eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i wdrożenie rozwiązania do wykrywania szkodliwego oprogramowania (malware) w ramach ochrony przed zaawansowanymi zagrożeniami występującymi w ramach ataków APT (Advanced Persistent Threat)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Warszawa:
Dostawa i wdrożenie rozwiązania do wykrywania szkodliwego oprogramowania (malware) w ramach ochrony przed zaawansowanymi zagrożeniami występującymi w ramach ataków APT (Advanced Persistent Threat)

Numer ogłoszenia: 127731 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli , ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie rozwiązania do wykrywania szkodliwego oprogramowania (malware) w ramach ochrony przed zaawansowanymi zagrożeniami występującymi w ramach ataków APT (Advanced Persistent Threat).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie rozwiązania do wykrywania szkodliwego oprogramowania (malware) w ramach ochrony przed zaawansowanymi zagrożeniami występującymi w ramach ataków APT (Advanced Persistent Threat), w tym:
1.1 dostawa i przeniesienie na Zamawiającego własności sprzętu oraz udzielenie licencji:
- urządzenia / urządzeń (opcjonalnie w zależności od zaoferowanego rozwiązania), wraz z produktem Maintenance na 3 lata,
- licencja / licencje (opcjonalnie w zależności od zaoferowanego rozwiązania),
1.2 wdrożenie polegające w szczególności na:
- opracowaniu i przekazaniu Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu realizacji Wdrożenia,
- opracowaniu i przekazaniu Zamawiającemu projektu technicznego rozwiązania zgodnie z oczekiwanymi funkcjonalnościami,
- instalacji w szafie serwerowej wskazanej przez Zamawiającego dostarczonego sprzętu,
- przeprowadzeniu i podłączeniu odpowiednio okablowania pomiędzy komponentami wdrażanego Systemu a urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego w serwerowni Zamawiającego,
- konfiguracji systemu w sposób ustalony z Zamawiającym,
- wykonaniu testów akceptacyjnych zgodnie z założeniami Zamawiającego,
- w razie potrzeby dostrajaniu wdrożonego systemu na podstawie wyników uzyskiwanych podczas prowadzonych testów oraz uwag i wymagań Zamawiającego,
- przekazaniu dokumentacji powykonawczej, zgodnie z założeniami Zamawiającego,
- produkcyjnym uruchomieniu Systemu,
1.3 przygotowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę dwudniowego warsztatu powdrożeniowego dla trzech Administratorów Zamawiającego,
1.4 asysta techniczna Wykonawcy - Integratora świadczona przez 36 miesięcy od momentu odbioru wdrożonego systemu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
2.1 Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
2.2 Załączniku nr 2 do SIWZ - Wzór umowy.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Miejscem realizacji dostaw oraz świadczenia usług jest siedziba Zamawiającego w Warszawie, 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57.
4. Termin wykonania zamówienia:
4.1 dostawa (etap inicjujący) - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy,
4.2 usługa:
a) wdrożenia (etap pierwszy) obejmująca wszystkie elementy opisane w części IV pkt 2 Załącznika nr 1 do SIWZ musi zostać zrealizowana - w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia zakończenia etapu inicjującego.
b) asysty technicznej Wykonawcy - Integratora (etap drugi) będzie świadczona - przez okres 36 miesięcy od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru wdrożenia (etapu pierwszego) opisanego części IV pkt 2 Załącznika nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 38.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10 800,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy osiemset, 00/100).
2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu,
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3 gwarancjach bankowych,
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2.2 - 2.5, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23.
5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać:
5.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
5.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
5.3 kwota gwarancji/poręczenia,
5.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert,
5.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
6. Zamawiający wymaga, aby w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gwarancje lub poręczenia obejmowały swoją treścią zobowiązanie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zobowiązanych z tytułu gwarancji).
7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, a także nie wniesienie wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt 5 skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
8.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
8.2 którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
      W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), zwane dalej oświadczeniem.
      Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i wdrożeniu systemu APT do wykrycia szkodliwego oprogramowania o wartości co najmniej 350 000,00 zł brutto.
      W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
      1. oświadczenie,
      2. wykaz zamówień, o którym mowa w sekcji III.4.1.
      Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
      W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie.
      Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jednym inżynierem posiadającym:
      a) ważny certyfikat na poziomie specjalisty w zakresie oferowanego rozwiązania lub dokument równoważny (np. zaświadczenia o zdaniu wszystkich egzaminów wymaganych do uzyskania certyfikatu producenta),
      oraz
      b) doświadczenie w postaci przeprowadzonego jednego wdrożenia, na terenie Polski, oferowanego Zamawiającemu systemu, tj. instalacji i konfiguracji sprzętu i oprogramowania składającego się na system APT do wykrywania szkodliwego oprogramowania.
      UWAGA !!!
      Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu tylko w przypadku, gdy Wykonawca wykaże spełnianie wszystkich powyższych wymagań.
      W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
      1. oświadczenie,
      2. wykaz osób, o którym mowa w sekcji III.4.1.
      Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
      W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie.
      Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie jako główne zamówienia należy wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3.2);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
    1. dokumentację techniczną w zakresie oferowanych funkcjonalności dodatkowych, o których mowa w części III punkt 2.32 Załącznika nr 1 do SIWZ.
    Dopuszcza się dołączenie takiej dokumentacji w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski.
    W nawiązaniu do powyższego, w celu ułatwienia dokonania przez Zamawiającego oceny złożonej oferty, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do składanej ww. dokumentacji, na dowolnym nośniku elektronicznym, plik z listą stron dokumentacji technicznej, na których znajdują się opisy punktowanej funkcjonalności.
    UWAGA !!!
    Niedołączenie przez Wykonawcę ww. pliku lub omyłkowe wskazanie lub niewskazanie przez Wykonawcę, w tym pliku, strony dokumentacji technicznej, na której znajdują się opisy punktowanej funkcjonalności, nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, jako niezgodnej z treścią SIWZ, jak również Zamawiający nie będzie traktował powyższych kwestii jako omyłek wymagających poprawek w treści oferty na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy.
    2. oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie elementy składowe zaoferowanego systemu pochodzą od jednego producenta lub oświadczenie Wykonawcy o pełnej wzajemnej kompatybilności tych elementów składowych i o przyjęciu odpowiedzialności w zakresie usuwania możliwych problemów powstałych w związku z zastosowaniem elementów składowych nie pochodzących od jednego producenta.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika (np. umowa, itp.) oraz odpowiedni dokument określony w sekcji III.4.1), z wyjątkiem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykazy, o których mowa w sekcji III.4.1) tiret pierwszy i trzeci, muszą być podpisane przez Wykonawcę.
2. Podmioty, o których mowa w pkt 1 udostępniające Wykonawcy zasoby w postaci wiedzy i doświadczenia traktowane są jako podmioty, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
3. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1, musi być podpisane przez osobę / osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający ww. pełnomocnika. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70.00
  • 2 - Przepustowość urządzenia - 5.00
  • 3 - Analiza protokołów i aplikacji sieciowych - 5.00
  • 4 - Analiza plików i formatów danych - 5.00
  • 5 - Analiza połączenia TCP/IP - 5.00
  • 6 - Analiza plików na obrazie Zamawiającego - 5.00
  • 7 - Korelacja zdarzeń HTTP/SMTP - 5.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ, szczegółowo podanych we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
a. wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu Przedmiotem Zamówienia,
b. zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP,
c. upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta,
d. istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
e. uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy,
f. konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy lub usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy lub usługi,
g. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
h. z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej,
i. z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego,
j. zaistnienia siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Najwyższa Izba Kontroli, ul. Filtrowa 57, 02 - 056 Warszawa, pokój 79.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Najwyższa Izba Kontroli, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, pok. nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest, pod rygorem utraty wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 2 i pkt 3 ustawy, do:
1) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt 15 SIWZ,
2) dostarczenia Zamawiającemu kopii poświadczonych własnoręcznym podpisem i dopiskiem za zgodność z oryginałem, przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, ważnych certyfikatów potwierdzających umiejętności osób wskazanych w wykazie osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia, załączonym do oferty, tj.: dla co najmniej jednego inżyniera, który będzie wdrażał system ważny certyfikat na poziomie specjalisty w zakresie oferowanego rozwiązania lub dokument równoważny (np. zaświadczenia o zdaniu wszystkich egzaminów wymaganych do uzyskania certyfikatu producenta).
Ww. dokumenty mają na celu potwierdzenie, że osoby wymienione w wykazie osób załączonym do oferty, o których mowa w sekcji III.3.4), posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe.
3) dostarczenia Zamawiającemu, przetłumaczonych na język polski, warunków gwarancyjnych oferowanego sprzętu.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy, po otwarciu ofert i przed wyborem oferty najkorzystniejszej, do przeprowadzenia testów oferowanego rozwiązania.
Przeprowadzone ewentualne testy będą miały na celu potwierdzenie, że oferowane rozwiązanie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, w szczególności w zakresie określonym w części III pkt 2.32 Załącznika nr 1 do SIWZ.
Wykonawca, którego Zamawiający wezwie do przeprowadzenia testów zobowiązany będzie do ich wykonania w obecności pracowników Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych od daty przekazania mu wezwania, zgodnie z danymi do kontaktu wskazanymi w ofercie Wykonawcy.
Koszty związanie z przeprowadzeniem testów oferowanego rozwiązania ponosi Wykonawca.
Dokładny opis testów znajduje się w części III pkt 2.32 - 2.36 Załącznika nr 1 do SIWZ.
UWAGA:
a) niewykonanie przez wezwanego Wykonawcę ww. testów zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w części III pkt 2.33 - 2.35 Załącznika nr 1 do SIWZ - zostanie potraktowane jako negatywny wynik testów,
b) negatywny wynik przeprowadzonych testów, które nie potwierdzą, że oferowane rozwiązanie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, w szczególności w zakresie określonym w części III pkt 2.32 Załącznika nr 1 do SIWZ lub wystąpienie którejkolwiek z okoliczności, o której mowa w pkt a) skutkować będzie odrzuceniem oferty takiego Wykonawcy, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, jako niezgodnej z treścią SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.