zachowaniem wysokości istniejących już otworów i zaopatrzyć w anemostaty od zewnątrz i wewnątrz pomieszczenia, oraz korek styropianowy o grubości 20cm, zamykające dopływ chłodnego powietrza w okresie zimowym. Po wykonaniu otworu należy przewidzieć naprawę tynku i powłoki malarskiej, na zewnątrz i wewnątrz pomieszczenia. Gruz oraz materiały z demontażu należy usuwać na bieżąco z remontowanych miejsc prac, tak żeby nie zalegały w miejscu prowadzenia prac, a następnie należy wywieźć w miejsce do tego przeznaczone, natomiast materiały, które tego wymagają - zutylizować. 2- Szczegółowy zakres zawiera opis przedmiotu zamówienia i przedmiary stanowiące załącznik do niniejszego zaproszenia. 3- Wymagany okres rękojmi/gwarancji - 48 m-cy. 4- Miejsce realizacji: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 6 i 7. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt, dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5- Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający ma możliwość krótkotrwałego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia, względnie zmiany kolejności. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w soboty. 6- Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 7- Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Wszelkie uszkodzenia i zabrudzenia powstałe przy prowadzeniu prac muszą być przez wykonawcę naprawione i usunięte na jego koszt. 8- Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają akceptacji Zamawiającego przed wbudowaniem należy przedstawić próbki. Wskazane parametry techniczne stanowią wymagania minimum. 9- Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracowników przy realizacji umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 44.11.23.10 - Ścianki działowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ SKWARCZYŃSKI PHU BUDGREM-KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ SKWARCZYŃSKI PHU BUDGREM-KRAKÓW
- PHU Budgrem-Kraków Grzegorz Skwarczyński, ul. Lubomirskiego 7/1, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6027,00
Oferta z najniższą ceną: 6027,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6027,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Niniejsze zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym, udzielanym w okresie nieprzekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego o numerze 26/3/2015 z dnia 6 maja 2015 r. temu samemu wykonawcy i stanowiącym nie więcej niż 50 % jego wartości, przewidzianym w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 46273-2015; data zamieszczenia: 2.04.2015 r., przeprowadzanego w trybie przetargu nieograniczonego, polegającym na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego dotyczącego remontu pomieszczeń biurowych. Na wniosek Kuratora Okręgowego (pismo z dnia 12.08.2015r.), zaproponowano wykonanie ścianki działowej gipsowo-kartonowej w pomieszczeniu nr 314 w budynku przy ul. Przy Rondzie 6, co umożliwi wydzielenie pokoju biurowego dla kuratora zawodowego pionu karnego oraz wykonanie otworu dla klimatyzatora przenośnego. W związku z przystosowaniem sali rozpraw (C-016/C-017) dla potrzeb Wydziału III Karnego zaproponowano wykonanie przesunięcia pionów centralnego ogrzewania, co zapewni lepszą funkcjonalność i bezpieczeństwo podczas prowadzenia rozpraw. Ze względów technicznych i ekonomicznych, uzasadnione jest, aby wykonawca, który okazał się najkorzystniejszym oferentem w przetargu nieograniczonym na roboty podstawowe oraz który udzielił gwarancji na wykonane prace, wykonał również roboty remontowe objęte zamówieniem uzupełniającym.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej oraz sprzętu weterynaryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa systemu próżniowego do pobierania materiału do badań wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 3 lat
- Dostawa gazów specjalistycznych
- Wykonanie rezerwowego zasilania mikroskopów i urządzeń towarzyszących w pawilonie A-2 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-267/24
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Zapewnienie wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Palo Alto
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
więcej: Ścianki działowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.