Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Gdynia: REMONT CZTERECH POMIESZCZEŃ SANITARNYCH (3 NA PARTERZE I 1 NA I PIĘTRZE) W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 34 PRZY UL. CYLKOWSKIEGO 5 W GDYNI
Numer ogłoszenia: 127752 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 34 , ul. Cylkowskiego 5, 81-465 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6221434, faks 058 6228333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp34.eduforum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CZTERECH POMIESZCZEŃ SANITARNYCH (3 NA PARTERZE I 1 NA I PIĘTRZE) W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 34 PRZY UL. CYLKOWSKIEGO 5 W GDYNI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, elektryczne i sanitarne polegające na remoncie czterech pomieszczeń sanitarnych (3 na parterze i 1 na I piętrze) w budynku szkoły Zakres prac jest następujący: Roboty rozbiórkowe: - demontaż ścianek i drzwi wydzielających, ościeżnic drzwiowych, - skucie płytek ściennych tynków ścian i sufitów oraz posadzki, - demontaż instalacji elektrycznej, wod-kan i grzejników Roboty wykończeniowe: - montaż instalacji elektrycznej i armatury - wykonanie izolacji posadzek i ułożenie płytek - wykonanie tynków ścian i sufitów, licowanie ścian płytkami, - montaż stolarki drzwiowej i ścianek wydzielających - instalacja wody zimnej i ciepłej, armatury, kanalizacji sanitarnej i grzejników.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: WADIUM NIE JEST WYMAGANEIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu, a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione dokumenty: 1. Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - Wymagane dokumenty na potwierdzenie warunku:Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. Spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust1 Prawa Zamówień Publicznych - Wymagane dokumenty na potwierdzenie warunku: - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; -formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust1- 3. Wykażą się osobami które posiadają następujące uprawnienia : osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - Wymagane dokumenty na potwierdzenie warunku: wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 wraz z informacjami na temat ich uprawnień; 4. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 3 kontraktów o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia, o wartości netto minimum 60 000 zł każdy - Wymagane dokumenty na potwierdzenie warunku:wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 3 mogą spełniać łącznie, z tym że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 Uwaga: formularz musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. 2.aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (dotyczy również spółek cywilnych) w oryginale lub kopii. 3. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.. 4.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 kontraktów o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia, o wartości netto minimum 60 000 zł każdy z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.kosztorys ofertowy na całość robót ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/4861_35793.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 34 z Oddziałami Integracyjnymi , 81-465 Gdynia ul. Cylkowskiego 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 34 z Oddziałami Integracyjnymi , 81-465 Gdynia ul. Cylkowskiego 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





